nie wiem czy dobrze wybrałam kategorię ale myślę że może być ciekawie ;)
piszcie tutaj o swoich ulubionych bajkach ;) może któreś z nich oglądacie do dzisiaj ;> ?
moja ulubiona to byly smerfy ;P
pozdrawiam :))
Kubus Puchatek:D i Muminki ma sie rozumiec:D
a jak bylem taki maly to kuzyn wypozyczyl mi bajke o szczurach (nie pamietam tytulu). byla straszna:D
Moje to:
bajki Disneya (kaczor donald, myszka miki)
Krecik
Przygód Kilka Wróbla Ćwirka
Smerfy (niestety ta bajka jak dla mnie mocno się zestarzała, pozostałe
można sobie czasem obejrzeć;))
Moje to:
bajki Disneya (kaczor donald, myszka miki)
Krecik
Przygód Kilka Wróbla Ćwirka
Smerfy (niestety ta bajka jak dla mnie mocno się zestarzała, pozostałe
można sobie czasem obejrzeć;))
Hmm... Czarodziejka z ksiezyca; Animaniacy, Laboratorium Dextera, Horacy tchorzliwy pies i te inne z Catoon Network; Gumisie, zwlaszcza ta piosenka, teraz czasem spiewa to sie z kumplami:) Tak w wieku 5-7lat najbardziej lubilam ogladac na dobranoc Z archiwum X, ale to chyba nie bajka;)
to był "Chojrak - tchórzliwy pies"
ale cartoon network to dla mnie raczej liceum - lubiłam bardzo francuską "muszkę" i chojraka wlaśnie
jako dziecko nie lubiłam zdecydownie pszczółki mai, uszatka i koralgola. irytowały mnie te bajki. nie pamiętam dlaczego.
a kto pamięta makową pannę? - to była przekręcona bajka!
Racja Chojrak, dawno to ogladalam wiec mi sie pomieszalo:) A Pszczolki Maji i Koralgola tez nie lubila, no moze Maje jak bylam calkiem mala to ogladalam. Nie lubilam tez Kubusia Puchatka i Muminkow, bo sa brzydkie, glupie i w dodatku nie maja imion :p
- Kreskowki Disney'a
- Tom I Jerry
- Bajki Hanna-Barbery
- Królik Bugs
- Smerfy
- Sąsiedzi
Specjalne miejsce w srod bajek zajmuje u mnie KROL LEW:) ( 1 wypad do kina)
Wszystkie bajki z Polonii1, czyli m.in. Yataman, generał Daimos. No i Król Lew i inne bajki Disney'a
taaak koralgola też nie lubiłam ;/ w ogóle nie przepadałam za takimi bajkami co były takie ludziki jakby z plasteliny albo coś takiego... beznadzieja... do dzisiaj nie wiem jak dzieci mogą lubić boba budowniczego :D a i teletubisie byly okropnie debilne ;/ ale to już byłam TROSZKĘ starsza jak były na topie ;D
i zgadzam się że najlepsze bajki leciały na polonii 1 i na rtl7... to były czasy i bajki były fajne :D
a teraz tak szczerze.. czy jakby leciały jakieś takie bajki co za nimi szaleliście oglądalibśycie? bo ja raczej tak :D chociażby po to żeby powspominac ;)))
pozdr
Ja uwielbialem Kubusia Puchatka, zwlaszcza bobra i tygryska :) I jeszcze czasem se oglądne jak leca w telewizji :D
Jeszcze jak byla ta mania to ogladalem Pokemony (ale ja bylem poj...ny) :) a przy okazji powiem,ze nienawidzilem Muminkow-najgorsza bajka jaka tylko jest. Pazdro:))
Czas bajek dla mnie to był, kiedy jeszcze u nas nie było Cartoona czy innych RTL. Nie będę wymieniał tytułów, które już padły, ale nikt nie wspomniał Delfina Ooom (za pisownię głowy nie daję).
o boże....no oczywiście, że Kojot Willy i Struś Pędziwiatr:D
btw. muminki to mnie do teraz straszą:D
A ogladał ktoś może taką bajke o myszy: Biała mysza, która mieszkała w lesie, z borsukami itd, miałą czerwone ogrodniczki, chodziła do leśnej szkoły.. miałą taką drubą mamę mysze, któa ciągle miała na nosie okulary i robiła na drutach. I ta mysza to był chłopiec i był urwisem xD
Na tej bajce się wychowałam.. jak toś ją kojarzy tzn.. zna tytuł to nie wie3m co zrobię :D:D:D:D:D:D
pamietam tą bajke ale nie znam tytułu niestety, chyba ze jakims cudem mi sie we śnie objawi to dam znac;)
Hm, pamiętam taką bajkę o białej myszy, która chciała podbić świat... Nazywało to się chyba "cośtam i Mózg" ;) aż dziwne, że już nie pamiętam, kiedyś uwielbiałam tą bajkę :D
A poza tym to zawsze lubiłam Looney Toones, Kubuasia Puchatka i Świat według Ludwiczka ;)
"Nu pagadi zajc" :D
Imo chyba najlepsza bajka kupiona za komuny, przez moją rodzicielkę. Oglądana z n razy, aż video sie popsuło :/ teraz mam na cd więc nie problem z oglądaniem. Dla mnie klasyk. Polecam :)
Z serialowych najwieksza sympatia zdaje sie darzylem i dalej darze scooby doo (+ oczywiscie smerfy i 'bulinki' choc jesli dobrze pamieatm tytul bajki to byl po prostu 'bouli', ale oczywiscie ostatni raz to widzilaem z 10-15 lat temu, wiec moge sie mylic). Co do filmowych animacji, to zapewne Gandahar. Nawet ostatnio sobie ja odswiezylem i musze przyznac, ze naprawde fajna bajeczka.
