Quest to wojownik. Za narażenie życia następcy tronu, księcia Nestora, zostaje surowo ukarany. Królowa wypędza go z królestwa. Mija parę lat. Niespodziewanie do Questa z prośbą zwraca się Nestor. Jego matka została porwana, a on szuka pomocy. Rzuca na bohatera zaklęcie posłuszeństwa. Od tej pory Quest, książę, oraz jego dawni kompani, Gatling i gryf Graer rozpoczynają niebezpieczną podróż, której celem jest odnalezienie magicznych mieczy ziemi, ognia, wody, powietrza i energii.
Tytułowy Quest to wojownik, który został przed laty wypędzony z królestwa za narażenie życia następcy tronu, księcia Nestora. Jednak gdy królowa zostaje porwana, to właśnie do Questa z prośbą o pomoc zwraca się młody następca tronu. Początkowo Quest ani myśli ruszać się z ciepłej chatki, jednak Nestor podstępem rzuca na niego zaklęcie posłuszeństwa. Chcąc nie chcąc, wojownik wyrusza wraz ze starym przyjacielem Gatlingiem, gryfem Graerem i samym Nestorem w pełną przygód i niebezpieczeństw podróż, aby odnaleźć magiczne miecze ziemi, ognia, wody, powietrza i energii.