Wczoraj obejrzałem ostatni odcinek Herkulesa - Full circle (sezon 6 odc.8). Przez kilka lat oglądałem całość po kolei i nadszedł w końcu ten moment... Czuje w związku z tym jakąś pustkę. Nie wiem co robić...
Miałem podobnie. Ale cóż poradzę. Wszystko ma swój początek i koniec. Szkoda jedynie, że szósty sezon był taki króciutki. Ja oglądam Herka już chyba trzeci raz z kolei, teraz akurat nie miałem czasu i zatrzymałem się na końcówce piątego sezonu. Możesz obejrzeć sobie Xene dla odmiany, choć pewnie już oglądałeś, A przy okazji, Herkules pojawił się jeszcze po tym odcinku w piątym sezonie Xeny - 5x12 God Fearing Child.
...tak jest, gdy człowiek przywiąże się (niemal dosłownie!) do jakiejś produkcji. Pustka troszkę męczy, ale zawsze warto poszukać nowych filmowych fascynacji :)
Ale pojechałaś. 2/10 Serio ?
Ten serial zasługuje przynajmniej na 6/10( jeśli nie jesteś fanka lub fanem). Nie rozumiem takiej oceny, jest po prostu niezrozumiała. Serial który miał miliony fanów,widzów, zresztą nadal wielu ma, został oceniony przez ciebie na 2 :P
Jeśli ktoś daje taką oceny to sądzę, że nie widział całej serii, albo się nie zna na serialach fantasy, bądź ich nie lubi, ale wtedy nie warto nawet oceniać, bo po co. Mimo, że nie ma w nim żadnych świetnych efektów, to jest to dobry serialu z LAT 90, naprawdę bardzo dobry- jak na tamte czasy. I nawet nie trzeba być tutaj fanem żeby to wiedzieć.
Mnie wydał się wyjątkowo tani (to pod względem fabularnej złożoności odcinków) i tandetny (to już względem reprezentacyjności scenografii i innych aspektów wizualnej realizacji). I zawsze oceniając jakąkolwiek produkcję wyważam ocenę z tym, co oceniłam wysoko, a co wyjątkowo nisko.
W latach 90 trudno było o bardzo dobrą scenografię i lepsze efekty ;) I tak Hercules jest lepszy od polskiego Wiedźmina :)
...a weź przestań. Ja na Żebrowskiego w ogóle patrzeć nie mogę. No, ale co się komu podoba.
To co mają powiedzieć ludzie, którzy skończyli najlepsze seriale w historii tv np:
Breaking Bad, The wire, Sopranos, The Shield, Twin Peaks, X-files, Oz, Sześć stóp pod ziemią,
Detektyw, Fargo, Dexter (do końcówki 4 sezonu), Robin of Sherwood, Rzym, Gra o tron.
ahahahahha chlopcze nie ma lepszych seriali od Herculesa i Xeny tym bardziej nie jakies durne sopranos 6 atop pod ziemia dexter czy jakis tam fargo detektyw lub breaking bad te serialiki nie sa w polowie jak Hercules i Xena :D
No akurat uderzyles w moj ulubiony serial jakim jest "Dexter" takze, troszke sie nie zgadzam hehe
Herkules i Xena super sa, pamietam jak za gowniarza zawsze ogladalem kiedy tylko mialem mozliwosc, ale nigdy nie obejrzalem jeszcze od A do Z, a chyba musze :)
pozdrowki
Puknij się w główkę :) Soprano to legenda, Breaking Bad majstersztyk. Reszty komentował nie będę, szkoda czasu na polemikę z Tobą, bo czuć ,że mało wspolnego masz z inteligencja... Hercules był spoko w latach 90 za malolata, sentyment jakiś jest,ale proszę cie gościu nie staraj się porównać gówna do twarogu i wmawiać komuś,że podobnie smakuje. Żegnam.
nie pyskuj w dupie mam slabe soprano breaking bad to tez malo znane badziewie nie proboj porownywac lamusow z tw serilaikow z Herculesem ktory jest 10 razy lepszy od obecnych seriali
Pokazałeś klasę swoją ortografia i interpunkcja matole :) Dalsza dyskusja nie ma sensu, bo z intelektualnymi śmietnikami nie zwykłem dyskutować. Żegnam.
wale cie gowniarzu udajesz inteligeta a jestes slabym cieciem na strzala pewnie jestes tepym studencikiem z brylasami i gejowska facjata
Mój ulubiony serial! Dałem mu 7 na filmwebie choc prawdę mówiąc to arcydzieło! Nie dosc, że wspomnienia z dawnych lat to jeszcze dziś tak chętnie bym go oglądnął i polecałbym go każdemu dziecku młodszemu, starszemu, nastolatkowi a nawet dorosłemu! :) Poza tym każdy odcinek kończy się niesamowicie pozytywnie jakąś lekcją, przesłaniem. Po czym znów dwoje przyjaciół rusza w drogę. Bardzo optymistyczny serial! Każde dziecko powinno wychowywac się na nim!
