Lubię seriale z cofaniem się w czasie lub alternatywną teraźniejszością,
ten serial co prawda nie należy do mojego topu, ale bardzo go lubię.
Do kilku odcinków mogę wracać i wracać a są to:
S02E10 Spadająca gwiazda z aktorami z Przystanku Alaska
S0301-02 Powrót do domu
S03E11 Zbieg
S03E21 Nuklearna rodzina
S04E09 Kropla deszczu
S04E17 U Roberto
S05E03 Poskromienie złośnicy z Brooke Shields
S05E08-10 Trylogia
Ostatnie odcinki piątego sezonu uznaję za słabiuteńkie,
a już pomysły scenarzystów z postaciami Elvisa, Marylin,
to totalna pomyłka.