Podajcie swoje typy, moje:
1. Życzenie śmierci - 8+
2. Życzenie śmierci 3 - 8
3. Koszmary - 4
1 - Skorpion - 7
2 - Życzenie śmierci 3 - 7
3 - Mechanik - 7
4 - Życzenie śmierci - 6
---------------------------------------
5 - The Sentinel - 3
1 - Skorpion - 7
2 - Życzenie śmierci 3 - 7
3 - Życzenie śmierci 3 - 7
4 - Mechanik - 7
5 - Bullseye! - 7
6 - Hannibal Brooks - 7
7 - The Jokers - 7
8 - Appointment with Death - 7
9 - Wielki sen - 7
10 - Życzenie śmierci - 6
11 - Lawman - 6
12 - The Wicked Lady - 6
13 - The Stone Killer - 6
14 - Chato's Land - 6
15 - You Must Be Joking! - 5
16 - A Chorus of Disapproval - 5
17 - The Sentinel - 3