PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=476848}

Gra o tron

Game of Thrones
8,8 380 858
ocen
8,8 10 1 380858
7,3 26
ocen krytyków
Gra o tron
powrót do forum serialu Gra o tron

Zapraszam wszystkie osoby do nowej zabawy. Jest to forumowe RPG rozgrywające się w
świecie Pieśni Lodu i Ognia. Akcja rozgrywa się w ostatnich latach panowania Aerysa
Szalonego. Lord Dowódca Nocnej Straży wysyła grupę dwudziestu Strażników do Nocnego Fortu
skąd nie wróciło kilku zwiadowców. Mają za zadanie przystosować zamek do warunków
mieszkalnych a następnie zbadać tajemnicę zniknięcia patrolu.

Na czym polega Gra?
Grę prowadzi Mistrz Gry, gracze zaś tworzą własne postaci z określonymi parametrami, historią,
wyglądem, atrybutami i wcielają w członków Nocnej Straży. Odgrywacie historię wg. scenariusza.
Reagujecie na to co opisuje Mistrz Gry czyli co teraz, widzę, słyszę, czuję oraz własne
wewnętrzne przemyślenia dotyczące zdarzeń i postaci z którymi wchodzicie w reakcję. W
przypadku gdy wasz gracz się z kimś pojedynkuje nie opisujecie rezultatu pojedynku lecz to co
byście zrobili by wroga pokonać. O wyniku takiego pojedynku decyduje Mistrz Gry na podstawie
analizy tego czy wasze działanie rzeczywiście może przynieść spodziewany efekt czy ma jednak
swoje wady. Na podstawie atrybutów jakie definiują postać, możliwy jest też rzut wirtualną kością
by sprawdzić czy bohater osiągnął sukces czy porażkę.
By pokazać jak wygląda taka przykładowa forumowa rozgrywka wrzucam poniżej przykład:

MISTRZ GRY
Nagle zza zarośli wyłoniła się istota, która w żaden sposób nie przypominała człowieka. Wysoka
na dziewięć stóp, jej twarz, ręce i piersi pokrywały rude kołtuny włosów. W ręku trzymała
maczugę, mruczała coś złowieszczo pod nosem, szczerząc żółte zęby. Widząc strażników ruszyła
ociężałym krokiem w ich kierunku.

Gracz 1:
To olbrzym, myślę zszokowany bo do tej pory odkąd jestem Strażnikiem na Murze nigdy nie
spotkałem podobnego monstrum a teraz stoję dwa metry przed nim.
- Cofnąć się! - wrzeszczę na drużynę po czym dobywam miecz. Jeśli olbrzym się zbliży,
zamierzam ciąć z zamachu po nogach by pozbawić drania równowagi. Jeśli się przywróci
zaatakuję go razem z resztą chłopaków.

Gracz 2:
Widząc bestię, która wyłoniła się z zarośli natychmiast wyciągam z kołczanu strzałę i napinam
łuk. Gracz 1 wrzeszczy byśmy się cofnęli lecz nie mam zamiaru się ruszać z miejsca. Jeśli bestia
zaatakuje poślę strzałę prosto między jego mętne oczy.

Gracz 3:
Choć bestia wygląda potwornie, wydaje mi się, że nie ma złych zamiarów. Mógłbym przysiąc, że
boi się bardziej od nas. Krzyczę więc do Gracza I i Gracza II by nie robili nic głupiego.

MISTRZ GRY: (Rezultat działań)
Inny Gracz2 krzyknął do kompanów by zostawili bestię w spokoju. Niestety nikt nie posłuchał
człowieka, który do tej pory zajmował się w Nocnej Straży (charyzma 1) obieraniem ziemniaków
w zamkowej garkuchni. Gdy olbrzym zrobił kolejny krok Gracz 1 (szybkość 5, zręczność 6)
niewiele myśląc zaatakował celując mieczem po nogach. Chlasnął przeciwnika przez kolano.
Gracz 2 (Celność 3) korzystając z okazji wystrzelił strzałę w kierunku olbrzyma w chwili gdy ten
opadł na jedno kolano. Strzała świsnęła nad jego głową chybiając celu. Olbrzym wyglądał na
zaskoczonego i zszokowanego. Warcząc, próbował się podnieść z ziemi, uniósł do góry
maczugę, którą się zamachnął w stronę najbliższego przeciwnika...

Itd, itd.

Jest to zabawa dla kreatywnych osób, potrafiących sprawnie operować językiem polskim, więc
jeśli czujecie się na siłach to serdecznie wszystkich zapraszam do zabawy.
Poniżej znajdziecie wzór Karty Bohatera i instrukcjami jak ją wypełnić. Jeśli zgłoszą się chętni
przedstawię szczegółowy regulamin Gry a potem ruszymy z przygodą.
Miejsca w grze są ograniczone, przyjmę 6-8 grywanych postaci a o udziale w grze zadecyduje
atrakcyjność wymyślonych przez was bohaterów. Mile widziana jest również znajomość książek,
gdyż znajduje się tam wiele przydatnych informacji ułatwiających się poruszanie po świecie Gry.

ocenił(a) serial na 9
killer83_2

KARTA BOHATERA:

IMIĘ I NAZWISKO (LUB PRZYDOMEK):
WIEK:
WYGLĄD: Krótki opis wyglądu postaci. Jej wzrost, sylwetka, kolor włosów, znaki szczególne jak piegi, blizny, tatuaże, styl ubierania, fryzura.
POCHODZENIE: Postać może być np. szlachcicem, bękartem, wieśniakiem, mieszczaninem, bezdomną sierotą, cudzoziemcem, dzikim itp.
STANOWISKO: W Nocnej Straży do wyboru są trzy stanowiska, Zwiadowca, Zarządca lub Budowniczy.
ZDOLNOŚĆ SPECJALNA: Unikalny talent w którym biegła jest postać. Może to być np. gra na lutni, znajomość języków obcych, konstruowanie wymyślnych pułapek itp.
WADY: Dwie wady określające postać. Mogą to być defekty fizyczne jak np. karłowatość lub brak ręki albo psychiczne jak lęk przed ogniem, sadyzm, pijaństwo itp.
CHARAKTER: Krótki opis charakteru naszej postaci. Czy jest np. drużynowym wesołkiem, cichym małomównym odludkiem, wiecznie narzekającym pesymistą itp.
ULUBIONA BROŃ: Broń, którą postać posługuje się najlepiej lub została przeszkolona podczas treningów.
WYPOSAŻENIE: Oprócz jednego rodzaju broni, postać może wybrać trzy elementy wyposażenia. W skład wyposażenia mogą wchodzić elementy ubioru jak np. wzmocniona kolczuga, ciepły płaszcz z niedźwiedziej skóry, pojemny plecak. Przedmioty codziennego użytku np. pochodnia, bukłak wody, mapa terenu, lub dodatkowa broń jak nóż, łuk, siekiera itp.
BIOGRAFIA: Krótki opis historii naszej postaci. Kim była zanim trafiła na Mur, dlaczego trafiła do Nocnej Straży, jak wyglądało jej szkolenie oraz dotychczasowa kariera. Jeśli wasza postać jest szlachcicem dobrze by było opisać z jakiego rodu pochodzi (może być fikcyjny), jaki jest wasz herb i zawołanie rodowe.
ATRYBUTY POSTACI:

