1. Życzenie śmierci
2. Parszywa dwunastka
3. Gabinet figur woskowych
4. Za dziesięć minut północ
5. Pewnego razu na dzikim zachodzie
Ja bym dodał "Mechanika" w mojej opinii najlepszy film z Bronsonem i jeden z lepszych i niedocenionych filmów sensacyjnych z lat siedemdziesiątych
Zgadzam się, że MECHANIK to klasyka. Na liście najlepszych filmów Bronsona powinien znaleźć się także klasyczny western SIEDMIU WSPANIAŁYCH. Ja osobiście uwielbiam jeszcze PRZEŁĘCZ ZŁAMANYCH SERC.
A ja dodam jeszcze "Mr. Majestyk" i "Samuraje i kowboje". Zwłaszcza ten pierwszy to doskonały film akcji, szkoda, że tak mało znany...