Simsponowie
24 Godziny
Młode strzelby
Młode strzelby 2
Telfon
a wy??
obejrzałeś: 24 tytuły:
Lustra
Strażnik
Złodziej życia
Narzędzia zbrodni
Telefon
Wyścig z mafią
Mroczne miasto
Kontrola lotów
Rozstanie
Czas zabijania
Spojrzenie mordercy
Duke of Groove
Rodeo w Nowym Jorku
Zaginiona bez śladu
Twin Peaks: Ogniu krocz ze mną
Migawka z przeszłości
Linia życia
Młode strzelby II
Renegaci
Straceni chłopcy
W swoim kręgu
Bractwo sprawiedliwych
W pułapce milczenia
24 godziny
średnia ocena: 6,2
chcesz obejrzeć: 2 tytuły
Obejrzanych: 10 tytułów:
24: Jeszcze jeden dzień- 9
24 Godziny: Wybawienie-7,5
Złodziej życia- 7,5
Telefon-7
24 godziny- 10
Mroczne miasto- 8
Czas zabijania- 8
Oko za oko- 7
Linia życia- 7
Stań przy mnie- 8
Śr. ocen (moja, z dwoma połówkami, nie wg filmwebu) - 7,9
Ja ogólnie uwielbiam Sutherlanda za rolę w "24 godzinach", serial naprawdę wyśmienity, a postać Kiefera w serialu należy do moich paru dosłownie ulubionych postaci serialowych, rola świetna, kto nie oglądał polecam ogromnie, bo moim zdaniem tego serialu nie da się nie lubić, wciąga jak odkurzacz, pomysł świetny, nigdzie nie widziałem w serialach takiego napięcia, emocji, rozmachu w tym świetnie w serialu stonowanie muzyki wygląda, idealnie dobrana do momentu moim zdaniem. Serial nie jest kolorowy, mimo 8 sezonów nic się nie zespól, każdy sezon świetny, zaskakujący, mnóstwo intryg. Przed obejrzeniem serialu już zdążyłem zobaczyć parę filmów z Sutherlandem, stąd przed oglądaniem trochę znalem już tego aktora, ale naprawdę dopiero polubiłem go za tę rolę. Przed 24 widziałem Linię życia, Oko za oko, Złodziej życia, Telefon, Czas zabijania i Stań przy mnie, więc pare jego znaczniejszych filmów w jego karierze zobaczyłem i są to praktycznie same dobre tytuły, niektóre nawet bardzo, wiec ogólnie sprawdza się i w kinie lub w telewizji, ale i tak najlepsza wg mnie zawsze pozostanie w 24, no połowa kariery w końcu praktycznie, wiele lat pracy.