Najgorszy to pewnie "Idealny facet..." albo "Miłość na wybiegu" , ale nie ocenię, bo nie widziałam, obejrzałam "Rozmowy nocą" i ledwo wymęczyłam drugą połowę (on chce, ona nie chce, potem odwrotnie, potem już w ogóle nie wiadomo o co chodzi, ale ciągle stwarzają jakieś problemy), a to ponoć jedna z najbardziej znośnych polskich komedii romantycznych, na oglądanie jeszcze słabszych się nie porywam.
Mogę natomiast wymienić moją zdecydowanie ulubioną rolę Dorocińskiego - rola fotografa w 8. odcinku 1. serii "Gliny". Występ epizodyczny, kilkuminutowy, ale zrobił na mnie ogromne wrażenie, zwłaszcza kiedy mówi "a wcześniej Kuś, Adrianna Kuś", ten głos, ten zamyślony uśmiech, dwa razy musiałam przewijać ten fragment, bo sposób, w jaki tam mówi, zupełnie odciągał moją uwagę od treści :-D
Ponoć jeszcze świetnie zagrał w filmie "Barbórka", niestety nie miałam dotąd możliwości się przekonać.
prosze bardzo:) widzialam chyba wszystkie filmy z jego udzialem i moj werdykt wyglada nastepujaco :
najlepszy: ogród luizy, pitbull, boisko bezdomnych, solidarność solidarność, jesli musialabym wskazac jedno #1 to ogrod luizy
srednie: wszyscy jestesmy chrystusami, vinci, milosc na wybiegu - ten film wbrew pozorom da sie obejrzec:) a marcin nie zszedl ponizej jakiegos poziomu
raczej slabe: rozmowy noca
bardzo slabe a przede wszystkim nedzny film: idealny facet...
to tyle.
odnioslam sie tylko do glownych rol a czasem wybitnie grywal epizody ale to juz za duzo do pisania:P
Jak dotąd najlepsze filmy z jego rolami to:"Pitbull","Ogród Luizy","Boisko
bezdomnych" ,ale czekam na "Rewers",który wygrał wczoraj Festiwal Filmowy w
Gdyni,a Marcin dostał nagrodę za najlepszą rolę drugoplanową w tym filmie.
A najgorszy z jego udziałem to chyba "Idealny facet...",choć on sam nie
zagrał tam źle.
Najlepszy : " Ogród Luizy "
Najgorszy : " Idealny chłopak dla mojej dziewczyny "
gsitune - daj szanse "Grzesznym i Bogatym" po jednym odcinku serialu (właśnie jest to serial a nie film, a mamy wymieniać filmy), nie da się do ocenić.
Taki jest zamiar tego serialu, że ma być parodią amerykańskich oper mydlanych jak "Moda na sukces" :)
W takim razie w kategorii najgorszy zmieniam na ,, Krugerandy ,, czy jak to tam było temu filmowi ;) Uwierz mi , ze bardzo chcialbym dac szanse ,, Grzesznym i bogatym ,, ale naprawde nic z tego nie wyjdzie ... Sam fakt , ze nawet producenci poddali sie z tego co wiem po 8 odcinku i przerwali zdjecia ... Pomysl byl fajny - parodia amerykanskich oper mydlanych , niektore dialogi tez sa nawet OK , ale brak w tym serialu sensu , logiki - uwazam , ze mozna bylo zrobic taka parodie nawet niec glupkowata ale jednak wypadaloby trzymac sie jakis schematow.
Widziałam wiele filmów z Dorotą. Wiele z jego ról było bardzo dobrych, a jednak największe wrażenie zrobił na mnie w "Boisku bezdomnych". Od tej pory jest jednym z moich ulubionych polskich aktorów jeszcze młodego pokolenia. A najgorsza rola? Chyba "Miłość na wybiegu". Nie miał tu chyba zbyt dużo do zagrania i zbyt dużego pola do popisu.