Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Braterstwo wilków - 8 2 - Silent Hill - 8 3 - Piękna i bestia - 8 4 - Crying Freeman - 7 nowelka w Necronomiconie: 7
1. Braterstwo wilków 9/10 2. Piękna i bestia 6/10 3. Silent Hill 5/10
1. Braterstwo wilków - 8/10 2. Silent Hill - 8/10 3. Piękna i bestia - 6/10 4. Crying Freeman - 5/10 5. Necronomiconie - 5/10