• Forzowanie skrzynek (recenzja gry Forza Motorsport 7)
    Forza Motorsport 7

    Forzowanie skrzynek

    Kartony zabiły Hankę Mostowiak, a skrzynki mogą nadwyrężyć kondycję serii "Forza Motorsport". Niestety moda na dodawanie paczek z losową zawartością, która ostatnio stała się plagą gier wideo, nie...)
    Paweł Kozierkiewicz
  • Orki. Orki z Mordorki (recenzja gry Śródziemie: Cień wojny)
    Śródziemie: Cień wojny

    Orki. Orki z Mordorki

    "Kto Orkami wojuje, od Orków ginie". Tak można w najkrótszy sposób streścić strategię działania, jaką obiera Talion, główny bohater gry. )
    Paweł Kozierkiewicz
  • Cyrk rusza na nowo! (recenzja gry F1 2017)
    F1 2017

    Cyrk rusza na nowo!

    Formuła 1 nie cieszy już tak jak kiedyś. Setki – jeśli nie tysiące – regulacji, całe mnóstwo ograniczeń, zakazów i nakazów oraz wytycznych, co można wsadzić do bolidu, spowodowało, że wyścigi w dużym...)
    Paweł Kozierkiewicz
  • Nie wkurzaj rosyjskiego mnicha (recenzja gry Redeemer)
    Redeemer

    Nie wkurzaj rosyjskiego mnicha

    Vasiliy zrobił wszystko, aby zostawić przeszłość za sobą. Przestał brać zlecenia od korporacji, porzucił zdobycze cywilizacji, ruszył w podróż, aby na końcu zaszyć się w niedostępnym klasztorze wraz z...)
    Paweł Kozierkiewicz
  • Animowana rozwałka z "erteela" (recenzja gry Agents of Mayhem)
    Agents of Mayhem

    Animowana rozwałka z "erteela"

    Na potrzeby najmłodszych John Rambo kończy z zabijaniem, ale walczy o dobro uciśnionych. G.I. Joe zawsze znajdą sposób na pokonanie złowieszczej Cobry, "Kapitan Planeta" sprzedawał nam kolejną radę,...)
    Paweł Kozierkiewicz
  • Dark Souls w cyberpunkowym sosie (recenzja gry The Surge)
    The Surge

    Dark Souls w cyberpunkowym sosie

    Akcja gry dzieje się w niedalekiej przyszłości, kiedy to ludzkości grozi poważna katastrofa ekologiczna związane z efektem cieplarnianym i nadmiernym wyeksploatowaniem surowców.)
    Paweł Kozierkiewicz
  • Duch Colina wiecznie żywy (recenzja gry DiRT 4)
    DiRT 4

    Duch Colina wiecznie żywy

    Co mają wspólnego serie "Colin McRae Rally" (czyli później "DiRT") oraz "Need for Speed"? Po pierwsze, to jedne z dłużej wydawanych cykli gier samochodowych. Po drugie, obie z czasem zatraciły swoją...)
    Paweł Kozierkiewicz
  • Rogalik z nadzieniem ze "Wstrząsu" (recenzja gry Strafe)
    Strafe

    Rogalik z nadzieniem ze "Wstrząsu"

    Na scenie gier niezależnych rysuje się wyraźnie kilka trendów. Jednym z nich jest mechanika roguelike, drugim – pixel-art, trzecim – powrót do lat minionych, czyli bazowanie na nostalgii. Wszystkie...)
    Paweł Kozierkiewicz
  • Ofiara własnego eksperymentu (recenzja gry Prey)
    Prey

    Ofiara własnego eksperymentu

    Sami robimy sobie krzywdę, pokazując ekspansję ludzkości poza Ziemię zawsze w ten sam sposób. Dojdzie do tego, że nabawimy się traumy, jeszcze zanim masowe podróże w kosmos będą możliwe. Jak niby mamy...)
    Paweł Kozierkiewicz
  • Snajper gorszego sortu (recenzja gry Sniper: Ghost Warrior 3)
    Sniper: Ghost Warrior 3

    Snajper gorszego sortu

    Snajperzy są wdzięcznym tematem gier akcji – aura tajemniczości otaczająca strzelców, wszechstronne wyszkolenie pozwalające działać na tyłach wroga, jeden człowiek będący potężną bronią psychologiczną...)
    Paweł Kozierkiewicz
  • Ciężki żywot krawężnika (recenzja gry Beat Cop)
    Beat Cop

    Ciężki żywot krawężnika

    Styl amerykańskich seriali policyjnych z lat osiemdziesiątych jest nie do podrobienia i każdy, kto oglądał je w tamtym okresie, z pewnością wie, o czym piszę. "Beat Cop" zabiera nas właśnie w takie...)
    Paweł Kozierkiewicz
  • Gorąca linia ratunkowa (recenzja gry Operator numeru alarmowego)
    Operator numeru alarmowego

    Gorąca linia ratunkowa

    Zastanawialiście się kiedyś, jak wygląda to z drugiej strony, gdzie siedzi człowiek mający ledwie sekundy na ocenę sytuacji i podjęcie jak najlepszej decyzji?)
    Paweł Kozierkiewicz
0525044c46eb8916c1c0503e1e98294b
todo: ?