Do przydzielenia mamy 40 punktów na 8 atrybutów. Minimalna wartość atrybutu to 0, maksymalna 10.
Oznaczenia atrybutów wyglądają tak:
0 - kaleka
1 - beznadziejny
2 – bardzo słaby
3 - słaby
4 – poniżej przeciętnej
5 - przeciętny
6 – powyżej przeciętnej
7 – dobry
8 – bardzo dobry
9 - wyśmienity
10 mistrz

SIŁA – Czyli krzepa i tężyzna fizyczna postaci, określa jakie ciężary może podnosić, pchać, przesuwać, moc z jaką oddaje ciosy lub naciąga cięciwę łuku.
SZYBKOŚĆ – Określa jak szybko postać jest w stanie się poruszać na lądzie oraz z jakim dynamizmem zadaje i paruje ciosy.
ZWINNOŚĆ – Określa poziom j gracji, zdolności akrobatycznych, gibkości, wykonywanie uników, wspinaczki w trudnym terenie.
KONDYCJA – Określa stan fizyczny postaci, jej wytrzymałość na wysiłek fizyczny, zdrowie, odporność na choroby , obrażenia i ból, szybkość gojenia ran.
CHARYZMA – Określa atrakcyjność i autorytet postaci, tego jak postrzegają ją inni, jej umiejętności przywódcze i krasomówcze.
INTELIGENCJA – Określa intelekt i błyskotliwość postaci, poziom jej wiedzy, jak szybko potrafi się uczyć i analizuje zdobywane informacje.
CELNOŚĆ – Określa umiejętności strzeleckie postaci, dokładność w oddawaniu strzałów, zręczność w posługiwaniu się bronią miotaną.
JAZDA KONNO – Określa poziom umiejętności jeździeckich postaci.

Przykładowa karta postaci:
IMIĘ I NAZWISKO (LUB PRZYDOMEK): Gerord Selmy
WIEK: 24
WYGLĄD: Mężczyzna średniego wzrostu, krępej postury. Mimo młodego wieku już zaczął łysieć i ma przerzedzone ciemne włosy. Oczy zielone, głęboko osadzone. Cechą charakterystyczną jest mocno zarysowana, kwadratowa szczeka.
POCHODZENIE: Szlachcic
STANOWISKO: Zarządca
ZDOLNOŚĆ SPECJALNA: Znakomita orientacja w terenie.
WADY: (1) Bóle reumatyczne, Gerord utyka na prawą nogę (2) Gerord uzależniony jest od makowego mleka.
CHARAKTER: Gerord jest mężczyzną towarzyskim, otwartym i pomocnym, zawsze służy innym dobrą radą. Jest również bardzo ambitny, marzy by piąć się w hierarchii Nocnej Straży.
ULUBIONA BROŃ: Łuk
WYPOSAŻENIE: Broń: Łuk, Wyposażenie (3): Krzesiwo, zwoje starych map, sztylet
BIOGRAFIA: Gerord pochodzi ze słynnego rodu Selmych. Jego wujem jest rycerz Barristan Selmy, służący jak gwardzista królewski na dworze Aerysa. Jako najmłodszy z dziedziców Gerord w wieku szesnastu lat został wysłany przez ojca na Mur. Po złożeniu przysięgi został jednym z zarządców odpowiedzialnych za gromadzenie zapasów żywności. Szybko dostrzeżono jego talent i Selmy piął się w hierarchii Nocnej Straży. Obecnie sprawuje opiekę nad nowymi rekrutami, których wprowadza w zasady i zwyczaje Nocnej Straży oraz przydziela im poszczególne stanowiska.
ATRYBUTY POSTACI:
SIŁA – 5
SZYBKOŚĆ – 4
ZWINNOŚĆ –3
KONDYCJA –4
CHARYZMA – 7
INTELIGENCJA – 7
CELNOŚĆ – 5
JAZDA KONNO – 5

ocenił(a) serial na 9
killer83_2

Ja też w to wchodzę, jestem już nawet w trakcie pisania swojej karty. Trochę to jednak zejdzie, bo zupełnie nie mogę się zdecydować.

Podpinam się też pod pytania poprzedników, bo im więcej rzeczy wyjaśnimy przed startem, tym płynniej będzie przebiegać zabawa. :)

EDIT: Ups, głupio odpowiedziałem, ale nie będą zaśmiecał forum przepisywaniem posta. Mam nadzieję, ze jasne jest, do czego się odnosiłem. :)

