PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=635863}

Lekarze

6,7 29 051
ocen
6,7 10 1 29051
Lekarze
powrót do forum serialu Lekarze

http://superseriale.se.pl/seriale/lekarze-4-sezon-pawel-malaszynski-rzuca-lekarz y-bo-ma-dosyc-maksa-
kellera_370129.html

A przecież bycie aktorem polega na udawaniu :)
Teraz zaczął go denerwować ??? Dziwne...będę tęskniła :(

Kinomaniaczka_tvd

Lubię Małaszyńskiego - ale to już przesada!! Bo co brak udział w castingu do serialu skoro nie chce w nim grać. Rozumiem, że może myślał, że będą góra 2 sezony i będzie miał spokój no ale bez jaj. A twórcy mogli zmienić aktora !!

ocenił(a) serial na 10
ola1986

dokładnie !!! co za....

Kinomaniaczka_tvd

ja też bardzo lubię Pawła M i nie popieram jego odejścia, nie jestem aż tak wielką fanką lekarzy ale oglądałam kilka odcinków i fajnie tam grał. Myślałam że zobaczę jakim jest tatą dla małego, a gdy odejdzie spadnie oglądalność.

ocenił(a) serial na 10
kinomanka_13

i to jak spadnie ....

ocenił(a) serial na 7
ola1986

jasne, jakby zmienili aktora tez byłby jazdy, to nie byłoby to samo!

ocenił(a) serial na 7
ola1986

jasne, jakby zmienili aktora tez byłby jazdy, to nie byłoby to samo!

Kinomaniaczka_tvd

nie dziwię się, to co wymyślili scenarzyści w poprzednim sezonie to było mistrzostwo w durnocie i samoumartwianiu się. Serial, który z założenia miał odprężać i być rozrywkowy przez pokręcone zachowania głównych bohaterów tylko męczył. I nie wystarczały już wątki poboczne aby odsapnąć. Max to był jakiś dupek a Alicja święta męczennica. Może w obecnym sezonie w końcu będzie zwykłe życie tych lekarzy zamiast jakieś tragiczne, pokrętne i męczące zwroty akcji.

ocenił(a) serial na 10
kriters123

zgadzam się,to juz moda na sukces się robi,Max jest z Alicją,wraca kochanka mowi że w ciąży a ten zostawia żonę...masakra....a teraz ginie w wypadku przez oponę...

ocenił(a) serial na 10
Kinomaniaczka_tvd