- Troja
- Mr. & Mrs. Smith
- Siedem lat w Tybecie
[ogólnie to oglądałam z nim niewiele filmów, więc tylko tyle mogę wskazać ^^]
1.Uśpieni,2.Podziemny krąg,3.Siedem,4.Wywiad z wampirem,5.Wichry namiętności,6.Siedem lat w Tybecie,7.12 małp
1.Podziemny krąg
2.Siedem
3.Przekręt
4.Kalifornia
5.12 Małp
I każda jego kreacja w tych tytułach była świetna
1.Joe Black
2.Troja
3.Wichry namiętności
4.Wywiad z wampirem
5.Rzeka życia
6.Zawód:szpieg
7.Siedem lat w Tybecie
8.Podziemny krąg
9.Kalifornia
10.Za młoda by umrzeć ?
Zresztą Pitt jest genialny we wszystkich rolach.
Najlepsze filmy z jego udziałem w ogólnym zarysie filmu, czy najlepsze kreacje brad'a Pitt'a ? Bo to różnica..
Uśpieni jeden z lepszych filmów z jego udziałem, a jego kreacja słaba, mało grana.
1)Wywiad z wampirem
2)Joe Black
3)Wichry namiętności
Moim zdaniem w tych filmach wypadł najlepiej i w nich był najprzystojniejszy ;)
Jak dla mnie
- Siedem lat w Tybecie
- Siedem
- Przekręt (dobrze zagrał, tak po swojemu)
- Rzeka Życia (no to może przez sentyment do Redforda)
- Wywiadu z wampierm nie odladalam
1.Siedem
2.Podziemny krąg
3.Za młoda by umrzeć ?
4.Thelma & Louise
5.Mr.& Mrs. Smith
6.Prawdziwy romans
7.Zdrada
8.Ocean's Eleven
1.Babel
2.Tajne przez poufne
3.Siedem lat w Tybecie
4.Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
5.Siedem
6.Troja
7.Mr. & Mrs. Smith
8.Wywiad z wampirem
no i czekam na `Inglourious Basterds` ;D
pozdrawiam.
1. Fight Club
2. Se7en
3. Babel
4. 12 Małp
5. Troja
6. Wywiad z wampirem
7. Joe Black
8. Kalifornia.
prawie wszystkie sa dobre.. nie chce mi sie wymieniac.. ale najbardziej mi sie podobal.. tak wizualnie.. w Joe Black..;D
Za malo widzialem, ale moge powiedziec ze podobaly mi sie filmy takie jak:
Joe Black
Przekręt
7 lat w Tybecie
Mr. and Mrs. Smith (poczatek znajomosci z Angelina)
Podziemny krag
Troja
Wszystkie Ocean's
Tajne przez poufne
Chyba wszystkie ktore widzialem
Ja widziałem wszystkie filmy z jego udziałem mój ulubiony aktor:):):)
Moje top
1.Troja
2.Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
3.7 lat w Tybecie
4.Seven
5.Uspieni
6.Mr Miss Smith
7.Ocean's 11 12 13(pozwoliłem sobie dac jako jeden pkt)
8Przekręt
9Zabójstwo Jessiego Jamesa prze tchórzliwego Roberta Forda.
10.Mexican
11.Tajne przez poufne
12.Joe Black
13.Podziemny Krąg
14Babel
15Wywiad z Wampirem
i pózniej reszta każdy z tych filmów bardzo mi się podobał
jakoś nie przepadam za nim chociaz jest dobrym aktorem i zdziwiło mnie ze tak maly procent ludzi wymienia joe blacka bo moim zdaniem to jego najlepsza kreacja pozatym
siedem
i oczywiscie Fight club razem z Nortonem swietnie zagrali
jego gra w Troji jakos mnie nie przekonala moze dlatego, ze bylo jej dosyc malo i to tyle.
1. Podziemny krąg
2. Uśpieni
3. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
4. Troja
5. Pan i pani Smith
6. Joe Black
jak widać wielu - zdecydowana większość w czołówce wymieniła seven - gdy nie był jeszcze multimilionerem wielce znanym wświecie kina i tak "uważanym za wielkiego" - ciotą dla mnie był zawsze - tyle, że zanim kasa uderzyła mu do głowy i wyjarała całe to "prawdziwe ego Brada Pitta" był lepszy
Ciekawe, że mało osób wytypowało "Zabójstwo Jessego Jamesa ... '
Oto moje ulubione kreacje Brada;
1. Fight club
2. Assasination of Jesse James by the coward Robert Ford
3. Snatch
4. Babel
5. Seven
6. Legends of the fall
7. River runs through it
8. California
9. Inglourious Basterds