ocenił(a) serial na 10
killer83_2

No to teraz moja postać:
Przykładowa karta postaci:
IMIĘ I NAZWISKO (LUB PRZYDOMEK): Anhelverd, znany jako "Pogromca Bękartów" (Wśród braci z nocnej straży znany jako "Anhel")
WIEK: ok. 35 lat
WYGLĄD: Wysoki krótko ścięty brunet (ok.190 cm), dobrze zbudowany fizycznie, ma zielone oczy i bujną ciemną jak heban brodę, Posiada niewielką bliznę po oparzeniu na lewym policzku
POCHODZENIE: Cudzoziemiec
STANOWISKO: Zwiadowca
ZDOLNOŚĆ SPECJALNA: Niezwykła odporność na ból i obrażenia.
WADY: (1) Nie do końca zdrowy psychicznie,niezrównoważony (2) Lęk wysokości
CHARAKTER: Angelverd jest człowiekiem zamkniętym i małomównym, gotowy do ryzyka i bezwzględnym. Skrywa swe prawdziwe zamiary.
ULUBIONA BROŃ: Dwuręczny Topór, krótki sztylet (do zarzynania przeciwników)
WYPOSAŻENIE: Broń: Ciężki (Nieco wysłużony) Dwuręczny topór, Wyposażenie: Ciepły Płaszcz z wilczej skóry,namiot z baraniej skóry, sztylet
BIOGRAFIA: Anhelverd pochodzi z dalekich krajów wschodnich, nie wiadomo kiedy ani w jaki sposób przybył do Westeros. Jest twórcą sekty i kapłanem "Czystego Boga" - który zdaniem Anhela nie toleruje wszelkiej maści bękartów, a celem jego wyznawców jest ich uśmiercanie. Wraz ze swą sektą terroryzował wschodnie i południowe rubieże Westoros, zbierał informacje na temat wysoko urodzonych z "nieprawego łoża" po czym dokonywał na nich rytualnych egzekucji, gdy tylko dostali się w ręce jego kompanii. Niżej urodzonych bękartów zarzynał bez skrupułów, w tym wiele dzieci. Liczba wyznawców "Czystego Boga" nigdy nie przekroczyła setki. Pewnej letniej nocy on i jego kompania została zaskoczona w swym obozie przez żołnierzy Baretheonów. Jako jedyny uszedł z życiem, uciekając z pola walki przeszyty strzałami. Cudem uniknął śmierci. Po tych wydarzeniach zdecydował się zrealizować misję samobójczą - Wstąpić do nocnej straży, zdobyć zaufanie strażników, po czym zlikwidować służących tam bękartów. Krwawe wydarzenia z przeszłości często pojawiają się w jego snach i nie dają o sobie za pomnieć. Jest jednym z najbardziej zagorzałych, można rzec szalonych wojowników jacy kiedykolwiek wstąpili do Nocnej Straży. W czasie swego kilkunastomiesięcznego pobytu zdążył dopuścić się kilku zbrodni na braciach z Nocnej straży - zazwyczaj podczas wypadów za mur - cała wina przypadła oczywiście dzikim. Z niezwykłą ochotą zabija Dzikich, którzy w jego mniemaniu wszyscy są bękartami. Jest skłonny do heroicznych czynów, jednak góruje nad nim fanatyzm religijny. Jest również niezwykle okrutny na polu walki. Zabitym bękartom ucina języki by nie mogli usprawiedliwić się przed Czystym Bogiem.
ATRYBUTY POSTACI:
SIŁA – 8
SZYBKOŚĆ – 2
ZWINNOŚĆ –6
KONDYCJA –5
CHARYZMA – 8
INTELIGENCJA – 6
CELNOŚĆ – 0 - Nie potrafi posługiwać się bronią dystansową.
JAZDA KONNO – 5

ocenił(a) serial na 9
Lodowy

Spoko Lodowy, ale nie powinieneś zdradzać w biografii wszystkich tajemnic, bo inni gracze, zwłaszcza ci co kierują bohaterami z nieprawego łoża będą się bali zasnąć jak przejmiesz wartę ;-) Wiem, że panuje zasada, że gracze nie znają myśli i tajemnic innych postaci, ale tak ważne informacje jakie podałeś wymuszają na nich pewne odruchowe zapobiegawcze działania typu "Budzę się co chwilę i sprawdzam, czy mój nóż wciąż leży schowany pod poduszką" albo "Skąd ja znam tego obcokrajowca? Czy to nie on zamordował tego bękarta w Gulltown?" itp.
Jeśli masz ukryte cele, zwłaszcza wymierzone przeciwko drużynie, nie zdradzaj ich innym graczom. To i tak wyjdzie podczas gry, jeśli zechcesz zdradzić swoją tożsamość albo ktoś w końcu się domyśli, że jesteś sabotażystą.

ocenił(a) serial na 10
killer83_2

To czy "Anhel" okaże się okrutnym zwyrodnialcem gotowym poświęcić dobro drużyny dla zrealizowania własnych chorych celów, czy w momencie zagrożenia będzie gotowy poświęcić się dla towarzyszy to wszystko okaże się w praniu.
Nie wiedziałem za bardzo jak do tego podejść, stąd też może zbyt szczegółowy opis. Jednak nie wycofuje się z tego. W porównaniu z dwoma innymi postaciami jest to zdecydowanie najczarniejszy charakter, który posiada jeszcze wiele sekretów.
Mam nadzieje że nikt nie stchórzy, w końcu braci z Nocnej straży się nie wybiera ;)

ocenił(a) serial na 10
killer83_2

Zresztą gdyby "Anhel" zdecydował się na otwarte wyjawienie swych zamiarów, zdecydował się wyjawić prawdę lub dokonał zabójstwa - spotkał by się z oporem całej grupy ? Czyż nie ? :)

ocenił(a) serial na 9
Lodowy

Prawdopodobnie jak to w książkach i filmach bywa Anhel wyjawił by swoją tożsamość ostatniemu ocalałemu bohaterowi a potem go zakatrupił lub sam został unicestwiony :-) Ale masz rację, w obliczu pewnych wydarzeń, możesz zmienić swoje nastawienie do drużyny i zdecydować, że jednak przysięga którą złożyłeś (ciekawe komu, Czystemu Bogowi?) ma jakąś wartość a braterstwo broni jest ważniejsze od religijnych poglądów :-)

ocenił(a) serial na 8
Lodowy

Czy Gerrord będzie w grze?

użytkownik usunięty
Lodowy

MIĘ I NAZWISKO (LUB PRZYDOMEK): Rory Pyke,zwany Żelaznym Młotem
WIEK: 41
WYGLĄD:Szeroki w barach,średni wzrost(ok 180 cm),długa broda i włosy rudego koloru(poprzeplatane z siwizną),potężnie umięśniony,ma bliznę na policzku po bitwie na Pyke podczas pierwszego buntu Balona.
POCHODZENIE: Żelazne Wyspy(Pyke)
STANOWISKO: Zwiadowca
ZDOLNOŚĆ SPECJALNA: Cichy chód
WADY: Nie cierpi jeździć konno,nie słucha rozkazów,często pije
CHARAKTER: Niecierpliwy,porywczy,odważny,waleczny,szybko zdobywający uznanie innych,przyjacielski i pomocny
ULUBIONA BROŃ: Młot
WYPOSAŻENIE:Piękne futro z niedźwiedzia,krótki miecz,sztylet
BIOGRAFIA: Urodził się i wychował na Pyke.Brał udział w pierwszym buncie Balona Greyjoya,walczył w Lannisporcie u boku Victariona,dowodząc statkiem o nazwie "Żelazny Balwierz".Brutalnie zamordował kilkunastu jeńców pojmanych w Lannisporcie.Następnie bronił Pyke i walczył z sir Jorahem Mormontem,który ciął go w twarz,zostawiając bliznę.Za morderstwa na pojmanych jeńcach król Robert wysłał go na Mur.Nie jest zbyt wierzący,choć był "utopiony".Słuzył we Wschodniej Strażnicy przy statkach.

