Trzecia seria
"Skazanego na śmierć", którą Polsat pokazuje w niedzielne wieczory, cieszy się mniejszą popularnością niż nadawany rok temu drugi sezon produkcji. W czasie emisji serialu Polsat wygrywa z Dwójką, ale nie daje rady z TVN-owi i Jedynce.
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki trzeciej serii
"Skazanego na śmierć" obejrzało średnio 2,9 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 18,37 proc. w grupie 4+ i w 24,84 proc. w grupie 16-49. Dla porównania, nadawana rok temu w tym samym paśmie druga odsłona amerykańskiej produkcji miała po trzech odcinkach średnio 3,71 mln widzów i odpowiednio 22,96 proc. i 28,94 proc. udziału*
W czasie emisji
"Skazanego na śmierć" (niedziele 20.00 - 21.00), Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVN, nadająca w tym czasie "Taniec z gwiazdami"- show ten ogląda 4,08 mln osób. Lepsza od Polsatu jest także TVP 1 (2,24 mln; "Sport", "Pogoda",
"Seks, kasa i kłopoty"). Słabiej radzi sobie natomiast Dwójka (2,5 mln; "Czas honoru").