Jedyne co mnie wkurza to Ellen i jej teksty typu " Haha dobre Ellen !! "
Śmierdziellen hahaha. Mnie też to irytuje, ale nie kiedy jest śmieszna i to bardzo. Np. Odcinek "Avery B. Jealous" kiedy Tyler w kuchni ją o radę poprosił i otworzyła jape jakby się darła a to czajnik xdd
No to było fajne ;) Albo co był odcinek ( nie wiem jak się nazywał ) co Stan poszedł z Avery do parku spotkac sie z tym chłopakiem od gry, a Ellen chlała te napoje :D
Odcinek "World of Woofcraft" chyba 5 odcinek 1 sezonu. No to też było niezłe, ale ona jest najlepsza w całym serialu, i niekiedy też Stan powala mnie swoimi tekstami jak pisze bloga xdd
Hehehe no :D Co było z tymi oposami. " Więc kto mi przysyła kupony promocyjne ??? " Czy coś takiego było że Stan mówi ;)
spoko :), a tak poza tym czekam na 3 sezon. Będzie się w nim dużo działo xDD. ale to niestety podobno ostatni sezon :(
Wszędzie zaczyna tak pisać, że to prawdopodobnie ostatni sezon, ale podobno aktorzy zaczęli namawiać twórców do stworzenia 4 sezonu. Jak im się uda to będzie fajnie :). 3 sezon u nas w Polsce będzie pewnie pod koniec marca. Nie chce mi się tyle czekać. Najciekawszy sezon, a trzeba najdłużej czekać.
nom. Nawet uwielbiam :). Chciałbym, żeby zrobili Crossover tych seriali :). A co do Bloga, w USA już pod koniec marca będzie 12 odcinek 3 sezonu, a u nas dopiero 1
a tak poza tym lubisz inne seriale DisneyChannel, DisneyXD i Nickelodeon (chodzi mi o te Live-Action, czyli z prawdziwymi aktorami)?
Emmm..... na nickelodeon lubię prawie wszystkie filmy co tam lecą. A na Disney Chanel lubię tylko Liv i Maddie i Blog na cztery łapy. A na Disney XD lecą jakieś filmy ?!
Na Disney xd lecą:
*Szczury laboratoryjne (mój ulubiony serial)
*Oddział specjalny (też lubie)
*Z kopyta
*Ja w kapeli
*Para królów
*Zeke i Luther
*Crash i Bernstain
A co do Nickelodeon to lubie: iCarly, VicTORIous, Big Time Rush, Grzmotomocnych, Nawiedzonych, Sam & Cat
A no faktycznie lecą na XD ! Ja lubię tylko Szczury laboratoryjne.
A na nickalodeon lubię : ICarly, , VicTORIous, Big Time Rush, Nawiedzonych, Sam & Cat, Czarownica Emma. A Grzmotomocnych średnio lubię. Dziwie się że nie ma ich na filmwebie :/
Wczoraj na Nickelodeon HD leciał odcinek VicTORIous "Platynowe zwycięstwo" i dzięki niemu jest moim ulubionym na Nickelodeon. A Cat jak zawsze najlepsza. Teraz już wiem czemu ma bzika w serialu Sam & Cat na punkcie bigli. A jakie są twoje ulubione odcinki tych seriali co lubisz bo moje to:
*Sam & Cat (Zemsta po brytyjsku)
*iCarly (iCarly się żegna)
*VicTORIous (Platynowe zwycięstwo
*Nawiedzeni (Nawiedzony pies)
*Grzmotomocni (Pięść na łobuza)
*Big Time Rush (Bardzo ważny teledysk)
Więc z BTR chyba ten co był najazd brytyjskich zespołów .... a na inne nie mam pomysłów na razie :P