Umieszczajcie tytuły 10 najlepszych odcinków kiepskich według was
potem ogłosimy liste najlepszych 10 odcinków dla widzów
OTO MOJE TYPY
1-Przyśpieszenie
2-Okrutna pizza
3-Proca amora
4-Kiepscy dają czadu
5-Kiepskie żarty
6-Akademia umiejętnosci
7-Kocham kino
8-Kreatura mody
9-Kantry kurde
10-Ogór
1. Umcia umcia
2. Wal Magistra
3. Waldek w krainie czarów
4. Gość w dom - nie ma kołaczy
5. Lolek
6. Kiepscy dają czadu
7. Kanalia
8. Kapelusz Dżeksona
9. Robochłop
10. Czumulungma
Kolejność przypadkowa
1. Ogór
2. Zbrodnia i kara
3. Menda
4. Czumulungma
5. Gorzkie gody
6. Opowieść wigilijna
7. Sylwester marzeń
8. Mężowie i żony
9. Plan Dnia
10.Jak ten czas leci
1. Wio!
2. Kiepscy dają czadu
3. Emigranci
4. Ogór
5. Kara Mustafa
6. Ta okropna niedziela
7. Mamut
8. Cząstki elementarne
9. Kiepski prezydent
10. Wielki bal
1. Kiepski czarnowidz
2. Wiara czyni cuda
3. Dymy na wodzie
4. Kobieta za ladą
5. Trzeba zabić tę miłość
6. Stypa
7. Poltergeist
8. Umcia umcia
9. Sceny z życia małżeńskiego
10. Cyc i Pupcia
Moje typy to:
1. Kiepscy dają czadu
2. Lucyferdek
3. Zakazane piosenki
4. Ogór
5. Masakra
6. Moje kiepskie życie
7. I am łoczing you
8. Sexi Flexi
9. Ferdydurka
10. Fakty i Mity.
Waldek w krainie czarów - najlepszy odcinek pelen jaj, gdzie Waldus gra glowna role. Mozna sie usmiac :)
To moje "ulubiene" ;)
1. Kiepscy zboczeńcy
2. Rekord Guinessa
3. Umcia Umcia
4. Gumowy interes
5. Klątwa Tutenchama
6. Zagadka nieśmiertelności
7. Rybny targ
8. Kiepski prezydent
9. Dejwid Koperfilc
10. Margaryna Gagaryna
11. Szopka
12. Kara Mustafa
13. Niewidzialna kanalia
14. Zamianka
15. Perpetum mobile
16. Masakra
17. Twardy głaz
18. Nie chcem ale muszem
Odcinki 9,0
1. Śnięta królewna
2. Sponsor
3. Właściciele
4. W betonowym kręgu
5. Umarł odbiornik, niech żyje odbiornik
6. Wio!
7. Cicha noc
8. Złoty gol
9. Robochłop
10. Kreatura mody
11. Gość w dom
12. Kiepska bajka o złotym jajku
13. Okrutna pizza
14. Ferdewalduś
15. Rodzina zastępcza
16. W kamasze
17. Zrób sobie babkę
18. Lato w mieście
19. Kiepska płeć
20. Lepsza połowa
21. Hiperferdex
22. Eros i medycyna
23. Ferdynator
24. Browar z kominem
25. Druga młodość
26. Kantry kurde
27. Mistrz podrobów
28. Polowanie na Szczura
29. Ta okropna niedziela
30. Wata Mariana
31. Kocham kino
32. Tożsamość Mariana
33. Cios w nos
34. Bolak
35. Barek
36. Chichot
37. Opowieść wigilijna
38. Urodziny
39. Biedny kraj dla bogatych ludzi
40. Pan Gałganek
41. Po prostu być
42. Jajko pokoju
43. Moje kiepskie życie
Moim zdaniem najlepsze średnie :)
Rozpisałem się...
