Obydwa seriale totalnie mnie uzależniły.
Może ktoś miał podobny problem jaki serial wybrać?
Piszczcie tytuły i jakiś krótki opis serialu! :)
Znam ten ból, moje dwa ulubione seriale. Polecam Luthera i Sherlocka.. seriale są dosyć krótkie, ale na bardzo wysokim poziomie.. Godne polecenia.
Homeland,The Walking Dead, Sons of Anarchy , Mentalista , Lost (Zagubieni) < polecam , American Horror Story i Prison Break.
Zdecydowanie Mentalista, pierwszy odcinek jest bardzo podobny do Dextera, no i jeszcze Six feet under
Flashforward, tylko 1 sezon niestety, nieodżałowany, ale wart by się w niego wciągnąć ;)
Oglądałem, bardzo mi się podobał, ale jednak 'Dextera' chyba żaden serial nie zastąpi, bardzo ubolewam nad tym, że to już koniec ;x
Jeszcze wiele można wypisywać, ale zależy czy jakaś inna tematyka Cię interesuje np. Sci fi, horror, historyczny.
Proponuję 2 tygodnie przerwy XD. A później polecam ZAKAZANE IMPERIUM. Dlaczego? Zmiana stylistyki. Dzieło dojrzałego reżysera. Zupełnie inny sposób opowiadania historii. Wysmakowane ujęcia i gra aktorska. Ogólnie troszkę wolniej, ale z klasą.
No chyba, że chciałbyś zmienić gatunek. No to wtedy GRA O TRON. Jednak konwencja FANTASY nie wszystkich kręci.
Oba seriale MŁODE, a co za tym idzie jeszcze W FORMIE.
The Killing, Homeland, Luther, Suits, Zakazane imperium, Gra o tron, The Fall, Ray Donovan.
House of Cards
House
Mentalista
Castle
White Collar
Sons of anarchy
Soprano
Sherlock
Elementary
The Borgias
Suits
Jako fan BB i Dextera (przynajmniej tego starego) również polecam House of Cards, Zakazane Imperium, Walking Dead i Suits (ten ostatni wybitny nie jest, ale bardzo sprawnie zrealizowany, prześmieszny i uzależniający).
Masz tutaj kilka propozycji, które powinny cię zainteresować:
"Ripper Street" - Akcja rozgrywa się w Londynie w roku 1889, tuż po serii słynnych zabójstw dokonanych przez Kubę Rozpruwacza. Bohaterami są policjanci którzy próbują zachować porządek w dzielnicy Whitechapel, mając nadzieję, że Kuba Rozpruwacz już nie powróci. Serial jest genialny i nie wlecze się odcinki wciągają od pierwszego. Plusem tego serialu jest liczba odcinków na sezon przypada ich 8 co sprawia że serial w środku sezonu nie zaczyna "przytłaczać i wiać nudą" Szczerze polecam.
"Zawód: Amerykanin" akcja serialu dzieje się na początku 1980 roku bohaterami jest dwóch szpiegów KGB Phillip i Elizabeth, którzy udają, szczęśliwe i kochające się, amerykańskie małżeństwo które żyje na przedmieściach Waszyngtonu. Para musi zachowywać niebezpieczne relacje z siatką szpiegowską, której podlega. Wszystko zaczyna się komplikować kiedy Phillip zaczyna nabierać pewności, że amerykańskie wartości nie są wcale takie złe.
"Banshee" - Bohaterem serialu jest Lucas były skazaniec który udaje zamordowanego szeryfa i wymierza swoją sprawiedliwość w małym miasteczku w Pensylwanii. Przy okazji kontynuując swoją kryminalną karierę, nawet gdy po piętach depcze mu gangster, którego zdradził wiele lat temu.
"The Bridge - Na granicy" - Rewelacyjnie jest tutaj pokazany kontrast pomiędzy USA i Meksykiem - akcja dzieje się na zmianę w El Paso i Juarez. Bo gdy znaleziono zwłoki na moście łączącym oba miasta(i kraje) dwoje detektywów rozpoczyna współpracę która ma na celu złapanie zabójcy.
"Ray Donovan" - nazywany jest następca "Dextera". Ray Donovan to swego rodzaju niezwykły specjalista , rozwiązuje on bowiem problemy bogatych, sławnych i wpływowych ludzi w Los Angeles którzy chcą "zachować" swoje wpadki w tajemnicy przed opinią publiczną. Kiedy jego ojciec nieoczekiwanie zostaje wypuszczony z więzienia, Ray i jego rodzina muszą stawić czoło problemom, jakie taka sytuacja przyniosła ze sobą.
"Rectify" - Daniel Holden, po latach spędzonych w celi śmierci wychodzi na wolność po tym, jak wyniki testów DNA poddały w wątpliwość jego winę. Powrót w rodzinne strony okazuje się trudny - Daniel bowiem musi stawić czoło zupełnie nowej rzeczywistości, której zarówno nie zna jak i nie rozumie. Bowiem przez dwie dekady w jego rodzinnym mieście w Georgii zmieniło się bardzo wiele: technologia, społeczeństwo, oraz życie jego rodziny i znajomych. Wyjście Daniela z więzienia burzy spokój jego najbliższych, ale także odsłania do końca niejasne intencje wymiaru sprawiedliwości, który skazał go na karę śmierci.
"Peaky Blinders" - Rok 1919 Birmingham w Anglii - Tommy jest przywódcą gangu brutalnych braci, którzy rządzą slumsami po I wojnie światowej, kiedy wszyscy zarówno żołnierze, rewolucjoniści, kryminaliści jak i zwykli obywatele walczą o przetrwanie. Niestety panowanie Tommy'ego zaczyna być zagrożone, gdy w mieście pojawia się nowy komisarz policji.
Z nowych propozycji świetnie zapowiadają się "The Blacklist" "Sleepy Hollow" a po nowym roku HBO stratuje z nowym serialem który ma rewelacyjną obsadę i zapowiada się bardzo dobrze "TRUE DETECTIVE". Zostają jeszcze takie propozycje jak "Gra o Tron"(fantasy), "Arrow"(ekranizacja komiksu), "American Horror Story''( serial horror).
Miałem ten sam problem i idealnym lekarstwem okazało się Sons of Anarchy, bardzo polecam!
Six Feet Under, The Shield, The Wire, Sopranos - dla mnie najwyższa półka, poza tym polecam jeszcze - Friday Night Lights, Oz, Entourage, The Killing
WIRE IN THE BLOOD (ŻĄDZA KRWI PO POLSKIEMU)
polecajcie cos godne uwagi a nie prison break toz to gowno:)
http://www.filmweb.pl/serial/%C5%BB%C4%85dza+krwi-2002-139546
jesli chcesz cos zwaizanego z seryjnymi mordercami pozatym swietny anglieski mroczny klimat
The Bridge
KONIECZNIE :)
tylko jeden sezon, ale ma kopa
sa dwie wersje dunska oraz usa
obie swietne ale dunska bardziej mroczna i klimatyczna
Wszyscy polecacie ciekawe seriale, ale tak sobie myślę, że w zestawieniu Breaking Bad i Dexter, chodzi przede wszystkim o bohatera - antybohatera, który robi złe rzeczy z dobrych pobudek. Pod tym względem trudno znaleźć coś podobnego, ale w pewnym stopniu podobną konstrukcję głównego bohatera ma "Lucyfer", który, cytując Faust Goethego, może powiedzieć o sobie "jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro". Klimat zupełnie inny, ale bohater ma coś w sobie. Antybohater to też "House", ale to już klasyk, k.