Jakie macie ukochane utwory Mistrza?
1. Exodus/ Dotknięcie ręki
2. Wokaliza - IX Wrota
3. Gloria - König der letzten Tage
4. Kochajmy się - Pan Tadeusz
5. Opening Titles - IX Wrota
6. Koncert fortepianowy
7. Agnus Dei - König der letzten Tage
8. Walc - Trędowata
9. Polonez - Pan Tadeusz
10. Smuga cienia (temat główny)
W przypadkowaej kolejnosci:
My Life Before Me
Walc z filmu Trędowata
Orawa
EXODUS
SMUGA CIENIA
Warsaw to Hollywood
The Brides
Requiem Father Kolbe
Krzesany
The Ninth Gate -2/ Opening Titles
Tytułów nie znam, ale najbardziej podoba mi się jego muzyka w tych filmach:
1. Ziemia obiecana
2. Przypadek
3. Pan Tadeusz
1. ZIEMIA OBIECANA - WALC
2. ZIEMIA OBIECANA - WALC
3. ZIEMIA OBIECANA - WALC
4. ZIEMIA OBIECANA - WALC
5. ZIEMIA OBIECANA - WALC
6. ZIEMIA OBIECANA - WALC
7. ZIEMIA OBIECANA - WALC
8. ZIEMIA OBIECANA - WALC
9. ZIEMIA OBIECANA - WALC
10. ZIEMIA OBIECANA - WALC
Chyba nie potrafię stworzyć listy według kolejności, te najbardziej ukochane to:
Love Remembered - Dracula
Witek i Alina - Kronika wypadków miłosnych
Vocalise Sumi Jo - The Ninth Gate
Certain Light/The Kiss - Portrait of a Lady
Walc - Ziemia Obiecana
Smuga Cienia
Exodus
Walc - Trędowata
Pianista
Requiem Father Kolbe
Rodzina Połanieckich
Dziesięć? Potraficie tak?!
1. Ziemia obiecana - "Walc", "Orgia" i "L'Usine" - błagam, nie każcie mi wybierać.
2. Exodus
3. Tango z filmu "Salto"
4. Jeden z utworów do filmu "Zazdrość i medycyna" - niestety nie znam dokładniejszego tytułu.
5. Ścieżka dźwiękowa z serialu "König der letzten Tage" ogółem, ale powiedzmy, że "Gloria"
6. Wokaliza z filmu "Dziewiąte wrota"
7. "Roberto's last chance", Śmierć i dziewczyna
8. Utwór początkowy z filmu "Hubal"
10. Marsz kawalerii z "Kroniki wypadków miłosnych"
I, jeszcze 11, z sentymentu - Pieśń o małym rycerzu.
Bardzo, bardzo ciężko wybrać tylko tyle...
Klasyczny top:
1. Orawa*
2. Krzesany**
3. Kościelec 1909***
*"Czuję" góry - Tatry konkretnie :)
**Tchu mi zabrakło na końcówce, a żeby było ciekawiej, artyści na bis właśnie końcówkę zagrali :) Przeżycie nie do opisania!
***Miał być Karłowicz - jest Karłowicz. I dobrze!
Filmowy top:
1. Polonez z "Pana Tadeusza"
2. "Smuga cienia"
3. "Iluminacja"
Lzy mi się w oczach kręcą od tych dźwięków...