Łukasz Kośmicki 

7,5
293 oceny scenariuszy
Urodzony w Szamotułach, ukończył Wydział Operatorski i Realizacji Telewizyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi (1993). Na swoim koncie ma wiele nagród, między innymi : Nagroda XXI Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, Talent Roku 1996, Nagroda Ministra Kultury i Sztuki za najlepsze zdjęcia w Teatrze Telewizji, Medal "Młodej Sztuki". Uznawany jest za jednego z bardziej uzdolnionych operatorów w Polsce. Znany jest głównie jako autor zdjęć do filmu "Billboard" (1998) oraz autor scenariusza do filmu "Sezon na leszcza" z 2000 roku.
Łukasz Kośmicki zajmuje się również reżyserowaniem filmów reklamowych. W roku 2001 na Ogólnopolskim i Międzynarodowym Festiwalu Filmu Reklamowego i Reklamy w Krakowie otrzymał nagrodę "Tytan dla najlepszego reżysera filmu reklamowego".
więcej

Dane personalne:

wiek:

data urodzenia: 9 września 1968

miejsce urodzenia: Szamotuły, Polska

W 2006 roku wyreżyserował spot do kampanii reklamowej Cyfry+.
W 2007 roku wyreżyserował spoty do kampanii reklamowych piwa Żywiec pt. "Odległość Sydney" i "Odległość NY". Był również operatorem tych spotów reklamowych.
W 2008 roku wyreżyserował spot do kampanii reklamowej Bakomy pt. "7 zbóż".
Od najlepszych
  • Od najnowszych
  • Od najlepszych

przełomu XX i XXI wieku. Niezwykle nowoczesny, przy tym dokładny. Efektowny, ale nie szpanerski. Szkoda, że
zrezygnował z zawodu. Wielka szkoda. Ale za scenariusz do "Domu Złego" wielkie brawa!