Reich, Demony wojny wg goi, Psy, serial "Paradoks" oraz serial komediowy "I kto tu rządzi". To najlepsze filmy i seriale z jego udziałem (Moim zdaniem).
Psy, i kto tu rządzi, Dziki, Randka w ciemno, Ceremonia pogrzebowa, i odcinek 13 posterunku gdzie występuje, oraz reklamę pij mleko będziesz wielki. Nie przepadałam za Lindą ale jak się dowiedziałam że ma zagrać Jaruzelskiego to od razu go polubiłam i polubiłam go za rolę komediowe, świetnie zagrał Ptasiora w dzikim.
"MATKĘ KRÓLÓW" Zaorskiego,
"DANTONA" Wajdy,
"KOBIETĘ SAMOTNĄ" Holland,
"PRZYPADEK" Kieślowskiego,
"W ZAWIESZENIU" Krzystka,
"WSZYSTKO, CO NAJWAŻNIEJSZE" Glińskiego,
"TATO" Ślesickiego,
"PANA TADEUSZA" Wajdy.
Nieźle, jak na rzekomo aktora jednej roli tj. psa.