Gdzie mogę oglądnąc lub pobrac wszystkie sezony? Bo z lektorem znalazłem tylko pierwszy. Ty oglądałeś z lektorem wszystkie sezony? Tak bardzo był chciał miec je wszystkie!
Hej.
Wszystkie sezony są na torrentach i na chom***.pl Część z lektorem a część z napisami. Sam nie mam wszystkiego z lektorem.
P.S. Jakbyś jednak miał problem z ich ściągnięciem to daj mi znać.
To będzie film, z tych nakręconych przez Sorbo przed serialem - 'Herkules w królestwie podziemi'.
Ściągnąłem całość na dysk i oglądałem kolejno wszystko a później Xene jeszcze i na koniec miałem kaca filmowego,że masakra. Nic mnie nie ciekawiło. Dopiero wszystkie sezony Star Gate przełamały pustkę po tym serialu :) Te trzy seriale w ogóle się nie zestarzały. Dla każdego dla kogo efekty specjalne nie mają znaczenia to najlepsze seriale przygodowe jakie oglądałem.
PS: Mi zajęło wszystkie sezony Herkulesa i Xeny jakieś pół roku oglądania bo po kilka odcinków oglądałem całymi wieczorami :)
Ja mam podobnie - ,,zaliczenie'' kompletnych Sezonow ,,Xena...'' i ,,Hercules...'' zajmuje mi 6 miesiecy. Tez ogladam po kilka odcinkow. A jak juz to koncze to siegam po ,,Young Hercules''. Pozdrawiam!
U mnie wyszło optymalnie po 2 na wieczór. Wychodzi mniej więcej tak, jak standardowe 1,5 h.
Herkules i Iolaus, walczyli z Lernejską Hydrą w pierwszym filmie z 1994 roku, "Herkules i Amazonki". W serialu Iolaus z Lydią, walczyli z Hydrą w odcinku "Pride Comes Before a Brawl", pierwszego sezonu.
Znam ten problem :) Ale na szczęście filmów o Heraklesie, lepszych czy gorszych, jest sporo, można wygrzebać coś współdzielącego temat.
Ewentualnie doszlifować pomylone/ominięte odcinki w serii. Teoretycznie mam za sobą już 6 sezonów, praktycznie - nadal prostuję w głowie sezon 4. Porkulesa minęłam po drodze, niewybaczalne - sam Sorbo wspomina regularnie z sentymentem ten odcinek.
Na szczęście znalazłam to, czego brakowało. Porkules pierwsza klasa. Herk zrywający się jako bóg z nudziarstw Olimpu na ziemię pełną interesujących potworów i awantur - też.
Poczatek...
Od kilkunastu dni ogladam : ,,Hercules The Legendary Journeys''. Zaczalem od 5 filmow pelnometrazowych poprzedzajacych Serial. Wlasnie zaliczylem pierwsze dwa Sezony a dzis zaczalem trzeci. To juz moje drugie kompletne zaliczenie Serii odcinkow -
w przeszlosci ogladalem to kilka razy w Tv. ale zawsze przeoczylem kilkanascie epizodow. Nadal jestem pod wielkim wrazeniem
tej Telewizyjnej Produkcji z 1994 Roku. Nie twierdze ze kazdy odcinek z dotychczas przeze mnie obejrzanych jest idealny ale
ogladalem je z wielka przyjemnoscia. Zauwazylem, ze powtarzaja sie te same ujecia krajobrazu, ci sami aktorzy graja rozne role w epizodach no i Efekty Specialne troche smiesza. Nie zrazilo mnie to jednak. Przyznaje, ze najbardziej podobaly mi sie te odcinki, w ktorych pojawily sie takie postacie jak : Xena, genialny Salmoneus, swietny Autolycus i Boska Afrodyta. Do konca 6-go Sezonu czeka mnie jeszcze wiele radosci z ogladania tej (genialnej jak dla mnie) Produkcji. Mam tez nagrany kompletny Soundtrack (4 plytowe Wydawnictwo) z tego Serialu - swietna Muzyka!
Pozdrawiam!