Witam, czy jeśli Truposz kompletnie nie przypadł mi do gustu to jest szansa, że jakikolwiek inny film Jarmuscha mógłby mi się spodobać?
Szczerze, oglądałam wszystkie filmy Jarmuscha i Truposz podoba mi się najmniej:) Ghost Dog jest ciekawy, Broken Flowers też. Te filmy są dobre, nawet jeśli się nie jest jakimś wielkim fanem reżysera. Ma facet swój styl i rytm opowiadania i nie każdemu będzie to pasować. Powodzenia:)
myślę, że tak. jego nowsze filmy mocno odbiegają od tych "całkiem starych" i "nieco starszych" z Truposzem włącznie. jestem po seansie jego najnowszego filmu "Tylko kochankowie przeżyją" i myślę, że tym filmem otworzył zupełnie nowy rozdział w swojej twórczości :)
Wg mnie najciekawsza jest "Noc na Ziemi" i "Coffee and Cigarettes". są dużo lżejsze od Truposza i po prostu przyjemnie się je ogląda i można się nawet pośmiać. Polecam.