jak myslicie ktory z tych seriali zasługuje na pierwsze miejsce ktory na 2,3,4,5? 1.Mamuski 2.Niania 3trzynasty posterunek 4.Miodowe lata 5.Swiat według kiepskich
1. 13 posterunek 2. Miodowe lata 3. Mamuśki 4. Niania 5. Swiat według kiepskich
Miodowe Lata Niania Mamuśki Kiepscy 13 posterunek
1.Miodowe Lata 2.13 Posterunek 3.Niania 4.Świat według Kiepskich 5.Mamuśki
1-13 posterunek 2-Śwat według kiepskich 3-Niania 4-Miodowe lata ,,Mamuski`` nie ogladalem
1.Sw.wg Kiepskich -do 2007r. 2.Miodowe lata 3.Daleko od noszy 4.Bulionerzy 5.Mamuski