Drugi tydzień najpopularniejszym filmem na międzynarodowym rynku (poza USA) jest
"Borat: Podpatrzone w Ameryce, aby Kazachstan rósł w siłę, a ludzie żyli dostatniej", który w 20 krajach podczas ostatniego weekendu zarobił $15,6 mln i od premiery na jego koncie znajduje się $42,8 mln. Wraz z wpływami ze Stanów ($72,1 mln w 12 dni) komedia przekroczyła próg 100 milionów dolarów.
Najwięcej
"Borat" zarobił w Wielkiej Brytanii - $8,3 mln (zaledwie 18% spadek popularności) i razem ma $26,7 mln, w Niemczech - $3,1 mln ($6,7 mln), a w Austrii - $293 tys. ($709 tys.).
"Sezon na misia" uzbierał $8,8 mln i jak na razie ma $63,1 mln. Animacja wystartowała w Hiszpanii - $1,8 mln i w Niemczech - $1,6 mln.
Już 14 krajach straszy/szokuje
"Piła III". Podczas weekendu wpływy wyniosły $8,6 mln, a w sumie $27,5 mln. Film pojawił się w Hiszpanii - $3,1 mln.
Od wielu tygodni mocne wyniki notuje
"Diabeł ubiera się u Prady", który tym razem zarobił $7,5 mln i w sumie ma $163 mln. W przyszłym tygodniu film debiutuje w Japonii.
Inne tytuły radziły sobie następująco:
"Infiltracja" - $7,1 mln ($58,7 mln),
"Desu nôto 2" - $4,7 mln ($19,4 mln),
"Dobry rok" - $4,9 mln ($8,1 mln),
"Prestige, The" - $4,2 mln ($11,5 mln),
"7 krasnoludków 2" - $3,7 mln ($23,2 mln),
"Sztandar chwały" - $2,7 mln ($13,5 mln),
"Jackass: Number Two" - $2,2 mln,
"Ludzkie dzieci" - $1,9 mln ($20,3 mln),
"Wpuszczony w kanał" - $1,8 mln ($6,4 mln),
"Babel" - $1,7 mln,
"World Trade Center" - $1,6 mln ($85 mln),
"Barnyard" - $1,6 mln ($24,3 mln),
"Ja, Ty i On" - $1,5 mln ($50,2 mln),
"Step Up" - $1,5 mln ($13,9 mln),
"Labirynt fauna" - $0,8 mln ($11,6 mln),
"Inconvenient Truth, An" - $0,6 mln ($11,9 mln).
Już w piątek na ekranach kin pojawi się
"Casino Royale" .