oto moja 5-ka najlepszych filmów z Denzelem:
1.Człowiek w ogniu (bezwzględnie)
2.Dzień próby
3.Karmazynowy przypływ
4.Kolekcjoner kości
5.W sieci zła
a masz do podania jakis film w którym zagrał nie genialnie?? :D
albo chociaż kiepsko...
też sie zgadzam z tą listą i dodaje jeszcze Deja Vu i Plan Doskonały
W ogóle się nie zgadzam z tą listą. Nie dlatego, że wymienione filmy są złe, ale dlatego że Denzel ma całkiem ciekawszy dorobek niż to się niektórym wydaje i może dlatego jest troche niedoceniony.
Dla mnie to:
1. Malcolm X
2. Chwała
3. Krzyk wolności
4. Mo' Better Blues
5. W bagnie Los Angeles
a ja się nie zgodzam z twoją listą, nie dlatego że te filmy są złe, ale dlatego że ich nie widziałem, widziałem tylko Chwałę i faktycznie spoko...
najlepsze filmy:
1. Malcolm X
2. Chwała
3. Mo' Better BLues / Gra o Honor
4. Karmazynowy Przypływ
5. Dzień Próby
najlepiej zagrane:
1. Malcolm X
2. Chwała
3. Dzień Próby / Mo' Better Blues
4. W bagnie Los Angeles / Krzyk Wolności
5. Huragan
'Karmazynowy Przypływ' to bardziej popis Gene'a Hackmana, ale Denzel tu też wypadł rewelacyjnie.
Z niecierpliwością czekam na 'American Gangster' jak pewnie wielu z Was. Ci cholerni dystrybutorzy przesunęli datę polskiej premiery na styczeń. A później dziwią się, że jest piractwo. Brak słów.
a oto moja 5-ka the best of the best denzel washington:
1. Człowiek W Ogniu
2. Deja Vu
3. Dzień Próby
4. Titani
5. Kolekcjoner Kości
Dla mnie 5 najlepszych filmów z Denzelem to:
1.Człowiek w ogniu
2.Karmazynowy przypływ
3.Dzień Próby
4.John Q
5.Stan oblężenia
Ale tak naprawdę to trudno mi wypisać 5 najlepszych,bo wszystkie są świetne,oprócz wyżej wymienionych równie dobre są:Huragan,Kolekcjoner kości,Tytani,Kandydat,Szalona odwaga,Deja Vu,Plan doskonały,W bagnie Los Angeles,a nie widziałem jeszcze Krzyku wolności,Malcolma X,Czarnego bluesa,Wiele hałasu o nic.
Łatwiej jest wymienić te,które są najgorsze,a mianowicie: Zabójcza perfekcja,Żona pastora. Wyścig z czasem też nie jest rewelacyjny.
zgadzam się z Tobą w 1.Człowiek w Ogniu zagrał bezwzględnie :D
2. Kolekcjoner Kości
3. Deja Vu
4. Karmazynowy przypływ
5. Plan Doskonały ?? Wyścig z czasem trudno mi powiedziec :/
Człowiek w ogniu, Plan doskonały, Deja Vu, Krzyk Wolności - tam wszędzie zagrał genialnie wg. mnie
mam jeszcze w kolejce do zobaczenia Raport Pelikana, John Q i W sieci zła...
poxniej Krmazynowy przypływ, Kolekcjoner kości itd..
i jeszcze chetnie zobacze /gra o honor/, /malcolm x/, /stan oblezenia/ i koniecznie /dzień próby/
i czekam na AMERCIAN GANGSTER Ridely'a Scotta i Briana Grazera również z Rusllem Crowem, Cubą Gooding Jr. i RZA
poszukuje kilka filmów z denzelem bez skkutecznie mozema ktos filmoteke z nim? gg7364884, goral18@go2.pl
W Deja Vu i tym bardziej Inside Manie zagrał do kitu.
Natomiast jego najlepsza, życoiwa rola to Bleek z Mo' Better Blues - niesamowita kreacja, nie wiedziałem, że Washington potrafi tak grać :) polecam.
Dla mnie bardziej ambitne filmy :)
1. Malcolm X
2. Mo' Better Blues
3. Huragan
4. He got Game
5. Chwała
1.Dzień próby.
