NCIS LA , CSI NY , Cold Case , NCIS , CSI LV , Zabójcze umysły , Kości
Dexter mnie mierzi a Monk wurwia.
The Wire, Game of Thrones, House od Cards, Mad Man i Suits cięzko było tylko 5, ale w sumie te i najbardziej się podobają :)hmm no i na bieżąco familly guy, czekam aż się skończy sons of anarchy sezon żeby ciurkiem obejrzeć
Sporo seriali się widziało, ale po namyślę do tych powyższych chętnie bym wrócił, a np do takiego dextera już niestety nie
aa jeszcze bym dodał the walking dead, a za skins to się muszę zabrać jak przebrnę przez cold case :) na razie to sezon 3 dopiero
DOWODY ZBRODNI, Kości, Bez śladu( Kiedyś oglądałam, muszę obejrzeć ponownie:D), Wszystkie części CSI (MIAMI, NY, LV)
Czasami dla rozrywki również nasz polski, kryminalny serial ,,Kryminalni'' :D
Criminal Minds, Bones, Body of Proof, Lie to Me oraz Cold Case.
Top 5 z gatunków kryminalnych, bo ze wszystkich gatunków ciężko wybrać 5 :D
1.Mentalista /// number łan :)
2. CSI: Miami (ponad rok zajęło mi obejrzenie wszystkich 10 sezonów!)AAAAAAAAAAA!!!
3.Cold Case
4.NCIS
5 CSI; New York
6 Desperate Haus..haha :DD (obejrzałam wszystkie sezony w 3 miechy)
Ja to sobie dzielę na 2 grupy: kryminały/sensacyjne i cała reszta ;)
kryminały: NCIS:LA, CSI:NY, Bones, Burn Notice, Profilage
cała reszta:
Game of Thrones, Vikings, House of Cards. True Detective, Breaking Bad
tak przy okazji ktoś szybko mnie powinien odseparować od telewizora i komputera, zanim te wszystkie trupy namącą mi w głowie, 9 sezonów Bones obejrzałam w miesiąc, to nie jest normalne :/