Jakie filmy Quentina uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je tu w kolejności od najlepszego do najgorszego.
Na dzień dzisiejszy, moje TOP wygląda w sposób następujący:
1. Pulp Fiction
2. Wściekłe psy
3. My Best Friend's Birthday
4. Kill Bill
5. Jackie Brown
Nie potrafię wybrać najlepszego:
1. PULP FICTION
1. WŚCIEKŁE PSY
1. BĘKARTY WOJNY
4. Cztery Pokoje
5. Kill Bill 1
5 wyreżyserowanych obejrzanych
1. Wściekłe psy 9
2. Pulp Fiction 9
3. Sin City 8
4. Cztery pokoje 7
5. Grindhouse: Death Proof 3
1. Pulp Fiction 8+/10
2. Wściekłe psy 8/10
3. Kill Bill vol1 7/10
4. Bękarty wojny 7/10
5. Kill Bill vol2 6/10
6. Death Proof 6/10
7. Sin City 6=/10
1."Pulp Fiction" 10/10
2."Jackie Brown" 9/10
3."Bękarty wojny" 9/10
4."Wściekłe Psy" 9/10
5."Kill Bill" 8/10
6."Death Proof" 7/10
7."Kill Bill vol. 2" 7/10
+
"Sin City" 8/10
"Cztery Pokoje" 8/10
Wszystkie w ulubionych.
1. "Pulp Fiction"
2. "Kill Bill"
3. "Death Proof"
4."Wściekłe Psy"
5. "Sin City"
1.Pulp Fiction
2.Inglorious Bastards
3.Jackie Brown
4.Reservoir Dogs
5.Death Proof
6.Kill Bill
7.Kill Bill 2
nie wiem jak Django ale myślę, że zajmie drugie lub trzecie miejsce
Scenariusz i reżyseria Quentin Tarantino:
1. Pulp Fiction - 9 /10
2. Wściekłe psy - 7 /10
3. Bękarty wojny - 7 /10
4. Jackie Brown - 6 /10
5. Kill Bill - 6 /10
6. Kill Bill 2 - 5 /10
7. Grindhouse: Death Proof - 5 /10
Ponadto:
Cztery pokoje - 6 /10
(reżyser jednego z segmentów)
Urodziny mojego najlepszego przyjaciela - 6 /10
(amatorska produkcja, ciężko porównywać z późniejszymi filmami)
Od zmierzchu do świtu - 5 /10
(współtwórca filmu, wraz z Robertem Rodriguezem)
Sin City - Miasto grzechu - 4 /10
(współreżyser)
Licząc tylko te, które sam w całości wyreżyserował:
1. Kill Bill 2 - 9♥/10
2. Pulp Fiction - 9/10
3. Kill Bill - 8♥/10
4. Jackie Brown - 8/10
5. Wściekłe psy - 7/10
6. Śmiercioodporny - 7/10
Pozostałe:
1. Sin City - Miasto grzechu - 9♥/10
2. Urodzeni mordercy - 9/10
3. Prawdziwy romans - 8/10
4. Od zmierzchu do świtu - 7/10
Obejrzałem wszystkie filmy mistrza więc pora na mały i nieco zmieniony update rankingu
1. Kill Bill - dlamnie to zawsze był jeden film;)
2. Reservoir Dogs
3. Pulp Fiction
4. Sin City
5. Inglourious Basterds
6. Grindhouse (całość)
7. True Romance
8. From Dusk Till Down
9. Natural Born Killers
10. Four Rooms
11. Jackie Brown
1. Bękarty wojny 10/10
2. Pulp Fiction 10/10
3. Kill Bill 1&2 9/10
4. Wściekłe psy 7/10
5. Cztery pokoje 7/10
póki co:
1. Death Proof 10/10
2. Pulp Fiction 10/10
3. Bękarty Wojny
już mi ślinka cieknie na "Wściekłe psy" :)
1. Death Proof - 10/10
2. Pulp Fiction - 10/10
3. Reservoir Dogs - 9/10
4. Jackie Brown - 8/10
5. Kill Bill 2 - 7/10
6. Kill Bill - 5/10
1. Cztery pokoje (10)
2. Bękarty wojny (10)
3. Pulp Fiction (9)
4. Sin City (9)
5. Jackie Brown (8)
oprócz tego oglądałam jeszcze tylko Prawdziwy romans (9), który też bardzo mi się podobał, ale Tarantino napisał do tego tylko scenariusz. Kill Billa, Wściekłych psów, Death Proofa i Od zmierzchu do świtu nei oglądałam, ale zamierzam :D
1. Pulp Fiction
2. Wściekłe Psy
3. Kill Bill vol. 2
* Death Proof
4.Kill Bill vol. 1
Jackie Brown nie widziałem, zastanawiam sie czy pójść do kina na Django ale po bardzo słabych Bękartach nie wiem czego się spodziewać.
