Filmy Kurosawy (te które widziałem) uszeregowane od najlepszego:
1. Tokijska Sonata
2. Charyzma
3. Kuracja
4. Świetlana przyszłość
5. Pozwolenie na życie
6. Puls
7. Kara
8. Sûîto Homu
9. Ścieżka węża
10. Sebunsu kôdo
Moją opinię o każdym możecie przeczytać na ich forach.