Jak w Temacie
1. Breaking bad-najlepszy według mnie. Z aktorów chyba aby skayler irytuje
2. Dexter- Sama rola Dexa przyciąga
3. American horror story-super klimat
4. .... ? Macie pomysły ?
1. Oczywiście Mad Men za wszystko
2. Dexter - polubiłem gościa (ma wiele wspólnego ze mną)
3. Californication (oglądając 3 pierwsze sezony marzyłem żeby napisać bestseller :)
4. Breaking Bad - nieraz chce się pieprzyć system i zacząć żyć jak Walt
No i muszę zabrać się za Six Feet Under bo wiem że jest dobry ale zawsze nie mam czasu zabrać się na poważnie.
Jeśli masz na myśli takie wahania nastrojów - od naprawdę spokojnego po wkurzenie na maksa, to wiedz, że poznałeś swojego towarzysza broni. A co najlepsze! do głowy mi czasem różne pomysły trafiają i powiem Ci, że te z Dexterem związane również.
Dla mnie najlepsze seriale to są te które do tej pory obejrzałem, niektóre co prawda trochę głupkowate (Chuck) ale było warto. Było wiele które zaczynałem ale mnie nie wciągnęły (Supernatural).
moja lista jest dość długa ale się nią podzielę, podaję alfabetycznie :)
Battlestar Galactica, Boardwalk Empire, Breaking Bad, Californication, Chuck, Day Break, Dexter, Episodes, Friends, Fringe, Game Of Thrones, Heroes, Homeland, Jericho, Joey, Lights Out, Lost, Magic City, Prison Break, Rome, Shameless US, Sons of Anarchy, Spartacus (all seasons), Six Feet Under, The Borgias, The Mentalist, The Tudors, The Unit.
Wszystkie oczywiście gorąco Polecam !!!
Kolejność bez znaczenia:
Breaking Bad - za napięcie, spójność i nieprzewidywalność
Archiwum X - za tajemniczość, elementy horroru i zagmatwana mitologię
Twin Peaks - za fenomenalny małomiasteczkowy klimat i nieszablonowe postacie
Buffy - za postacie, dialogi i alegoryczność wszystkiego, co dzieje się na ekranie
Six Feet Under - za dojrzały wgląd w psychikę bohaterów i pierwsze kilka minut każdego docinka
Strafa Mroku (1. i 2. seria) - za klimat i dające do myślenia (choć abstrakcyjne) sytuacje
A w dalszej kolejności Veronica Mars, Community, Fringe i Homeland
The Wire jeszcze nie skończyłem, ale jak na mój gust serial porusza zbyt wiele wątków i cała akcja niesamowicie się dłuży - wolę obejrzeć coś, co skupia się w stu procentach na jednej historii (tak jak w przypadku Breaking Bad), choć doceniam realizm i surowy klimat Wire.
The Sopranos znajduje się bezpośrednio za podium. Choć miał słabsze momenty to nadal jest kopalnią scen, fenomenalnych dialogów i świetnego klimatu. Zreszta wystarczyło przywołać tylko Tony'ego Soprano - jedna z najlepszych kreacji nie tylko w TV.
Twin Peaks to ścisła czołówka: nazwisko David Lynch mówi samo za siebie. Ten klimat jest nie do podrobienia.
Parodie seriali typu Walking Dead pomijam, bo nie zasłużyły na to, aby uznawać je w jakichkolwiek rankingach. Jeśli ktoś widzi tam jakąś rzekomą głębie psychologiczną i studium relacji międzyludzkich (!!!) to brak mi słów.
Z seriali, które oglądałem i wybiorę do pierwszej piątki:
1. Sześć stóp pod ziemią
2. Dexter
3. Prison Break
4. The Office
5. The Lost - 1 seria, potem, aż do końca coraz bardziej irytował tylko
...
100. Walking Dead - pierwszy odcinek dobry, potem qtasówa jak to mówi mój znajomy
The Wire - najlepszy serial ever
The Shield - najlepszy serial sensacyjny ever
Breaking Bad - najlepszy serial jaki aktualnie jest.
Najlepsze seriale to te te ze z początku wieku z gatunku z czasem trwania odcinka bliżej godziny: The Wire, The Shield, Oz. Wielka trójka nie do pobicia. Seriale, które zmieniły na zawsze telewizje. Gdyby nie powstały nie byłoby Dextera i Breaking Bad. Jestem co do tego przekonany.
