Czy ktoś już przeczytał drugą księgę trylogii Cobena z Mickeyem Bolitarem?
Jakie wrażenia?
ja przeczytałam, czyta się fajnie, wciąga jak zawsze ale muszę przyznać, że o bardziej wolę serię z Myronem niż Mickeyem ale polecam.
Dzięki za odpowiedz:) Myron jest poza konkurencją,jednak Mickeya bardzo polubiłam .To inteligentny i wartościowy bohater:) Czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy.Pozdrawiam:)
hmm coś w tym jest w sumie :) a teraz czekam na kolejne powieści, pewnie będzie następna na święta jakoś ;)
Ja też czekam z niecierpliwością kiedy będzie,bo nic na ten temat nie słyszałam. Wiem tylko,że najnowsza książka Harlana ,,Sześć lat później (,, Six years"), premierowo ukaże się w USA 19 marca 2014:(
jeszcze ma być "Tęsknie za Tobą", kurcze to sobie poczekamy ale mają być kolejne ekranizacje więc może będzie na co popatrzeć. a myślałam, że "Sex years: ma być pod koniec 2013 roku...
Mam te informacje z bloga http://www.harlancoben.pl/ .Przejrzyj sobie,jeżeli masz ochotę:)
Przeczytałaś wszystkie jego książki?
tak :) pisałam o nim pracę licencjacką i wtedy przeczytałam wszystkie jego książki oraz czytałam z nim wywiady, napisałam mu nawet wiadomość ale nie odpisał :D
Zazdroszczę:) Ja jeszcze niestety jestem w tyle z jego twórczością,ale mam zamiar wszystko w niedługim czasie nadrobić.Jeżeli ci mogę coś to polecić to zapoznaj się z książkami Simona Becketta i Michaela Connelleego:)
Również świetnie piszą.A i pozdrawiam Górny Śląsk;)
a Ty skąd jesteś ;)? oo dziękuje, teraz pisze pracę magisterską o Horrorze więc czytam głównie Kinga :D
W moim profilu masz info,nie wiem czy przeglądałaś?
A pro po Kinga...Jutro idę do kina na ,,Carrie".Zobaczymy co z tego wyjdzie.Jak będziesz chciała to napiszę ci może wrażenia,ale może na priv:)
o napisz bo jestem ciekawa, też się na ten film wybieram a widziałaś tę wersję z 1976 roku?
PS: nie widze miasta na Twoim profilu ;p
Widziałam,ale dawno temu i chcę sobie teraz porównać:) Oglądałam też Furia .Carrie 2.Takie średnie moim zdaniem .Zauważyłam,że dość dużo filmów mamy wspólnych:)
Ciekawe,czemu się nie wyświetla.Sosnowiec;)
No to rzut beretem ode mnie :) no tak, też zauważyłam, w ogóle lubię horrory stąd taki temat pracy i teraz dużo ich oglądam i czytam (piszę też o thrillerach więc o Cobenie również)
Właśnie,jak zauważyłam,że ty z Katowic,to sobie myślę,wow ha ha:) Raczej nie miałam tu na FW przyjemności rozmawiać z osobą,tak blisko mnie mieszkającą:)
Ja uwielbiam thrillery,oczywiście te w miarę dobre,nie same mordobicia i strzelaniny.
Horrory również,choć nie wszystkie,bo jak sobie przypomnę jeden,już nie pamiętam tytułu,ale o jakiś dzieciakach zażywających grzybki halucynogenne to ogarnia mnie śmiech:)
Nie pogardzę też dobrymi dramatami i melodramatami.
W Biedronce?Nie zauważyłam,żeby mieli takie książki,raczej jakieś romanse.
Szanuję twoje zdanie,jednak dla mnie Coben nie pisze książek dla młodzieżyPozdrawiam.
to polecam biedronkę sporo ciekawych książek można dostać bywam zawsze jak maja kiermasz książek ale nigdy nie spotkałem romansu chociaż kupiłem tam anne karenine i Wiek niewinności ale nie wiem czy to typowy romans można też dostać książki w żabce kupiłem tam doktor sen czy miasteczko salem kinga
To w takim razie tylko u mnie w Biedronce są nieciekawe książki,albo drugą opcją jest to,że po prostu trafiam już jak są te najciekawsze wykupione:)
A w ogóle czytasz thrillery,jeżeli tak to jakich autorów?Może polecisz coś ciekawego,bo już się tego trochę naczytałam i przydało by się ,,poszerzyć horyzonty" ha ha:)
może Zło konieczne - Alex Kava albo Weź moją duszę - Yrsa Sigurdardottir islandzkiej poetki najbardziej lubie ksiazki z okladkami filmowymi jak naciagacze klub dumas inaczej dziewiate wrota mlody hannibal mgła kinga wszystko tam dostałem ale w biedronce powinno byc wszedzie tak samo polecam sprawdzac ich strone od czasu do czasu
Powiem Ci,że wcześniejsze książki Kavy bardziej mi przypadły do gustu niż te ostatnie.Niestety nie pamiętam już tytułu,bo bardzo dawno czytałam.Bardzo lubię natomiast książki Simona Becketta,m.in.,,Chemię śmierci".
Dziękuje za radę,może znajdę w najbliższym czasie,jakąś ciekawą lekturę.Pozdrawiam.
niedawno w biedronce za 30 zl kupilem firme grishama jack reacher pod mocnym aniolem i biografie jacka nicholsona bylo jeszcze sporo innych polecam
W niedziele byłam i nie znalazłam nic,co by mnie zainteresowało.Jakieś romanse były i filmy na dvd,w tym dziewczyna z tatuażem.U mnie w Biedronce coś kiepsko z ciekawymi książkami.
A złodziejkę książek chętnie bym poczytała:)
A jak by to był jakiś romans,który został zekranizowany i też byłaby filmowa okładka to też byś kupił?Pytam z ciekawości:)
To ja raczej nie przepadam za ufo,ani za filmami s-f. Horrory lubię,ale nie o różnorakich potworkach,duchy w zupełności wystarcza:)
Tak sobie przeglądałam twój profil i coś mało filmów oglądasz w ostatnim czasie.
Dzięki,ale nie używam już od dawna gg:) Ja tutaj raczej wszystkie filmy sobie zaznaczam,żeby potem o nich nie zapomnieć.