PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=668104}

Violetta

6,3 6 535
ocen
6,3 10 1 6535
Violetta
powrót do forum serialu Violetta

No hejka :D

ocenił(a) serial na 8

No więc przychodzę z zamiarem powitania was na forum, bowiem jestem nowicjuszem na Filmweb, no więc trochę
zanudzę was wiadomościami o mojej osobie, ale to tylko jeden raz (chyba :D). No to tak startujemy... mieszkam w
Nowym Sączu, mam 14 lat i co najważniejsze jestem poproszę o fąfary chłopakiem, ale nie jakimś dziwnym :P Po
prostu chłopakiem. Należę do takich fandomów jak Facunators, Jorgistas i oczywiście moim idolem jest mój imiennik
Rezigiusz, możecie kojarzyć go z YouTube :D. Z fioletowego serialu najbardziej lubię między innymi takie postacie jak
Maxi, Leon, Angie i Diego, do moich ulubionych serialowych par należą Leon i Violetta, Angie i German (tak wiem niezła
patola :) ) I ostatni czasy mam zajawkę na Diegocesce, a poza serialem jestem jednym z napalonych fanów Dielarii, no
i jeszcze wieże w Fande, ale to innym razem, i co ja jeszcze mogę napisać... a no i jestem Remek to chyba było
najważniejsze. No i prowadzę jednego z wielu, blogów o Violetcie nie jest zbyt popularny, więc nie zamierzam robić
sobie darmowej reklamy. No to liczę na miłe powitanie, ale to chyba jak każdy na początku... Hasta Pronto :D.

ocenił(a) serial na 7
MaximilianoPonte

Hejka ;> twój nick mnie powalił xD
Wszystko ładnie i cacy, ale nie wspomnialeś nic o Naxi. Martwię się :c
Miło, że do nas dołączyłeś, mam nadzieje, ze będziesz się dobrze bawił tak, jak twój idol przy "tiren tiren tiren".
Życzę miłej nocy/dnia ^^

ocenił(a) serial na 8
mardasek

Nie jak mogłem zapomnieć... tak Naxi najlepszy paring ever. Nie przypominaj ''tiren,tiren,tiren'' xD. Widzę że nie tylko ja nie śpię, ale w końcu spanie jest dla słabych :D.

ocenił(a) serial na 8
MaximilianoPonte

A nic wymyślałem na szybko... lepsze było by już Sweet Remek :D. No ale mówi się trudno, czasu niestety nie cofniemy ? :)

ocenił(a) serial na 7