Hmm.. może ich głównym tematem nie są święta, ale mi właśnie z nimi kojarzą sie 2 filmy, bez nich świąt sobie nie wyobrażam ;)
"Kevin sam w domu" i "Kevin sam w Nowym Jorku"
Dokładnie mam tak samo, od kiedy pamiętam Kevin sam w domu i Nowym Jorku był nieodłączną częścią świąt :D
To własnie milość
Family Man
Usłane różami (może nie cały,ale pojawia się motyw)
Święta w Connecticut
E no :(
Przecież to są Święta Bożego Narodzenia, więc nikomu nie kojarzą się one ze stajenką i Betlejem ??????????????. Nikomu nie kojarzą się z filmami o Maryi, Józefie i Jezusie ??? Oj nieładnie ... a jest tyle filmów opowidających o Bożym Narodzeniu.:(
brawo archeologu, trzymaj jeden na nowy rok :)
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQI3XeFfhz8k6wvTgD0v1QhOQGtnrqO0_8sacSZ2 pfWjJ83_Gu7d5YeRF3sHg
http://www.filmweb.pl/Narodzenie
http://www.filmweb.pl/film/Narodzenie-1978-38039
http://www.filmweb.pl/film/Jes%C3%BAs%2C+Mar%C3%ADa+y+Jos%C3%A9-1972-264623
http://www.filmweb.pl/film/Jes%C3%BAs%2C+el+ni%C3%B1o+Dios-1971-252386
Wielka kolekcja DVD - odcinek 3. Narodziny i dzieciństwo
Filmy o Matce Bożej np. Maryja z Nazaretu, Maryja Matka Jezusa itp
Co dona kojarzy sie on wam tylko dlatego ze Jest on pokazywany co roku w polsacie:/ A Z tych nowszych produkcji jak Śnięty mikołaj 2, co byscie polecili?
Dla mnie najlepszymi filmami swiatecznymi sa :
Witaj swiety Mikołaju i Kevin sam w domu .co roku leca w swieta i za kazdym razem i tak ogladam te dwa filmy
Te najlepsze już chyba podaliście, ale nieodłączną częścią Polsatu na święta są: "Beethoven", "Książe w Nowym Jorku" czy "Szklana Pułapka"...
A jesli chodzi o bajki?
wg mnie dobrą filmem animowanym jest 8 szalonych nocy! Oglądał ktoś może Express polarny, co o nim sądzicie, bo chciałbym go obejrzeć?
O! i jeszcze co myslicie o Trylogi Śniety Mikołaj?
Dokładnie, jestem tego samego zdania! Dla mnie niemal wszystkie filmy Burtona mają w sobie świąteczny czar. Co roku przypominam sobie Edwarda Nożycorękiego, Charliego i fabrykę czekolady, Ekspres Polarny (ale to już nie Burton). Nigdy nie mogę sobie także odmówić po obejrzenia po raz n-ty obu części Kevina. Z Bożym Narodzeniem kojarzy mi się także Obłędny Rycerz, mimo że nie jest o Świętach
ŚNIĘTY MIKOŁAJ jest ok.. można się na nim nieźle pośmiać :)
a co do bajek: wszystkie produkcje Disneya :D, tylko trzeba mieć pod ręką stos chusteczek i jakiś mop bo powódź gwarantowana :D :D :D
Zdecydowanie Mikołaj kontra bałwanek 3D! A pozatym.. moze "Grinch"? No i wszystkie filmy bibilijne. Nie wspominam o kevinie bo ileż można..to juz nie jest zabawne gdy od kilku lat regularnie pokazuje sie ciagle to samo. Założe sie ze w tym roku tak samo wspanialy polsat pokaze nam dzieje kevina.
Zawsze mi się wydawało, ze najważniejsze dla Świąt są kolejne ekranizacje "Opowieści Wigilnej" Dickensa. Nie przypominam sobie Świąt bez którejś wersji ...
Pytanie tylko, która była najlepsza?
Ja stawiam na "Scrooged" z Billem M. :)
Ktoś wie czy warto "Opowieść w. Czarnej Żmii"?
Szklana Półapka 1 i 2
Kevin sam w domu i NY
WKZ: Witaj Św Mikołaju
Grinch - świąt nie będzie
Przetrwać święta
Wigilijny show
Ja zaś mogę polecić animacje: The Nightmare Before Christmas :)
http://www.filmweb.pl/film/Miasteczko+Halloween-1993-7705
kurka, ale przeciez powstalo wiele filmow o swietym mikolaju i jego przygodach, osobiscie niestety nie pamietam wiekszosci tytulow wiec moze uzbieramy cos razem. Bad Santa jest, w krzywym zwierciadle tez, Grinch swiat nie bedzie. co jeszcze ... ja na ten rok mam odlozone Christmas Carol z 2009 animowane i ekspres polarny
Jako, że kocham święta i okres przedświąteczny, postanowiłam w tym roku obejrzeć filmy związane ze świętami, jak na razie za mną:
-Rodzinny dom wariatów
-Zastępstwo z niespodzianką
-Bad Santa
-Noel - Czekając na cud
-Holiday
w kolejce czekają jeszcze:
-Snowglobe
-Chłopak na święta
Jak dla mnie Bad Santa najlepszy :-) Chyba zabiorę się jeszcze za jakieś z waszym wyżej wymienionych propozycji :) A wy co oglądacie w tym roku? ;-)
Ja mam nieco inne filmy, które obowiązkowo ogladam w okresie świąt:
1 - Opowieść Wigilijna
2 - To wspaniałe życie
3 - Dziadek do orzechów
Ja polecam bardzo Family Man z Tea Leoni i N.Cage! ogladam go co roku... wiem ze do swiat jeszcze daleko, bardzo daleko :D ale z nudow zaczelam kolekcjonowac juz swiateczne filmy.... Dziwne ze w ostatnich latach nie wyszlo nic swiatecznego oprocz Opowiesc Wigilijna... A moze znacie jakies nowosci swiateczne?
ooo dzieki... ale tak chetnie obejrzalabym cos w stylu Polar Express albo Family Stone... a tu zadnych nowosci :(
Masz podobny okołoświąteczny gust filmowy jak ja! Polecam Ci jeszcze spotkajmy się w st. Louis i Cud na 34 ulicy :)