2 stycznia 2007 rozpoczęła działalność na rynku filmowym nowa firma dystrybucyjna - Art House.
Art House to marka będąca wspólnym przedsięwzięciem dotychczasowego zespołu Vivarto ( w zakresie know-how prowadzenia firmy, dystrybucji oraz marketingu) oraz osób prywatnych finansujących to przedsięwzięcie.
W pierwszej połowie lutego 2007 r. Art House wprowadzi do kin sześć tytułów:
9 luty 2007 -
Machuca - reż.
Andrés Wood 16 luty 2007 -
Wychowanie panien w Czechach, reż.
Petr Koliha 2 marca 2007 -
Jonny Vang, reż;
Jens Lien 29 marca 2007 -
Na złamanie karku, reż.
Jan Hřebejk 15 czerwca 2007 -
Viva Cuba, reż.
Juan Carlos Cremata Malberti 22 czerwca 2007 -
Żelary, reż.
Ondřej Trojan Planowany przez nową firmę repertuar to głównie kino artystyczne skierowane do widzów bardziej wymagających i szukających w kinie oryginalnych doświadczeń. Film to tylko część płaszczyzny działań nowej firmy.