1. Pulp Fiction 10/10
2. Kill Bill: Vol. 1 9/10
3. Reservoir Dogs 8/10
4. Kill Bill: Vol. 2 7/10
5. Inglourious Basterds 7/10
1. Bękarty wojny 10/10
2. Pulp Fiction 9/10
3. Wściekłe psy 8/10
4. Kill Bill Vol. 2 8/10
5. Sin City 7/10
6. Kill Bill 7/10
7. Jackie Brown 7/10
8. Grindhouse: Death Proof 7/10
9. Cztery pokoje 7/10
10. My Best Friend's Birthday 5/10
1. Pulp fiction
2. 4 pokoje (segment)
3. Dance me to the end of love
4. wściekłe psy
5. urodziny mojego najlepszego przyjaciela
5a. CSI LV
6. Jackie Brown
7. Prawdziwy romans
8. mokra robota
9 bękarty wojny
10. kill bill
11. kill bill 2
12. Sin city
13. grindhouse
+ ciekawy scenariusz Love Birds in Bondage :)
1 pulp fiction 4/10
2 bekarty wojny 2/10
3 Sin City - Miasto grzechu 2/10
pozostala siodemka jego filmow 1/10
MISTRZ
1,2 - Kill Bill 1 i 2 - po 10
3 - Sin City - miasto grzechu - 10
4 - Pulp Fiction - 10
5 - Wsciekłe psy - 9
6 - Bękarty wojny - 9
7 - Cztery pokoje - 8
8 - Jackie Brown - 7
----------------------------------------------
9 - Grindhouse: Death Proof - 4
1. Pulp fiction
2. Wściekłe psy
3. Sin City - Miasto grzechu
4. Kill Bill 1&2 oraz
5. segment z Czterech pokoi
6. Jackie Brown
1. Pulp Fiction - 10/10
2. Reservoir Dogs - 9+/10
3. Inglorious Basterds - 9+/10
4. Kill Bill - 9+/10
5. Django Unchained - 8+/10
6. Jackie Brown - 8+/10
7. Kill Bill 2 - 7+/10
8. Death Proof - 7+/10
1. Pulp Fiction [10/10]
2. Reservoir Dogs [10/10]
3. Kill Bill: Vol. 1 [9/10]
4. Inglourious Basterds [9/10]
5. Django Unchained [9/10]
6. Kill Bill: Vol. 2 [8/10]
7. Jackie Brown [7/10]
8. Grindhouse: Death Proof [7/10]
1. Kill Bill (nie rozdzielam na części, bo to jeden film) 9/10
2. Pulp Fiction 8+/10
3. Wściekłe psy 8+/10
4. Bękarty wojny 8+/10
5. Django 8/10
6. Death Proof 8/10
7. The Man from Hollywood (Cztery pokoje) 8/10
8. Jackie Brown 5/10
1. Pulp Fiction
2. Django
3. Wściekłe Psy
4. Bękarty Wojny
5. Kill Bill vol. 1
6. Kill Bill vol. 2
7. Grindhouse: Death Proof
1. Pulp Fiction 10/10
2. Bękarty wojny 9/10
3. Wściekłe Psy 9/10
4. Django 9/10
5. Jackie Brown 8/10
1.Kill Bill: The Whole Bloody Affair
1.True Romance
1.Grindhouse: Death Proof
1.Pulp Fiction
5. Django
Kolejność pierwszych czterech pozycj przypadkowa.
1.Pulp Fiction
2.Bękarty Wojny
3. ex aequo Wściekłe psy i Django
5. nie umiem wybrać który film tu dać, wszystkie pozostały ten sam poziom
1. Pulp Fiction - dla mnie jest to najlepszy film w historii kina
2. Grindhouse
3. Django
4. Kill Bill Vol. 1
5. Kill Bill Vol. 2
Dla mnie też Pulp Fiction to najlepszy film w historii kina plus Tarantino najlepszy reżyser. Każdy film ma co najmniej na 6/10
1 Pulp Fiction
2 Wściekłe Psy
3 Django
4 Kill Bill
5 Bękarty
główny problem przy miejscach 4,5. Bękarty mają genialnego Landę, ale są rozwodnione przez jakieś zbędne wątki, z kolei kill bill podzielony na dwie części bez sensu.
01. Pulp Fiction
02. Inglourious Basterds
03. Reservoir Dogs
04. Kill Bill: Vol. 1
05. Kill Bill: Vol. 2
__________________________
06. Django Unchained
07. Jackie Brown
08. Sin City
09. Death Proof
10. Four Rooms
1. Pulp Fiction 10/10
2. Reservoir Dogs 10/10
3. Inglorious Basterds 9/10
4. Django Unchained 8/10
5. Kill Bill: Vol.1 & Vol.2 8/10
6. Four Rooms (oczywiście sam segment Tarantino) 8/10
7. Grindhouse: Death Proof 7/10
Nie obejrzałem jeszcze: Jackie Brown, My Best Friend's Birthday, natomiast Sin City nie brałem pod uwagę.