1. Ogór
2. Klątwa Tutenchama
3. Masakra
4. Majty polskie
5. Dzień, w którym zapchał się kibel
6. Chichot
7. Bezpieczeństwo i higiena życia
8. Kiepski mózg
9. Tadarassa, tadarassa
10. Telewidz
11. Niezastraszeni
12. Wniebowzięci
13.Umcia umcia
14. Kiepscy dają czadu
15. Pielgrzymka
16. Świąteczna ballada o problemach sąsiada
17. Fryzjer
1. Ogór
2. Niszczyciel
3. Oda do młodości
4. Jak ten czas leci
5. Kochaj, albo tańcz
6. Hobby
7. Nocne brąchanie
8. Kiepscy dają czadu
9. Wizerunek
10. Zakazane piosenki
1 Umcia umcia
2 Chłopaki OK
3 Kiepska bajka o złotym jajku
4 Ferdynand K
5 Twardy głaz
6 Grzelak, Kobielak i majster Kurdzielak
7 Easy rajder
8 Żarty żarciki
9 Wiem co jem
10 Wyjadacz
1. Trzeba zabić tę miłość
2. Dzień w którym się kibel zapchał.
3. Titanic
4. Powiększenie
5.Matrioszka
6.Sexi Flexi
7.Syn nilu
8.Szopka
9.Masakra
10.Cztery noce z Marią.
Kolejność przypadkowa
-Waldemar
-Ogór
-Ósme dziecko stróża
-Morfeusz
-Dance makabre
-Ładne pieniążki
-Sonata jesienna
-Bob
-Afera kryminalna
-Ferdynand K
Armagiedon teraz leci, bardzo zabawny odcinek, tak, że piszę tego posta w przerwie reklamowej :D
1. Kiepski film
2. Zrób sobie babkę
3. Wiara czyni cuda
4. Kiepscy mordercy
5. Wio
6. Szkoła rzycia
7. Waldek w krainie czarów
8. W kamasze
9. Cios w nos
10. Tajemnicza historia
1 - 248. Ogór
2 - 23. Spółdzielnia radiowęzeł
3 - 292 Niedziela wyborcza
4 - 226. Stypa
5 - 17. Szkoła rzycia
6 - 272 Lądek Zdrój
7 - 28. Gość w dom - nie ma kołaczy
8 - 246 Zakazane piosenki
9 - 254 Bazar
10 - 350 Cztery noce z Marią
11 - 314 Skok w bok
12 - 249 Bob
13 - 53. Pała czyli dwója
14 - 183. Pląs
15 - 409 Gorzelak, Kobielak i majster Kurdzielak
Wymienie tylko 3
1 Dymy na wodzie
2 Poltergeist
3 Sylwester bez granic
4 Opowieść wigilijna
5 Bomboni
6 Mała matura
7 Pali się moja panno
8 Ja to załatwię
9 Ferdydurka
10 Bob
Nie potrafię wymienić 10 ulubionych odcinków w zamian mogę wymienić kilka tych które mnie się najbardziej spodobały.
Ogór, Szkielet Fon Bibersztajna, Kiepscy dają czadu, Browar z kominem, Cząstki elementarne, Euro, Zły Boczek, Krawczyk, Zakazane Piosenki, Kiepscy mordercy, Wal Magistra, Właściciele i wiele innych.
"Buty z Kalkuty"
"Dom kultury"
"Umcia umcia"
"Egzekucja"
"Śnięta królewna"
"Tyrtu pyrtum"
"Afera krymnalna"
"Wal magistra"
"Gość w dom"
"Ogór"
10 zabawnych odcinków Kiepskich
"Lądek zdrój"
"Krążek III"
"Klątwa Totenchama"
"Robochłop"
"Ziarno"
"Ferdynad K"
"Kocham biurokrację"
"Benefis"
"Wypierdacze"
"Düsseldorf"
I - 248 "Ogór"
II - 292 "Niedziela wyborcza"
III - 244 "Jak ten czas leci"
IV - 269 "Szczupak"
V - 250 "Ciucholand"
VI - 226 "Stypa"
VII 195 "Galareta społeczna"
VIII 246 "Zakazane piosenki"
IX 333 "Eldorado
X - 272 "Lądek zdrój"
XI - 331 "Cały ten jazz"
Moje typy:
1. Zaczadzony umysł.
2. Grzałka.
3. Masakra.
4. Afera Kryminalna.
5. Kurakao Drink.
6. Menda.
7. Kocham Biurokracje.
8. Smak życia.
9. Hobby.
10. Szczur lądowy.
Jak dla mnie najlepsze odcinki Kiepskich to te z okresu 2006-2008 ;)
1. Chłopaki okej
2. Właściciele
3. wielki Władek
4. z rodziną boczka
5. zakazane piosenki
6. Co Walduś był po II stronie lustra
7. Browary hills
8. Rekord Guinessa
9. Cegła Gutenberga
10. Wrota piekieł
Nie wiem dlaczego nikt nie wspomniał o Tożsamości Mariana, to było złoto, nie było lepszego odcinka o Paździochu