Oto mój ranking: 1.Fantastyczny Pan Lis 2.Rushmore 3.Grand Budapest Hotel 4.Kochankowie z Księżyca: Moonrise Kingdom 5.Genialny Klan 6.Pociąg do Darjeeling 7.Podwodne życie ze Stevem Zissou 8.Trzech facetów z Teksasu
1. Rushmore 2. Moonrise Kingdom 3. Fantastyczny Pan Lis 4. Genialny klan 5. Grand Budapest Hotel 6. Trzech facetów z Teksasu (ale głupie to tłumaczenie) 7. Podwodne życie ze Stevem Zissou
Nie widziałem tylko pociągu i szortów.
Pobierz aplikację Filmwebu!
Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.