użytkownik usunięty

ach jeszcze te atrybuty :P
ATRYBUTY POSTACI:
SIŁA – 10
SZYBKOŚĆ – 6
ZWINNOŚĆ –5
KONDYCJA –8
CHARYZMA – 7
INTELIGENCJA – 7
CELNOŚĆ – 1
JAZDA KONNO – 2

ocenił(a) serial na 9
killer83_2

Pisałbym się, ale mam kilka pytań.
1. Kiedy ruszyłaby ta zabawa ? Masz gotowy scenariusz ?
2. Jak będzie wyglądała komunikacja między graczami ? (mam nadzieję, że nie przez FW)
3. Ile godzin przewiduje scenariusz ? To będzie przygoda na jeden wieczór, kilka ? (wiem, że dużo zależy od graczy, ale pytam orientacyjnie)
4. Wszyscy będziemy mieli wzgląd na rzut kośćmi ? Można tak online ? Nigdy nie próbowałem ;)
5. Dlaczego właśnie ten okres czasowy ?

ocenił(a) serial na 9
PieczykM

1. Zabawa ruszy natychmiast po tym jak zbiorę chętnych do gry graczy. Może to potrwać tydzień, może i miesiąc, a jeśli nie znajdą się chętni nie ruszy w ogóle :-) Ustalmy że w ciągu dwóch tygodni chciałbym zebrać chętnych choć mam nadzieję, że gra jednak ruszy szybciej.
Mam gotowy scenariusz, a właściwie jego koncept bo w wyniki działań graczy historię i tak będę musiał modyfikować. Tylko od was zależy jak potoczy się historia, nie działacie w ramach sztywnych reguł wymyślonej historii.
2. Możecie ustalać między sobą różne kwestie w prywatnych wiadomościach,jeśli komuś się zechce to nawet na gg, ale powstanie też specjalny temat do dyskusji. Ogólnie komunikacja nie jest jakimś istotnym elementem. Jeśli chodzi o dialogi w grze między postaciami, możesz np. zadać komuś pytanie lub przekazać jakąś informację a potem czekać na reakcję i odpowiedź drugiego gracza.

Np:
PieczykM:
Widzę jak Quentyn wyciąga z kolczugi strzałę i przykłada ją do cięciwy łuku.
- Potrafisz chociaż się tym obsługiwać młodzieńcze?- pytam bo nie wygląda on na kogoś kto kiedykolwiek trzymał w ręku łuk.

Gracz2 (Quentyn)
- Owszem - odpowiadam PieczykowiM nieco urażony tym jak mnie traktuje - gdy byłem młody ojciec często zabierał mnie na polowania.

itp.


3. Tego nie jestem w stanie przewidzieć. Wszystko zależy od tego jaki czas chcenie przeznaczyć na "tury" czyli czas by odpowiedzieć pod postami Mistrza Gry. Jeśli byłby to tydzień, to przygoda może trwać nawet kilka miesięcy, zwłaszcza jeśli niektórzy gracze wrzucać będą swoje posty na ostatnią chwilę lub w ogóle mijać kolejki. Jeśli ustalimy, że posty wrzucamy np. w ciągu 2-3 dni od posta Mistrza Gry to rozgrywka pójdzie szybko a przygoda potrwa ok. miesiąca.

4. Rzut kośćmi to ostateczność. Są symulatory rzutów kości w internecie, ale nie mam pojęcia czy są takie symulatory, do których mają wgląd inni gracze, będę musiał dokładnie to sprawdzić a jeśli ktoś zna takie strony prosiłbym o info. Dlatego tak jak piszę w przypadku gdy Mistrz Gry nie jest w stanie ocenić czy postaci udało się wykonać jakąś skomplikowaną czynność, może posłużyć się rzutem kości. Więcej o rzutach napiszę w regulaminie.

5. Chodzi ci dlaczego akcja gry dzieje się w czasach Aerysa, przed rebelią Roberta? Ponieważ Martin zastrzegł sobie, że nie życzy sobie fan fiction. Gdy akcja działa się w tym samym czasie co książka czyli w 998 roku od Lądowania Aegona jest duże prawdopodobieństwo że moglibyśmy ingerować w fabułę książek. Lata przed rebelią są zatem bezpieczne, bo postaci z Gry nie występują w książkach (Lordem Dowódcą nie jest np. Jeor Mormont lecz jego poprzednik). Ale na pewno w grze pojawią się smaczki związane ze światem sagi. Wspomniany może być np. młody Ned Stark, a na Mur już patrolują prawdopodobnie młodsi i jeszcze niedoświadczeni Qhorin Półręki (jeszcze z dwiema kończynami) i Mance Ryder, w przyszłości odgrywający znaczącą role w losach Nocnej Straży.
Oczywiście nie wykluczam w przyszłości by nie przesunąć akcji do czasów "współczesnych"

ocenił(a) serial na 9
killer83_2

Ok, postaram się dołączyć. A jeżeli nie dam rady to w kolejnej edycji ;)

Wiem jak się prowadzi gry fabularne na żywo, w pytaniu z komunikacją chodziło mi, że należałoby do tego stworzyć jakąś grupę mailową, bo na FW ten temat jest bez sensu. Zaleje go fala idiotów przeszkadzających w zabawie.

ocenił(a) serial na 9
PieczykM

W takim razie jeśli chcecie się komunikować można pisać na moim blogu w specjalnym założonym temacie :-)

killer83_2

Sam pomysł fajny, nigdy nie brałam udziału w sesji na żywo ani online, jakoś się nie złożyło, no ale też nigdy wcześniej nie wsiąkłam tak w żadne uniwersum. Ciekawie byłoby się sprawdzić, ale niestety widzę główne ograniczenie - dlaczego akurat Nocna Straż, to tak specjalnie, żeby wykluczyć żeńskie postaci? A gdybym powiedzmy zagrała facetem - czy pozostali gracze muszą znać wszelkie szczegóły, czy można np. pewne rzeczy jedynie zostawić do wiadomości MG i powiedzmy wyjdą one w praniu?

