Hej. Polecicie podobnie wciągający i trzymający w napięciu serial młodzieżowy? nie w stylu gossip
girl.
Rzeczywiście świetny serial. A Szkoła Złamanych Serc - ile to lat temu leciało w tv...
Wyspa Harpera, Persons Unown, The Killing i Detektyw (chociaż te dwa, to już takie typowe kryminały, ale trzymają w napięciu)
Właściwie, to żaden z nich nie jest młodzieżowy, Lying Game jest młodzieżowy. No i był kiedyś taki fajny serial Szkoła Przetrwania, chociaż nie pamiętam, czy jakoś specjalnie kryminalny był, ale fajny;)
Akima wymieniłaś wszystkie moje ulubione seriale :) Szkołę Przetrwania ostatnio odświeżyłam oglądając na CBS.
Ja chciałam ją obejrzeć jeszcze raz, ale nie mam za bardzo skąd ściągnąć, próbowałam na torrentach, ale nie ma:/ Online też nie mogę znaleźć.
Powiem szczerze, że teraz mnie ten serial już tak nie wciągnął jak kiedyś. Ale pamiętam że podobnie było z Jeziorem Marzeń i Roswelem - kiedyś uwielbiałam te seriale a jak ostatnio do nich wróciłam to nie było zachwytu - człowiek się z czasem zmienia.
Roswell też niedawno jeszcze raz oglądałam i rzeczywiście, to już nie to samo WOW, co kiedyś. Ostatnio też ściągnęłam sobie Asy z klasy, żeby powtórzyć, to też był nawet fajny serial;)
Pamiętam, pamiętam niestety przestali go kręcić i urwali (chyba po 2 sezonie) z tego co pamiętam w bardzo ciekawym momencie.
Dziewczyny podały naprawdę fajne filmy - ja dodam jeszcze Twisted i starszy serial Roswell, a skoro Walker proponuje Internat (naprawdę świetny) to może kolejny hiszpański El Barco i ewentualnie Gran Hotel (kryminał może nie typowo młodzieżowy ale fajny). Ja jako małolata uwielbiałam Buffy i Anioła Ciemności. Jak lubisz taki klimat to spróbuj może The Walking Dead - tam nie brakuje napięcia.
Haha! Widzę, że jesteśmy bardzo gustopodobne, jeśli chodzi o seriale;) El Barco i Gran Hotel nie widziałam, ale chyba muszę zobaczyć;)
El Barco na początku bardzo mnie wciągnęło, potem odcinki były gorsze - ale może to tylko takie wrażenie bo oglądałam je na AXN a oni robią duże przerwy między seriami ( Internat w tv to nadawali przez ponad 5 lat). Gran Hotel jest moim zdaniem super, bardzo wciąga i gra jeden aktor z internatu. Jestem na razie po dwóch seriach.
Też właśnie słyszałam, że zemsta jest dobra, chociaż widziałam przelotnie parę kawałki odcinków chyba na FOXie i jakoś mnie nie wciągnęło, ale to może dlatego, że nie oglądałam od początku.
Pamiętam że dużą popularnością cieszył się kilka lat temu serial Weronika Mars - nie oglądałam wprawdzie ale chyba sprostałby twoim wymaganiom :)
O właśnie! Zapomniałam o tym serialu, bardzo go lubiłam, chociaż dziwnie się skończył, jakby się nie skończył. Miała być podobno jeszcze 4 seria, ale producenci się chyba rozmyślili.