Podpisuję się, aczkolwiek Dexter się troszkę popsuł, zbyt odwlekają to co nieuniknione.. wiadomo, liczy się $. Co do American Horror story.. mmm, strasznie przerażający klimat, jedyny w swoim rodzaju, i to intro :) A najbardziej żal mi serialu Defying Gravity, miał on w sobie to "coś", ale został urwany po pierwszym sezonie :( Wielka szkoda..
Według mojej opinii najlepszym serialem jest (zaczynając od najlepszego):
1. Lost
2. Breaking Bad
3. Spartacus/The Walking Dead
4. Rodzina Soprano
5. Prison Break
Coś słabo. Prison Break ? Przecież Oz jest dużo lepszym serialem o więzieniu.
Gdzie Twin Peaks, The wire, Rzym, Gra o tron ?
Walking Dead czy Spartacus to seriale niszowe.
Twin Peaks niespecjalnie mnie zainteresowało. Podobnie The wire. Gra o Tron i Rzym to też dobre seriale lecz według mojej opinii znajdują się na dalszych miejscach.
Wszystko fajnie, ale Spartacus czy Walking Dead na tle seriali takich jak np:
Twin Peaks, Breaking Bad, Oz, Sopranos, The wire, Rome, Gra o tron to tylko słabe seriale niszowe.
Przegrywają mocno pod względem scenariusza, aktorstwa, dialogów, realizmu, rozmachu.
Walking dead - nuda. Spartacus - amatorszczyzna. Całkowity brak zdjęć w naturze to mankament,
który u mnie wręcz powodował odruch wymiotny, gdy porównywał do przepięknych zdjęć nakręconych np:
w lasach w Rzymie czy Grze o tron.
Myślę że większość powinna się zastanowić czy nie czas zakończyć swój związek, gdyż jeśli oglądnęliście te wszystkie seriale które tu wymieniacie to musi się wam niesamowicie nudzić i nie układać. Jeśli nie jesteście w związku, cóż i tak was nie przekonam, ale czasem warto wyjść do ludzi, poznać kogoś, poświecić się jakiemuś hobby.
Podczas choroby doszedłem do 4 odcinka 2 serii i nie rozumiem czym się podniecać? Czy ten serial się rozkręci? czy cały czas bohater będzie miał te z dupy standardowe rozterki jak w każdej amerykańskiej produkcji - czyli wielkie poświecenie dla rodziny. Nie róbmy sobie jaj, każdy normalny facet, mając pół miliona dolarów chętnie by się rozstał z tą wielce irytującą Skyler. Ten gówniarz/pomocnik też jest irytujący i do tego głupi. Dajcie serio znać czy coś się zmieni, bo słyszałem tyle dobrych opinii, a jak na razie to ten serial jest po prostu głupi i nudny. Oczywiście temat, całkiem ciekawy, ale 80% filmu to rozterki Walta i jego irytującej żony i jakieś inne pierdoły kompletnie nie związane z głównym wątkiem. Nuddaaaaaa
Lipne seriale sa na tvp-tvn-polsat. A Breaking Bad to mistrzostwo. Jakby podzielic wszystkie 5 sezonów to akurat 1-2 seria to prolog. Prawdziwy film zaczyna sie od 3 sezonu. Jak zauważyłeś Walter w pierwszym sezonie to nauczyciel i cienias. W 4 i 5 to juz jest kawał skur..wysyna/mafioza. Nie wiem czy w 1-2 serii zabil kogos ale pierwsze jego morderstwo było dla niego strasznie cieżkie, wachał sie, a w 4-5 baaa... Bułka z Masłem.
Jego żona co racja to racja. Też bym jej kulke w łeb sprzedał bo irytuje niesamowicie. A Ćpun Jesse w 4-5 juz gotuje tak samo dobrze jak walter i też ma swój główniejszy ciekawy wątek. Kolejne THE BEST postacie Mike ochroniarz, Gustavo "gus" Frings. Do tego dochodzi jeszcze Soul Goodman który niesamowicie inteligentym i dowcipnym(na swoj sposób) adwokatem pary kucharzy. Serial najlepszy, Obejrz go nie zwracaj uwagi na zjeb..ną skyler, na irytujatego na początku jeese'go( później dużo lepiej gra) . Obiecuje Ci że jak obejrzysz serial do końca to wrócisz na ten temat forum i przyznasz mi racje :)
Ps. Zapomnialem napisać że jeszcze ten stary dziedek salamanka ma swietny finał w ostatnim odcinku sezonu 4.
