1. Północ - Północny zachód
2. Filadelfijska opowieść
3. Osławiona
4. Szarada
5. Złodziej w hotelu
6. Podejrzenie
7. Arszenik i stare koronki
Widziałam 7 filmów i mój ranking wygląda tak:
1. Północ - północny zachód
2. Arszenik i stare koronki
3. Filadelfijska opowieść
4. Podejrzenie
5. Drapieżne maleństwo
6. Szarada
7. Żona moich marzeń - ten oceniam dużo niżej od pozostałych