Przeglądy prasy: "Szminka w wielkim mieście" nie przyciąga widzów

Wirtualnemedia.pl /
https://www.filmweb.pl/news/Przegl%C4%85dy+prasy%3A+%22Szminka+w+wielkim+mie%C5%9Bcie%22+nie+przyci%C4%85ga+widz%C3%B3w-48555
Emitowany w TVP 1 w niedzielne wieczory amerykański serial obyczajowy "Szminka w wielkim mieście" miał mniej widzów niż nadawane w tym czasie przez głównych konkurentów Jedynki seriale, widowiska i filmy.

Siedmioodcinkową pierwszą serię "Szminki w wielkim mieście" oglądało w TVP 1 średnio 2,86 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 16,77 proc. w grupie 4+ i 13,48 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W czasie nadawania serialu (niedziele 20.20) Jedynka znajdowała się dopiero na czwartym miejscu w rynku telewizyjnym. W tym paśmie lepiej radzili sobie wszyscy główni konkurenci publicznego kanału: TVP 2 (emitowała wtedy gł. "Czas honoru" i programy kabaretowe, co dało jej 3,86 mln widzów), Polsat (gł. "Skazany na śmierć", "CSI: Kryminalne Zagadki Miami"; 3,4 mln) i TVN ("Taniec z gwiazdami"; filmy fabularne; 3,13 mln)

"Szminkę w wielkim mieście" najchętniej oglądały kobiety, widzowie powyżej 50. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

Reklamy nadawane przed i po serialu przyniosły Jedynce cennikowe wpływy na poziomie 5,8 mln zł (dane netto bez rabatów).

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones