Widziałam Przerwaną lekcję muzyki, Gia, Oszukaną, Kolekcjonera kości, Mr& Mrs Smith, Tomb Raider, Turystę, Czarownicę, Wanted, Salt, Wtajemniczenie, Grzeszną miłość, Zmęczenie materiału, Co za życie. Raczej żadne sci-fi, akcja etc. Co oprócz chwalonej "Ceny odwagi"? :)