Ja sie nazywa ta bajka o myszy? :D:D:d
Jaki miała tytuł bajka o białej myszy. Pamiętam, ze na okładce, ta mysz stała na samym przedzie miała czerwone ogrodniczki i była zadowolona (stała na dwóch łapkach).
Miała koleżankę, też myszę która była jasno różowo-kremowa. On [ta mysz] miała grubą mamę, która robiła na drutach i nosiła małe okulary, i była szara. Pamiętam scenę jak biała mysz, bawiła siez tą kremową myszą i potem pamiętam jak biała mysz usiadła na drzewie (takim przewalonym) i zaczęła opowiadac coś tej kremowej myszy. xD
Nie wiem jak reszta ale dla mnie od kąd pamiętam najlepsza bajką były i są nadal GUMISIE.
Najlepsza wieczorynka jaką widziałem...
I jedyna, której obejżałem wszystkie odcinki
Ogladałem wszystko. Najczesciej te japonskie serie z Kapitanem Tsubasą, Yattamanem i Daimosem. Robiło to sieczke z mózku ale nie żałuję.
SAILOR MOON!!!!!! Oficjalnie przyznaję się do tego, że jestem rasistką - nienawidzę KUBUSIA PUCHATKA!
No tak z wieczorynek:D:D:D to muminki przede wsyztskim, potem smerfy i gumisie. A z animacji to Disney od Króla Lwa poczynając na Mój Brat Niedźwiedź kończąc (hmm do tej pory miło sieogląda) :D
Pamietacie(jak ktos mial)kasety Polskich Nagrań(1989)Hanna-Barbera.Miałem 5 takich kaset nr.5,6,7,8 i 10.Można je było dostac w latach 1990-1992 w dobrych księgarniach,sklepach elektronicznych , albo w Pewexie.Mam 21 lat i do dzisiaj mam do nich sentyment,czasami wyjmuje je z szafki i przypominam sobie czasy dziecinstwa:)
a mnie zawsze rozwalał krecik :) ah joo
Pozdrawiam i zapraszam na mojego blog'a.
Ps . a pamiętacie Pierścień Arabelli :) i Rumburaka :)
Bajki dzieciństwa, było ich całkiem sporo ale te lubiłam najbardziej;
* krecik
* pszczółka Maja
* smerfy
* muminki
* gumisie,
* miś Uszatek i miś Koralgol chyba jakoś tak :)
Pszczółka Maja, Muminki, Smerfy - to z dobranocek. Pamiętam jeszcze, że jak byłam mała, to kiedyś w tv leciała bajka, o ile się nie myle, zatytuowana Sara mała księżniczka. Leciała wcześnie rano dla uściślenia :P Chciałabym ją jeszcze kiedyś obejrzeć w naszej tv, ciekawe czy kiedyś wznowią emisję serii?
pamietam ta bajke i nawet piosenka mi sie czasami przypomina :D
i chyba tak byla zatytulowana o ile sie nie myle :) ale to lecialo na polonii 1 chyba albo na polsacie 2 <tak mi sie wydaje bo tam wlasnie bajki zazwyczaj ogladalam :D>a teraz na tych kanalach nie ma juz zadnych takich dla dzieci bajek i poza tym wiele zostalo usunietych niestety :( dzisiejsze dzieci nie maja na co patrzec jakis bob budowniczy? co to jest? albo teletubisie... o tym sie nie wypowiadam ....
pozdr ;)
pamieta ktos moze bajke, ktorej akcja najprawdopodobniej dziala sie w calym kosmosie (choc nie jestem pewien) i pamietam tylko jak przez mgle 3 postacie - jedna to byl ziomek z jakimis skrzydlami zamiast albo na rekach (ale skrzydlami nie biologicznymi - jakimis z metalu), drugi byl jakis zielonkawy i mial na glowie jakby odwrocony sloik w ktorym byla jakas ciecz chyba wlasnie zielona (ziomek jak by musial byc ciagle w wodzie - przynajmniej glowa) a trzeci mial jakby gore slonia - pamietam ze mial takie kly dlugie i chyba trabe i byl potezny... cos wam swita - chcialbym to sobie przypomniec bardzo :D
Dzieciństwo i bajki , hmm , kilka było naprawdę niezłych i mimo że mają lat 20 i więcj wciąż wydają się być nowe mam na myśli :
"Gumisie" ( mogę to oglądać do końca świata i o jeden dzień dłużej a to za sprawą świetnej fabuły i oczywiście superowego dubbingu)
"Kacze opowieści" (w tym roku stuknie im dwudziestka , za pierwszym razem bajka wywołała na mnie piorunujące wrażenie , tutaj na pierwszy plan wychodzi humor oraz dubbing , historyjki też super a ! bajak wraca do tv ! na mini mini będzie emitowana od 22 stycznia :) )
"krótkometrażówki Disneya"
"Wilk i zając ( pierwsze 10 odcinków im dalej tym gorzej )
"Batman TAS"
"Spider-man"
"Maska"
"Wojownicze Żółwie Ninja'
"Powrót do przyszłości"
"Scooby Doo"
"Motomyszy z Marsa"
seriale fabularny dla dzieci i nie tylko :
"Sidekicks" / "Parker Lewis"
Obecnie:
"Muminki" ( za dziecinaka nie lubiłem ale teraz się przekonałem do tej psychadelicznej bajeczki :) )