Hej, czy moglibyście mi polecić jakiś serial o tematyce istot nadprzyrodzonych. Oglądałam Supernatural, Archiwum X i Grimm. Szukam jakiś innych seriali w tym klimacie. Co polecacie?
może to ci się spodoba "Zaklinacz dusz"- kobieta ma dar widzenia dusz zmarłych osób, które nawiedzają swoich bliskich, znajomych lub ludzi przez których zginęły. Melinda pomaga zabłąkanym duszom przejść na druga stronę. To w takim max streszczeniu xd
Masz "demona" w "Death Note", ale to tylko dla fanów seriali animowanych.
"Teen Wolf" co prawda to serial dla rozchichotanych nastolatek, ale masz tam wilkołaki, jakieś inne magiczne potworki i nagie klaty przystojnych facetów ;)
Ponadto mogę ci polecić "Once Upon a Time", może nie jest o demonach, ale też dobry. Obawiam się, że typowo o demonach nie ma żadnego dobrego serialu, ale możesz sięgnąć po "Archiwum X", jeżeli jeszcze nie oglądałaś.
Myślę, że masz na myśli boga śmierci, ale to nie demon.
Czy ja wiem, czy tylko dla fanów...?
Dawniej myślałam, że anime to nie dla mnie, ale okazuje się, że wcale nie.
Oczywiście, każdego anime nie obejrzę - tak samo jak każdego filmu, musi być w moim guście.
Anime oglądam niedawno i jeśli chodzi o demony, to oczywiście "Kuroshitsuji".
Uważam drugą serię za lepszą. Jest bardziej, jakby to ująć, mroczna.
W pierwszej trochę jest więcej komedii, czego nie lubię, ale te elementy ujdą.
a poltergaist serial oglądałeś leciało na przełomie lat 90 i 2000r tales from the crypt też poruszał się w tym temacie
Czysta krew - wampiry, zmiennocieplni, wróżki itp.
American Horror Story - duchy i wiele zagadkowych zjawisk
Jeśli chodzi o demony (tematyka religijna) to mogę polecić "Trzynasty Apostoł" (2 sezony) i "Objawienia" , "Haven", "Pod Kopułą" ("Under the Dome") Stephena Kinga. "Rzeka" - The River.
Oglądałam wszystkie wymienione przez Ciebie i również polecam :) Może ktoś jeszcze ma pomysł na podobną tematykę? Nie jestem nastolatką, więc odpadają znane nam seriale o wampirach ;) Serial mroczny, ale dający trochę do myślenia... Nie samą fantastyką człowiek żyje ;)
A widziałaś "Penny Dreadfull" lub "Ripper Street", powinno wpisać się w tematykę, którą zaproponowałaś.
http://www.filmweb.pl/serial/Grimm-2011-624920
http://www.filmweb.pl/serial/Carniv%C3%A0le-2003-110868
http://www.filmweb.pl/serial/Je%C5%BAdziec+bez+g%C5%82owy-2013-661974
http://www.filmweb.pl/serial/Czarne+lustro-2011-640699
polecam: "Nie z tego świata" o dwóch braciach, łowcach demonów i innych zjawisk nadprzyrodzonych. "The messengers" nowy serial o grupce ludzi, którzy muszą powstrzymać apokalipsę. "Arrow" o bohaterze ratującym swoje miasto, bardzo fajny. "pamiętniki wampirów" i "the originals" o wampirach i wilkołakach oraz o czarownicach. "teen wolf" o wilkołakach. "the flash" też o super bohaterze, ma moc szybkiego biegania.
Constantine 10/10 / The mesagers 7/10 / Zaklinacz dusz 8/10 / Lucifer (pilot) 10/10 / i zapomniałem reszty :)
Mam dokladnie ten sam gust.tez szukam seriali tego gatunku- Polecam nowy serial Lucyfer, świetny serial Forever ! The Vampire Diaries ,The Originals ,The Gates: Za bramą tajemnic-bardzo mi sie podobał jak i Czarownice z East Endu,ewentualnie -pod osłoną nocy (ogladam na raty jak juz nie mam nic lepszego)
http://www.filmweb.pl/serial/Outcast%3A+Op%C4%99tanie-2016-721922
http://www.filmweb.pl/serial/Preacher-2016-750328
http://www.filmweb.pl/serial/Stranger+Things-2016-750359
http://www.filmweb.pl/serial/Damien-2016-734179
http://www.filmweb.pl/serial/Ash+kontra+martwe+z%C5%82o-2015-729297
http://www.filmweb.pl/serial/Organizacja+%C5%9Bmierci-1996-31450
http://www.filmweb.pl/serial/The+Fades-2011-631947
http://www.filmweb.pl/serial/Po+tamtej+stronie-1995-130208
http://www.filmweb.pl/serial/Opowie%C5%9Bci+z+ciemnej+strony-1983-117832
http://www.filmweb.pl/serial/Hemlock+Grove-2013-650081
http://www.filmweb.pl/serial/Miasteczko+Point+Pleasant-2005-181809
http://www.filmweb.pl/serial/Strefa+mroku-1985-120715
http://www.filmweb.pl/serial/Dominion-2014-703024
http://www.filmweb.pl/serial/Pozostawieni-2014-684445
mam nadzieję, że nie powieliłem jakiegoś tytułu, jeżeli tak to sorka, bo tak pobieżnie przeczytałem komentarze.
-Twin Peaks - KLASYK
-American Horror Story - wszystkie sezony
-Stranger things - obejrzałem jeden odcinek, jest teraz na topie