2.Mo' better blues.
3.Malcolm X.
4.American gangster.
5.Karmazynowy przypływ.
6.Człowiek w ogniu.
Oceniam w skali bohaterów których zagrał Washington.
jak dla mnie:
1. Człowiek w ogniu
2. John Q
3. Deja vu
4. Dzień próby
ale tak naprawdę to nie widziałem z nim słabego filmu ..
dzisiaj mam zamiar obejrzeć "Kolekcjoner kości" bo nie oglądałem jeszcze :P mimo że jestem jego fanem !!
a ocena dla Denzela 10/10 !!
Mega aktor :D
Wczoraj oglądałam po raz kolejny "Kolekcjonera kości".
To zdecydowanie njalepszy film z nim :D
Jeden z moich ulubionych aktorów ma facet wielki talent każdy film z jego udziałem jest zajebisty no może z wyjątkiem Kandydata który kompletnie mi się niepodobał niewidziałem jeszcze Malcolma X
1 Filadelfia
2 American Gangster
3 Huragan
4 John Q
5 Tytani
6 Dzień Próby
7 Gra o Honor
8 Plan Doskonały
9 Kolekcjoner Kości
10 W Bagnie Los Angeles
11 Wyścig z Czasem
12 Chwała
13 Antwone Fisher
14 Deja vu
15 Karmazynowy Przypływ
Denzel to GENIALNY aktor!...jestem subiektywny... :)
Oto moja lista:
1.Człowiek w ogniu(na pewno jeden z najlepszych filmów jakie widziałem)
2.Kolekcjoner kości
3.Dzień próby
4.W sieci zła
5.Plan doskonały
Moje top 5:
1.Dzień próby
2.Filadelfia
3.Plan doskonały
4.Chwała
5.W sieci zła
mam nadzieje ze niczego nie pominalem;]
Denzel bije wszystkich aktorow na glowe:] kazdy film z jego udzialem staje sie naprawde swietny..:D
1.Człowiek w ogniu
2.Dzień próby
3.American Gangster
4.Filadelfia
5.John Q
:]
5-tka filmów w których zagrał najlepiej:
1.American gangster!!
2.Karmazynowy przypływ
3.Człowiek w ogniu
4.Filadelfia
5.Johny Q
Jednak mimo całego dla niego szacunku wolałbym żeby troszeczkę staranniej przeglądał oferty filmowe. Chociaż z jego współpracy z Tonym Scottem zawsze wychodzi świetne kino akcji, to ma predyspozycje żeby grać w czymś ambitniejszym... Tego bym sobie życzył:)
Kolekcjoner kości(mało kto by to zagrał według mnie aż tak przekonująco)
Filadelfia
Johny Q(za to będę go uwielbiał nawet jeśli zagra w brazylijskiej telenoweli;p)
Dzień próby(za ładną zmianę wizerunku)
oto moje skromne zdanie:
1. Dzień Róby (bezwzględnie)
2. Johny Q
3. Inside Man
4. Kolekcjoner Kości
5. American Gangster/ DejaVU/ Człowiek w Ogniu
Z pewnoscia to by sie w krótce zmieniło bo mam zamiar oglądnąc filmy typu hurricane carter czy remember the titans, he got game, bez konca mogłbym wymieniac ale mam zamiar oglądnąc wszystki filmy z denzelem!!! Pozdrawiam jego fanów!!!
Nie widziałam jeszcze zbyt wielu, ale póki co moja pierwsza piątka to:
1. American Gangster
2. Kolekcjoner Kości
3. Wyścig z czasem
4. Deja Vu
5. Johnny Q
U mnie
1. Człowiek w ogniu
2. Karmazynowy przypływ
3. American gangster
4. Plan doskonały
5. John Q
6. Deja Vu
7. Związek serc
8. Kolekcjoner kości
tyle jak narazie widziałem
1.Karmazynowy przypływ 8
2.Dzień próby 8
3.Chwała 8
4.John Q 7
5.Metro Strachu 7
6.Człowiek w ogniu 7
7.American Gangster 7
8.Plan doskonały 6
9.Deja Vu 5
10.Stan oblężenia 4
11.Wyścig z czasem 4
12.Kandydat 4
13.Gra o honor 3