Facet od końca lat 60. co roku wypuszcza na świat kolejne dzieło, więc stworzenie takiego
rankingu może być bardzo trudne. Po długich namysłach i przestawianiu, moje TOP10 filmów
Woody'ego wygląda następująco:
10. O północy w Paryżu
9. Cienie we mgle
8. Wrzesień
7. Złote czasy radia...
Resztę, wraz z uzasadnieniem, możecie przeczytać na moim blogu. Link w profilu. Zapraszam
serdecznie :)