Wy czym zastąpiliście? Tylko nie Kłamczuchy, Pamiętniki Wampirów, czy 90210? :D
Ja na razie oglądam różne filmy i seriale, w tym zaczęłam seks w Wielkim Mieście.
od niedawna pretty little liars i mnie wciągnęło :) zobaczyłam też dwa pierwsze odcinki skinsów, ale nie przypadł mi ten serial do gustu
Pocieszmy się jeszcze bloopersami z sezonu szóstego <3
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MbRGU_2i4pQ
Chyba zastąpić GG się nie da... Ja w sumie już i tak oglądam masę seriali, ale zaczęłam oglądać Carrie Diaries, bo to w końcu twórców GG i w ogóle, nie porywa jakoś strasznie, ale miło się ogląda;>
Miałam ten sam problem! Polecam przeczytać książki na których oparty jest serial, bardzo fajne i różnią się od serialu, więc się nie zanudzisz. A teraz oglądam Dr House'a - genialny serial:)
Ja oglądam jak na razie Pretty Little Liars , The Vamire Diaries ,90210 , Skins, True Blood, The Secret Circle ,niektóre z nich oglądałam już w trakcie Plotkary ale moim zdaniem i tak najlepsze było Gossip Girl szkoda ,że już tego nie ma ;/
Ja osobiście polecam Dr. House'a, Gotowe na wszystko te dwa seriale wg mnie są najlepsze i teraz zaczynam oglądać Plotkarę na dvd, bo w tv nie zdążyłam obejrzeć, i myślę że tak samo mi będzie pasował jak te dwa wyżej wymienione :).. Pozdrawiam.
również polecam Revenge :) a i teraz zaczęłam oglądać Suits inny klimat, ale bardzo fajnie się ogląda ;)
Oczywiscie też tęsknię za Plotkara, ale wg mnie najlepszy serial pod słońcem to Gotowe na wszystko, oglądałam też Dr. Housa(najlepszy medyczny seriak jak dla mnie), Seks wielkim mieście, Życie na fali (za dużo się nie dzieje, ale miło się ogląda) Pogoda na milosc (dużo odcinków, ale warto co sezon to lepszy, ale trzeba obejrzeć cały pierwszy, bo mnie na poczatku nudzilo ale później nie mogłam przestać ogladac), teraz na bieżąco oglądam Glee, Słodkie klamstewka, Ravenswood i w międzyczasie 90210 :-). Jeszcze zaczęłam niedawno oglądać Chicago fire (jak na razie 5 odcinków, ale jak chłopak przyjeżdża to oglądamy razem, i podoba Nam sie) Jak skończę ogladac 90210, to chciałabym się skusisc na Chirurgow, ale przeraża mnie ilość tych odcinków :-). Pozdrawiam.
jesli chodzi o seriale "dla mlodziezy" to Greek albo Awkward (Inna), a jesli lubisz seriale kryminalne to "The following" albo "Luther"
stary post, aktualnie skonczylam Dextera-mega polecam i oglądam teraz Breaking Bad, The Walking Dead. Awkward nienawidzę-głupiutki serialik
Polecam Teen Wolf :) A Ty polecasz Breaking Bad? Bo się właśnie zastanawiam czy nie zacząć.
Z innych seriali polecam Breaking bad , rewelacyjny, http://www.filmweb.pl/serial/Breaking+Bad-2008-430668
GG nie da się zastąpić, uwierz mi próbowałam. Seriale, które jakoś zastąpiły mi pustkę po tym genialnym serialu są:
• One Tree Hill (coś podobnego do plotkary, ale są to losy biedniejszych nastolatków (ja uważam, że to taki serial bardziej dla naszych realiów) jest to serial dużo starszy, ale też bardzo fajny)
• O.C.
• Seks w wielkim mieście
• The Carrie Diaries