10/10
"Nieuchwytny" (1996)
"Mroczna Dzielnica" (2001)
"Half Past Dead" (2002)
9/10
"Shadow Man" (2006)
"Renegade Justice" (2007)
"Zabójczy Cel" (2008)
"Gra o Życie" (2008)
"Żądza Śmierci" (2009)
8/10
"Krytyczna Decyzja" (1996)
"Bestia" (2003)
"Zatopieni" (2006)
"W Odwecie Za Śmierć" (2010)
"Machete" (2010)
7/10
"Liberator 2" (1995)
"Patriota" (1998)
"Niebezpieczny Człowiek" (2009)
"Against The Dark" (2009)
6/10
"Liberator" (1992)
"Prowokacja" (2006)
"Najemnik" (2006)
"Protektor" (2009)
"Najwyższy Wyrok" (2012)
5/10
"Czas Zemsty" (2003)
4/10
"Czarny Świt" (2006)
"Szalony Lot" (2007)
1/10
"Nico" (1988)
"Cudzoziemiec" (2003)
"Wiadomości Bez Cenzury" (2008) - gościnny występ.
Teraz moje notowanie :
Wygrać że śmiercią : 10/10
Szukając sprawiedliwości 10/10
Liberator 10/10
Nico 9/10
Wybraniec śmierci 9/10
Liberator 2 9/10
Nieuchwytny 8/10
W Morzu ognia 8/10
Mroczna dzielnica 8/10
Maczeta 8/10
Na zabójczej ziemi 7/10
Żądza śmierci 7/10
W odwecie za śmierć 7/10
Sprawiedliwość Ulicy 7/10
Protektor 6/10
Najwyższy wyrok 6/10
Prowokacja 5/10 .
Widziałem jeszcze kiedyś ,,Cudzoziemiec ,, ale dawno już .Musiał bym sobię przypomnieć ale
pewnie dał bym 3/10 .
Nico ,liberator, Mroczna dzielnica czy Wygrać ze śmiercią to kultowe filmy Nieuchwytny i Na zabójczej Ziemi też klasyka reszta niestety gnioty .Niby o gustach się nie dyskutuje ,ale Twoja ocena Action Hero masakryczna
Aha zapomniałem dodać: Wybraniec Śmierci i Szukając sprawiedliwości. Szkoda ,że te dzisiejsze jego produkcje to takie gnioty :(