ocenił(a) serial na 9
fune

Dlaczego Nocna Straż? Bo stanowi militarną grupę, która świetnie ze sobą współpracuje idealnie nadaje się pod sesje RPG. Mam świadomość, że gra dyskryminuje płeć piękną i trochę nad tym ubolewam, bo z moich doświadczeń w sesjach wiem, że kobiety są znakomitymi zawodnikami. To co zaproponowałem to dopiero początek. Jeśli nauczymy się wspólnie grać i poznamy dobrze zasady z czasem możemy tworzyć bardziej skomplikowane rozgrywki, łącznie z grą o tron, rodowymi spiskami, intrygami itp. itd. bez żadnych ograniczeń.
Mogę dopuścić w grze udział kobiet, ograniczony bo ograniczony, jeśli np. stworzysz postać kobiety, która jest jakąś przewodniczką Dzikich, utalentowaną uzdrowicielką, zbuntowaną córką jakiegoś lorda, które chce zostać rekrutem i łamać schematy może znaleźć się w grupie Strażników. Nie gwarantuje jednak, że w drużynie nie znajdą się tacy, na których twój kobiecy urok może działać rozpraszająco, delikatnie mówiąc :-)
Jak rozumiem z twego postu chciałabyś być pewnie kobietą przebraną za faceta :-) Powiem tak. Nawet jeśli w karcie postaci zaznaczyłaś taki fakt, inni gracze nie mają prawa tego wiedzieć, bo przecież nie są telepatami, nie znają twoich myśli i przeżyć wewnętrznych. Oczywiście może się znaleźć jakiś bystrzak o inteligencji 10 który skojarzy, że chodzisz zawsze siusiać do lasu, ale przecież się możesz z nim dogadać i zmotywować by trzymał język za zębami ;-)

ocenił(a) serial na 1
killer83_2

A jest jakiś limit tych kobiet? Trzeba sobie wcześniej zająć miejsce? Bo jak się da, to chciałabym być kobietą przebraną za faceta, ale przygotowanie karty bohatera trochę mi zajmie, bo muszę pewne rzeczy przemyśleć.

Rozumiem, że bohaterowie muszą być już strażnikami po przysiędze?

ocenił(a) serial na 9
pani_sroka

Dopuszczani są rekruci przed Przysięgą, ale muszą mieć dobry powód by ktoś ich zabrał na misję :-) A co do kobiet, to kilka Strażniczek w przebraniu mężczyzn była by delikatnie mówiąc przesadą :-) Jeśli koniecznie chcecie grać kobietami, to dopuszczam możliwość że Drużyna weźmie ze sobą np. septę która zna się na leczeniu, albo Dziką o przydatnych umiejętnościach. Ewentualnie eskortować jakąś damę, która w wyniku jakichś zbiegów okoliczności skończy razem z nimi w Nocnym Forcie. Pierwszeństwo w rekrutacji rzecz jasna będą mieli bohaterowie płci męskiej, ale jeśli ktoś wyśle ciekawe zgłoszenie przemyślę sprawę.

ocenił(a) serial na 1
killer83_2

Kilka to rzeczywiście przesada, dlatego pytałam o możliwości "rezerwacji". Mi jakoś specjalnie nie zależy na graniu kobietą, ale wolałabym, ze względu na prawdopodobieństwo psychologiczne.

Aa jakie to jest ciekawe zgłoszenie? Bo rozumiem, że nie każdy się dostanie, nawet facet, to co będzie brane pod uwagę?

ocenił(a) serial na 1
killer83_2

Mam jeszcze pytanie odnośnie wad. To nie mają być po prostu negatywne cechy charakteru, tylko wyraźne defekty, dobrze mówię?

ocenił(a) serial na 9
pani_sroka

Owszem mogą być negatywne cechy charakteru, zobacz kartę SarkazMa, którego postać jest uparta i może doprowadzać do konfliktów w grupie, w dodatku przez nadmierną ostrożność może mieć problem z podejmowaniem decyzji i grać zachowawczo. Trzeba pamiętać jednak, że podczas ogrywania postaci swoje cechy charakteru i wady uwzględniać w rozgrywce. Jeśli postać jest w opisie smutnym milczkiem a w grze cały czas sypie żartami Mistrz Gry może go ukarać i okaże się, że jego dziwne zachowanie jest efektem zaczątków choroby psychicznej albo bohater sobie w tajemnicy przed innymi popija stąd jego dobry nastrój ;-)

Nie ma "rezerwowania" postaci. Jeśli kilka pań zgłosi się ze swoimi kartami bohaterek, wybiorę jedną, góra dwie jeśli ich pomysły mi się bardzo spodobają.

Jeśli będzie więcej zgłoszeń niż miejsc (maks8) będę musiał niektóre odrzucić i wybrać najlepsze. Jeśli wszyscy bohaterowie będą mi się podobać, to po prostu o udziale decydować będzie kolejność zgłoszenia się do gry.
Jakie jest ciekawe zgłoszenie? Trudno powiedzieć. Musi być po prosty oryginalne, napisane z polotem. SarkazM idealnie trafił w mój gust, ale nie radzę go kopiować, znajdźcie po prostu własny styl i wymyślcie bohatera, którego by się nie powstydził sam mistrz George. Oczywiście bez epickiej przesady, bo zaginionych potomków starożytnych książąt nam na razie nie trzeba :-)

ocenił(a) serial na 1
killer83_2

To jeszcze moje ostatnie pytanie: czy w tej grze można zginąć?

ocenił(a) serial na 9
pani_sroka

Można. Jeśli działania postaci są na bakier z logiką, Mistrz Gry może takiego osobnika doprowadzić do ciężkiej kontuzji lub ostatecznie zabić. Druga sprawa, o której napiszę szerzej w regulaminie to nieobecności. Jeśli gracz nie wrzuca POVów w wyznaczonym na to czasie a swojej nieobecności wcześniej nie usprawiedliwił Mistrz Gry po paru takich incydentach może jego bohatera uśmiercić.
Jak już zbierzemy chętnych do grania to sami ustalicie na jakim poziomie chcecie grać. Na łatwym bohaterowie raczej są bezpieczni, na trudnym może dojść do nieoczekiwanego zgonu :-)

ocenił(a) serial na 1
killer83_2

To chyba wszystko wiem, zatem zabieram się za postać.

ocenił(a) serial na 10
killer83_2

Osobiście jestem za trudnym poziomem i mam świadomość że mój "heros" nie dotrwa do końca gry.

ocenił(a) serial na 9
killer83_2

Uff, dobra, stworzyłem sobie postać, oto jej karta:


