Cudzioziemiec, Czas Zemsty, Bestia, Poza Zasięgiem, Czarny Świt, Zatopieni, W Stronę Słońca, Siła Rażenia, Nieobliczalny, Najemnik, Szalony Lot, Naprzeciw Ciemności, Najwyższy Wyrok, Force Of Execution
wszystkie, razem z nim-
Eee nie wszystkie te do roku 2002 były dobre potem chłopina rozmienił się na drobne niestety.
A ostatnio rozmienil sie na bardzo drobne -
Może i tak ale kiedyś robił mimo wszystko dobre kino. Zmarnował szansę i tyle.
Czas Zemsty,Poza Zasięgiem, Czarny Świt, Zatopieni,Siła Rażenia te odradzam reszta jest spoko