Jeśli ktoś nie oglądał do 7 odcinka 3 serii niech tego nie czyta/
Oglądam dalej i miejscami jest to wyjątkowo irytujące, szczególnie ten Jessie czy jak mu tam. White uratował mu dupę tyle razy, gdyby nie White nie miałby grosza i siedziałby w więzieniu, jednak ciągle ma pretensje a White nic z tym nie robi. Gdyby nie White nie było by żadnych deali z tym big czarnym bosem, jednak Jessi oczywiście tego tak nie widzi. Doszedłem do 7 odcinka 3 serii, gdzie prawie zostali złapani w RV. Ta akcja to całkowity brak logiki (nie pierwszy w tym serialu). Raz, wiedzieli że Jessie jest śledzony, a jednak wpakował ich w tą cała sytuację i prawie zostali złapani (ten jego kumpel który dzwonił do niego, wiedział co się dzieje). Dalej został pobity przez Szwagra i ma wielkie pretensje i obrażony jest na cały świat. Normalnie chłopak byłby szczęśliwy jak nigdy, właśnie White go uratował przed spędzeniem 15 lat w więzieniu, ale on oczywiście jest wielce nieszczęśliwy bo dostał po mordzie. Argh... Dodatkowo, jak Jessie wyprodukował sam ten niebieski meth, skoro nie mieli już tych zapasów z beczki którą ukradli (trochę wcześniej była mowa że ten składnik traci swoje właściwości więc muszą się spieszyć).
Dodatkowo ta akcje wcześniej jak mu laska zmarła i on dzwonił by słuchać jej poczty głosowej - dawno się tak nie śmiałem, co za żałość, hehe, a później numer był już nieaktualny, dobrze że chłopak sobie żył nie podciął.
Dodatkowo ta latynowska mafia, też straszliwie sztuczna, a aktorzy jacyś podrzędni.
Żona Hanka jest jeszcze bardziej irytująca od Skyler.
Ok, brnę dalej bo jestem dość mocno chory i tylko to mi pozostało.
W każdym razie dzięki za opinię, zobaczymy, czekam aż coś się rozkręci.
Pewnie że sie rozkręci :D Walter jeszcze bedzie dziekował Jessiem'u zobaczysz ;) zresztą jak by Cie nie interesował serial to byś nie dotarł tak daleko. Bedziesz mial jeszcze sporo zagmatwanych wątków wiec polecam w razie niejasności poprzegladac forum
The Walking Dead
Gra o Tron
Skazany na śmierć
Doktor House
Oglądałem 2 sezon AHS wg. mnie średniawy..
1.Breaking bad
1.Z archiwum X
3.Rodzina Soprano
4.Miasteczko Twin Peaks
5.Si-keu-rit Ga-deun (Secret Garden-Tajemniczy ogród)
6.Dr House
Tym, co nie widzieli jeszcze
Polecam:
Mam na imię Earl
Gotowe na wszystko
Zakazane imperium
Dexter
Prawo ulicy
Gra o tron
Bez skazy - Nip/Tuck - super serial
Mentalista
Hannibal
Grimm
Sherlock
Breaking Bad
Poirot
Csi Las Vegas
1. 24 Godziny
2. Przyjaciele
3.Luther
4.Breaking Bad
5.Robin z Sheerwood
6.Banshee
7.Mentalista
8.Skazany na śmierć
1.Sopranos
2.Six Feet Under
3.The Wire
4.Breaking Bad
5.Mad Men
6.Lost
7.Louie
8.Scrubs
9.Friends
10.Sherlock
Z wielkich seriali zostało mi tylko: Deadwood, Band Of Brothers oraz Boardwalk Empire I nie wiem czy hajp na True Detective jest prawdziwy
1- Breaking Bad
2- Twin Peaks
3- Gra o tron
4-5 Robin of Sherwood = Rzym
6-7 Oz = THe wire
8- Sopranos
9- X-files
10- Sześć stóp pod ziemią
11- Zakazane imperium
12- True Detective
Długo Twin Peaks był uważany za najlepszy serial ever, ale dopiero Breaking Bad go zdetronizował.
Wiadomo, że HBO robi najlepsze seriale, bo dba o scenariusz, dialogi, aktorstwo, realizm np:
Oz, Sopranos, Kompania braci, Sześć stóp pod ziemią, The wire, Rzym,
Zakazane imperium, Gra o tron, True Detective
najlepsze seriale gangsterskie - Breaking Bad, The wire
najlepsze seriale o mafii - Sopranos, Zakazane imperium
najlepsze seriale kryminalne- Twin Peaks, X-files, True Detective, Sherlock, The Killing
najlepsze seriale o więzieniu- Oz, Prison Break
najlepsze seriale o starożytności - Rzym, Spartacus
najlepsze seriale przygodowe z domieszką fantasy - Gra o tron, Robin of Sherwood