IMIĘ I NAZWISKO (LUB PRZYDOMEK): Marc Cave, ale możecie mi mówić SarkazM :)
WIEK: 21
WYGLĄD: Smukły, niewysoki mężczyzna o bladej cerze i dość długich, prostych, czarnych włosach. Ma brązowe, ciepłe oczy, które kontrastują z wąskimi, często zaciśniętymi i ironicznie uśmiechniętymi ustami. W miarę możliwości stara się chodzić gładko ogolony.
POCHODZENIE: Mieszczanin
STANOWISKO: Zarządca
ZDOLNOŚĆ SPECJALNA: Niezła wiedza medyczna i anatomiczna
WADY: (1) Uparty i mało skory do kompromisów, w ekstremalnych przypadkach wręcz konfliktowy; (2) ostrożny do przesady – boi się ryzykować własnym zdrowiem, woli stać z tyłu i nie brudzić sobie rąk.
CHARAKTER: Marc lubi żartować i stara się wspierać przyjaciół, choć od czasu zesłania na Mur stał się mniej pogodny, a wręcz trochę zgorzkniały i nie zawsze udaje mu się to ukryć. Jest jednak świadomy, że nic już nie może zmienić i stara się jakoś z tym pogodzić i jak najlepiej zaadaptować do nowej roli.
ULUBIONA BROŃ: Łuk
WYPOSAŻENIE: Broń: Łuk, Wyposażenie: Podręczna apteczka; krótki miecz; solidny, ocieplany hełm
BIOGRAFIA: Marc pochodzi ze średnio zamożnej rodziny kupieckiej z Królewskiej Przystani. Nie musiał pracować od najmłodszych lat, więc młodość spędził na zabawach, oraz nauce (w tym pisania, czytania i trochę walki) Już jako młody chłopak zaczął pomagać ojcu w interesach i wykorzystując swoje talenty w krótkim czasie pomógł mu rozwinąć działalność i uczynić go jednym z najbardziej wpływowych kupców w mieście. W wieku 19 lat, korzystając z nowo zdobytych, dużych środków i wpływów postanowił spróbować swoich sił w polityce. Pomimo trudności związanych z pochodzeniem, dość szybko piął się w górę i wkrótce został prawą ręką jednego z wyżej postawionych urzędników. Liznął nieco dworskiego życia, poznał parę wpływowych osób, a w przyszłości planował zostać bliskim współpracownikiem króla Rhaegara. Niestety, w niewyjaśnionych okolicznościach popadł w niełaskę Szalonego Króla i będąc świadomym marnych szans na zachowanie głowy, podjął wątpliwie przyjemną decyzję o kontynuowaniu kariery na Murze, gdzie służy już od kilku miesięcy.

ATRYBUTY POSTACI:
SIŁA – 3
SZYBKOŚĆ – 5
ZWINNOŚĆ – 4
KONDYCJA – 4
CHARYZMA – 7
INTELIGENCJA – 8
CELNOŚĆ – 7
JAZDA KONNO – 2

Jestem w takich sprawach raczej nowicjuszem, więc gdyby coś tu było nie tak, to dajcie znać, a pokombinuję jak uczynić swoją postać bardziej... odpowiednią.

ocenił(a) serial na 8
killer83_2

ja się piszę

ocenił(a) serial na 10
killer83_2

Ja też się piszę, zaraz przemyślę kartę postaci, myślę, że tury raz na dwa dni lub częściej są dobre, bo chyba i tak każdy wchodzi tu codziennie/wchodziłby.

ocenił(a) serial na 9
KX_Keytinho

Witamy pierwszego Strażnika na pokładzie :-) Bardzo dobrze rozpisałeś swoją postać SarkazM, biografia napisana celująco, bo daje możliwości by niektóre tajemnice twojego bohatera odkrywać w trakcie gry.

ocenił(a) serial na 10
killer83_2

Mam pytanko. Czy dopuszczalne jest lekkie fanfiction, np. związane z rodami, o których jest bardzo mało informacji w sadze, albo na temat szczegółów sytuacji politycznej w ówczesnym Westeros.?

ocenił(a) serial na 9
Bronson__AK_47

Oczywiście, jak najbardziej, mile są widziani członkowie istniejących rodów. Możesz stworzyć własny pomniejszy ród szlachecki, z własnym herbem i historią, możesz bazować na mniej znanych rodach, o których niewiele wiadomo z książek oprócz tego, że istniały lub istnieją. Możesz być nawet jakimś mało ważnym Lanninsterem albo Tyrellem, wszak to rody o licznych gałęziach.

Nie dopuszczalne jest natomiast granie postaciami historycznymi, które były wymienione w książkach. Mogą się one pojawiać we wzmiankach, a nawet gościnnie, no bo kto napisał, że ojciec Neda Starka, nie odwiedził Nocnej Straży, gdy jeszcze żył? A opisywanie sytuacji politycznej w ówczesnym Westeros oczami bohaterów również jest mile widziane bo nadaje fajnego klimatu naszej grze. Jeśli nie zmieniamy ważnych historycznych wydarzeń, to możemy plotkować o kolejnych fanaberiach Aerysa, kłócić czy lepszym namiestnikiem był Tywin Lanninster czy jego następca a nawet relacjonować historyczne wydarzenia, których byliśmy świadkami zanim trafiliśmy na Mur. Np. gracz może opowiedzieć zmyśloną historię, jak to rzucił rzucił zgniłym pomidorem w namiestnika i teraz musi sobie przez to mrozić jaja na Murze ;-)

ocenił(a) serial na 9
killer83_2

O, to fajnie, że wszystko w porządku. :) Tak się właśnie starałem, żeby Marc miał coś do powiedzenia na kilka tematów i żeby nie był schematycznym rycerzykiem.

W kwestii poziomu trudności (piszę tutaj, żeby nie rozbijać się na dwa posty), to wydaje mi się, ze taki średni-wyrozumiały byłby w sam raz. Bo pasowałoby zachować trochę realizmu, żeby oddział nie potrafił bez strat i z uśmiechem na ustach rozbić trzykrotnie liczniejszego wroga atakującego z zaskoczenia, ale też żeby móc liczyć na happy end, nawet pomimo (pewnie licznych) głupstw i gaf popełnianych przez uczestników.

