"Zagubieni" zgubili kolejnych widzów

Wirtualnemedia.pl /
https://www.filmweb.pl/news/%22Zagubieni%22+zgubili+kolejnych+widz%C3%B3w-46942
Czwarta odsłona emitowanego w TVP 1 serialu przygodowego "Zagubieni" miała o ponad 800 tys. widzów mniej niż nadawana rok temu trzecia seria produkcji. W paśmie emisji serialu Jedynka przegrywała jednak tylko z TVN-em, wyprzedzając Dwójkę i Polsat.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność czwartego sezonu "Zagubionych" wyniosła 2,54 mln widzów. Udział TVP 1 w czasie emisji serialu (pokazywany był w czwartki o 20.20 i 21.10) ukształtował się na poziomie 17,69 proc. w grupie 4+ i 19,60 proc. w grupie 16-49.

Są to gorsze wyniki niż te, które notowała emitowana rok temu trzecia seria "Zagubionych" (nadawana była w tym samym paśmie, ale miała więcej odcinków, dlaczego skończyła się miesiąc później). Oglądało ją średnio 3,37 mln osób, a udział Jedynki w rynku wynosił odpowiednio 22,65 proc. i 26,13 proc.

W paśmie nadawania czwartej odsłony "Zagubionych" TVP 1 była wiceliderem pod względem gromadzonej widowni. Lepiej od niej radziła sobie stacja TVN, która emitując "Na Wspólnej", "W-11 - Wydział Śledczy" i filmy fabularne, miała w tym czasie 3,32 mln widzów. Za TVP 1 znalazły się natomiast: TVP 2 (m.in. "Barwy szczęścia", "Trzeci oficer", "Dr. House", mecze piłki nożnej; 2,39 mln) i Polsat (m.in. "Tylko miłość", filmy, "Piotr Bałtroczyk na żywo"; 2,02 mln)

Czwartą serię produkcji śledziły najchętniej kobiety, widzowie w wieku do 10 do 15 lat oraz powyżej trzydziestki, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

TVP 1 z reklam emitowanych przy zakończonym właśnie sezonie "Zagubionych" zarobiła w sumie 11,3 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones