A wedlug was jaki byl najlepszy film tego majstersztyka? mozecie podac kilka mi przypadl do gustu Dobry zly i brzydki i za kilka dolarow wiecej
Trylogia Dolara Genialna ale ciut wyżej Dawno Temu w Ameryce a najwyżej jak dla mnie Pewnego Razu Na Dzikim Zachodzie
Tak z Harmonijką w wykonaniu Charlesa Bronsona.Mnie długość Dawno Temu W Ameryce nie przeszkadza.Bardzo cenię ten film ale jednak historia Harmonijki wygrywa ze wszystkimi filmami Mistrza :)