Popieram Keytinho - dwudniowa tura to bezpiecznie dużo i jej długość nie powinna stanowić dla nikogo problemu. Zwłaszcza, że większość z dotychczas chętnych przyzwyczajona jest do częstego odwiedzania forum, choćby z uwagi na udział w Lidze Wojowników, Quizie, czy Bitwie Postaci. :)

Sam nie mam nic przeciwko udziałowi paru kobiet, bo w 20-osobowej grupie i tak 'zginą w tłumie' i nie powinny wpłynąć raczej na jakieś drastyczne obniżenie wartości bojowej (jest też kilka ważnych ról pozawojskowych do obsadzenia), a poprawa walorów estetycznych też jest przecież ważna. :) Pokażmy Siedmiu Królestwom, że Nocna Straż jest postępowa!
Jeśli do tego nasze zainteresowane kobiety są kreatywne i pomysłowe, to jestem jak najbardziej za! Bo przydałoby się trochę polotu i finezji na tym smutnym jak p****a Murze. :)

Zapraszam zatem do tworzenia postaci, żeby się nie okazało, ze jestem jedynym frajerem i wyślą mnie na tę wyprawę samego, gdzie niechybnie zginę, hehe.
Im szybciej je stworzymy, tym szybciej zaczniemy!

ocenił(a) serial na 10
killer83_2

No to teraz moja kolej

IMIĘ I NAZWISKO (LUB PRZYDOMEK): ELYOT, znany też jako Klepak
WIEK: 59
WYGLĄD: Wysoki, dość szczupły, umięśnione nogi. W świetnej kondycji fizycznej pomimo wieku. Łysiejący, siwa broda, którą ma w zwyczaju czesać; srebrny ząb, dobroduszna twarz
POCHODZENIE: Wieśniak
STANOWISKO: Zwiadowca
ZDOLNOŚĆ SPECJALNA: Umiejętność czytania i znajomość map, orientacja w terenie
WADY: (1) przesadnie wierzy w swoje umiejętności powołując się na wiek i doświadczenie, wtrąca się w kompetencje innych osób, doradza innym w sprawach, które nie należą do jego zadań, czasami z opłakanym skutkiem; (2) ostatnio cierpi na niepokojące, nasilające się problemy gastryczne
CHARAKTER: Bajarz, z racji roli jaką pełnił w Straży doskonale zna całe Westeros z jego rodami, wie którzy Lordowie sprzyjają Straży, a którzy nie; lubi bawić/męczyć opowieściami ze swoich podrózy, z reguł wesoły i pogodny, lecz często gdera, gdy ludzie nie słuchają jego rad i propozycji,
ULUBIONA BROŃ: włócznia
WYPOSAŻENIE: Włócznia, sztylet, zestaw map, wygodne buty do wędrówki
BIOGRAFIA: Elyot z pochodzenia jest wieśniakiem, urodził się w Dolinie, w wieku 12 lat trafił na służbę do Lorda Tolletta w Grey Glen, gdzie wkrótce został strażnikiem. Na Mur trafił w wieku 19 lat, po tym gdy omyłkowo zabił włócznią pijanego septona, biorąc go za zwykłego włóczęgę (Elyot niechętnie o tym opowiada, często przez to bywa obiektem docinków). Już jako członek Nocnej Straży miał ciekawą karierę. Najpierw uczestniczył w kilku wyprawach zwiadowczych, potem patrolował długie odcinki muru, a później był jednym ze strażników Lorda Dowódcy. Jednak większą część życia, czyli prawie 30 lat wędrował po Westeros zajmując się werbunkiem. Dzięki temu może pochwalić się świetną znajomością Westeroskich rodów i historiami, anegdotami ze swoich podróży; spora część wieśniaków i przestępców oraz kilku wysoko urodzonych ochotników została eskortowana na Mur właśnie przez niego. Ostatecznie powrócił do Czarnego Zamku, w planach ma wzięcie udziału w pierwszej po kilkudziesięciu latach wyprawie zwiadowczej.
ATRYBUTY POSTACI:
SIŁA – 6
SZYBKOŚĆ – 4
ZWINNOŚĆ – 8
KONDYCJA – 6
CHARYZMA – 4
INTELIGENCJA – 4
CELNOŚĆ – 3
JAZDA KONNO – 5

Jak coś do poprawy to dajcie znać, nie jestem obyty w tego typu zabawach

ocenił(a) serial na 9
Bronson__AK_47

Znakomita postać, gratuluję, witaj na pokładzie Klepak :-)

ocenił(a) serial na 10
killer83_2

O dzięki ;) Miło. Teraz tylko bede musiał pomyśleć nad paroma historyjami.

ocenił(a) serial na 1
killer83_2

KARTA BOHATERA:

IMIĘ I NAZWISKO (LUB PRZYDOMEK): Maegor Snow
WIEK: 28
WYGLĄD: Średniego wzrostu, szczupły, jasnowłosy, o bladej cerze i głęboko osadzonych, bardzo jasnych zielonych oczach. Ma wąskie usta, prosty nos i pociągłą twarz, na której można zauważyć niewielkie blizny.
POCHODZENIE: Bękart
STANOWISKO: Zwiadowca
ZDOLNOŚĆ SPECJALNA: Zdolność obserwacji i pozostawania przy tym niezauważonym
WADY: (1) Skłonny do przemocy i okrucieństwa, lubi znęcać się nad słabszymi, (2) Egoista, niezdolny do poświęcenia, zainteresowany tylko sobą
CHARAKTER: Typ przywódcy, lubi rozkazywać. Raczej ponury, choć zdarzają mu się wahania nastrojów i ataki złości. Poprzez złe doświadczenia jest uprzedzony do ludzi i ma o nich najgorsze zdanie, ale nie pokazuje tego po sobie i stara się zjednywać sobie towarzyszy.
ULUBIONA BROŃ: Miecz
WYPOSAŻENIE: Broń: Miecz, Wyposażenie: Nóż, ocieplane buty, krzesiwo
BIOGRAFIA: Maegor jest synem pomywaczki i lorda z bocznej linii Dustinów, bardzo szanowanego przez sąsiadów i krewnych. Kiedy był dzieckiem, jego matka zmarła na ból zęba. Choć mieszkał w zamku ojca, nie został uznany ani nie odebrał odpowiedniego wykształcenia, lorda Dustina bardziej pochłaniały uczty i hulanki, a jako, że nie posiadał potomstwa z prawego łoża, wszystkie swoje złości wyładowywał na bękarcie. Któregoś razu, gdy Maegor miał 17 lat, podczas uczty lord jak zwykle wypił za dużo wina i dostał niekontrolowanego ataku szału. W furii chwycił nóż do pieczeni, zaczął nim wojowniczo wymachiwać, a gdy będący najbliżej mężczyźni, w tym jego syn, próbowali go powstrzymać, ugodził jednego z nich w pierś, zabijając na miejscu. Ojciec, jak tylko wytrzeźwiał, oskarżył o morderstwo bękarta, a goście potwierdzili jego słowa, wszak wszyscy widzieli Maegora w pobliżu ofiary tuż przed tym, jak nieszczęśnik padł martwy. Oskarżonemu groziła śmierć, ale otrzymał propozycję wstąpienia do Nocnej Straży, z której jakże skwapliwie skorzystał.
ATRYBUTY POSTACI:
SIŁA – 5
SZYBKOŚĆ – 6
ZWINNOŚĆ – 7
KONDYCJA – 4
CHARYZMA – 8
INTELIGENCJA – 6
CELNOŚĆ – 2
JAZDA KONNO – 2

