1.Chłopcy z ferajny 2.Kasyno 3.Wściekły byk 4.Taksówkarz 5.Infiltracja 6.Wilk z WallStreet 7.Wyspa tajemnic 8.Aviator 9.Gangi Nowego Yorku-niestety najsłabszy jego film jak dla mnie,ale pierwsze 4 filmy, które wymieniłem to mistrzostwo! :)
Pobierz aplikację Filmwebu!
Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.