Pierwszy raz gram w taką grę, więc jakby coś było nie tak, to mówcie, a poprawię.

ocenił(a) serial na 1
pani_sroka

Zapomniałam dodać do charakteru, gdzieś mi zniknęło: podejrzliwy, możliwa lekka mania prześladowcza.

ocenił(a) serial na 8
killer83_2

IMIĘ: Howland Cray
WIEK: 22
WYGLĄD: Mężczyzna niskiego wzrostu, szczupły. Posiada zielone oczy i krótkie ciemne włosy.
POCHODZENIE: Szlachcic
STANOWISKO: Zwiadowca
ZDOLNOŚĆ SPECJALNA: Umiejętność wytwarzania trucizn.
WADY: (1) Poczucie wyższości nad innymi (2) przesadna ostrożność
CHARAKTER: Jest mężczyzną unikającym towarzystwa, lecz opanowanym kiedy dochodzi do kłótni.
ULUBIONA BROŃ: Łuk
WYPOSAŻENIE: Broń: Łuk, Wyposażenie (3): kołczan z 20 strzałami, flakonik z trucizną do zatruwania strzał, sztylet
BIOGRAFIA: Jest trzecim synem lorda z rodu Crayów. Przeczytał wszystkie książki z niewielkiej biblioteki ojca. Interesował się zielonymi snami, wargami i dziećmi lasu. Dużo czasu poświęcał polując na jaszczuro-lwy. Nie miał większych szans na odziedziczenie majątku ojca, więc w wieku piętnastu lat zdecydował się na dołączenie do Nocnej Straży. Został przydzielony do Czarnego Zamku i odpowiada za dostarczanie mięsa do magazynów straży.
ATRYBUTY POSTACI:
SIŁA – 5
SZYBKOŚĆ – 8
ZWINNOŚĆ –7
KONDYCJA –6
CHARYZMA – 0
INTELIGENCJA – 7
CELNOŚĆ – 7
JAZDA KONNO – 5

ocenił(a) serial na 8
KarmazynowyKokos

Poprawione statystyki.
SIŁA – 5
SZYBKOŚĆ – 8
ZWINNOŚĆ –7
KONDYCJA –7
CHARYZMA – 1
INTELIGENCJA – 8
CELNOŚĆ – 7
JAZDA KONNO – 2

ocenił(a) serial na 9
KarmazynowyKokos

A tutaj mamy, zdaje się, 45 punktów. To już naprawdę gruba przesada. Apeluję o kolejną poprawkę w statystykach. :)

ocenił(a) serial na 8
SarkazM

Zmniejszyłem sobie inteligencję o 5 za ten błąd. :)
SIŁA – 5
SZYBKOŚĆ – 8
ZWINNOŚĆ –7
KONDYCJA –7
CHARYZMA – 1
INTELIGENCJA – 3
CELNOŚĆ – 7
JAZDA KONNO – 2

ocenił(a) serial na 9
KarmazynowyKokos

Karmazynowy, jesteś pewien że osoba o inteligencji 3 przeczytałaby wszystkie książki z biblioteki ojca? Chyba, że to były książki z obrazkami :-) Określając statystyki, musicie być konsekwentni także przy biografii i charakterystyce bohaterów.

ocenił(a) serial na 8
killer83_2

IMIĘ I NAZWISKO (LUB PRZYDOMEK): Dures Snow
WIEK: 25
WYGLĄD: Bardzo wysoki (ok.197cm) Dobrze zbudowany i umięśniony, długie blond włosy, brązowę oczy, twarz podłużna, blizna na czole
POCHODZENIE: Bękart
STANOWISKO: Zwiadowca
ZDOLNOŚĆ SPECJALNA: Jest zręcznym kowalem.
WADY: Brak dwóch palców, okrutny i sadystyczny wobec wszystkich dzikich
CHARAKTER: Dures jest zamknięty w sobie, z nikim nie rozmawia, nikomu nie ufa, chcę jedynie walczyć z dzikimi
ULUBIONA BROŃ: Dwuręczny topór
WYPOSAŻENIE: Topór, sztylet
BIOGRAFIA: Dures Snow jest bękartem. Urodził się i wychowywał w Moles Town. Jego matka była piekarką a ojciec nieznany.Jako silny młody chlopiec został czeladnikiem u kowala.
Chłopiec rósł bardzo szybko i był coraz silniejszy. Kowal jako weteran wojenny uczył chłopca walczyć.W wieku 14 lat młody czeladnik
wykół swój wielki dwuręczny topór. Rok później dzicy zaatakowali jego rodzinne miasteczko. Chłopiec momo młodego wieku dzielnie stawiał czoła najeźdzcom.
Kładł pod stopami swoim dwuręcznym toporem kolejnych łupieżców. Dures walczył dzielnie, ale niestety nie zdołał uratować swojej matki. Strzała dzikich
trafiła ją prosto w serce. Wtedy Dures Snow poprzysiągł sobie, że wstąpi do nocnej straży i nie spocznie dopóki nie weźmie zemsty na dzikich.
ATRYBUTY POSTACI:
SIŁA – 9
SZYBKOŚĆ – 6
ZWINNOŚĆ –4
KONDYCJA –7
CHARYZMA – 7
INTELIGENCJA –4
CELNOŚĆ – 3
JAZDA KONNO – 1

Obelix_filmweb

Mała uwaga - jak ojciec jest nieznany to Twój bohater nie może nazywać się Snow.

ocenił(a) serial na 8
fune

Hmm dlaczego?

Obelix_filmweb

Bo ogólnie rzecz biorąc pospólstwo nie posiada nazwiska ;)

ocenił(a) serial na 8
fune

Jest nieznany dla innych ludzi ale matka zna ojca

Obelix_filmweb

Bękart posiada nazwisko jedynie wtedy, gdy pochodzi z arystokratycznego/szlachetnego rodu przynajmniej poprzez jednego rodzica i ten rodzic - co ważne - musi uznać to dziecko za swoje (nie mylić z usynowić).

ocenił(a) serial na 9
fune

Mamy już sześć zgłoszeń, świetnie. Zachęcam chętnych by szybko wysyłali Karty Bohaterów bo o udziale w grze może zdecydować kolejność. Dwa miejsca są już zajęte, w grze są Marc Cave (Sarkazm) i Elyot vel. Klepak (Bronson_A).

ocenił(a) serial na 10
killer83_2

Myślę wypadało by ustalić limit zwiadowców - bo zaraz się okaże że jest ich 80 % stanu grupy - nieco bezsensu.
A tak w ogóle to co sprawia że mój bohater jest w dalszym ciągu tylko kandydatem ?

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones