Na filmwebie od:
4 lutego 2008
2354
102
125
8

hmiak

Tymoteusz Piątek

Rankingi

dodający:
- wrzesień -
71 pkt. #5867 wszech czasów [-1]

Podobieństwo

? %
Poziom Waszego podobieństwa nie jest znany. Zaloguj się.

ostatnio oglądane

  • eXistenZ
    • 1999
    • eXistenZ
    { t:1505675382 ,eId:871 ,uId:989501 ,r:7 ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:17 } , a: 0 }
  • The Square
    • 2017
    • The Square
    { t:1505593686 ,eId:786678 ,uId:989501 ,r:9 ,c:'Miejscami ciężko poskładać go w merytoryczną całość, bo porusza całe spektrum tematów, ale kiedy już wysnuwa krytykę - punktuję celnie i bezlitośnie.' ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:16 } ,lc:1 , lu: [ 2697771 ] , a: 0 }
  • Śniadanie na Plutonie
    • 2005
    • Breakfast on Pluto
    { t:1505452507 ,eId:123509 ,uId:989501 ,r:8 ,c:'Usypia czujność widza tym tonem skrzącym się od humoru, pod spodem skrywając wiele bólu. Kupuję to zupełnie - bo i komedia i dramat działają tutaj doskonale.' ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:14 } ,lc:2 , lu: [ 2697771 , 1793670 ] , a: 0 }
  • Mucha
    • 1986
    • The Fly
    { t:1505312623 ,eId:7900 ,uId:989501 ,r:8 ,c:'To paradoksalne (i fascynujące, i niepokojące) , że film operujący głównie skrajnie niekomfortowymi obrazami, może dać tyle radochy i przyjemności z oglądania.' ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:13 } , a: 0 }
  • Musimy porozmawiać o Kevinie
    • 2011
    • We Need to Talk About Kevin
    { t:1505211220 ,eId:485802 ,uId:989501 ,r:6 ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:12 } , a: 0 }
  • { t:1505168557 ,eId:10468 ,uId:989501 ,r:7 ,c:'Chyba jedyny moment w którym Tony Scott ze sprawnego rzemieślnika przeistoczył się w artystę, filmowego malarza rozsmakowanego w kadrach i tempie historii.' ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:12 } ,lc:1 , lu: [ 2697771 ] , a: 0 }
  • MASH
    • 1970
    • MASH
    { t:1504992058 ,eId:1300 ,uId:989501 ,r:7 ,c:'"Paragraf 22" zaprzęgnięty w estetykę i narrację rodem z amerykańskiego sitcomu. Altman podobnie jak Heller doskonale wie gdzie leżą największe absurdy wojny.' ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:9 } , a: 0 }
  • Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara
    • 2017
    • Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales
    { t:1504816008 ,eId:606542 ,uId:989501 ,r:3 ,c:'Mdłości.' ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:7 } , a: 0 }
zobacz więcej

chcę obejrzeć

najwyżej oceniane

  • { t:1503266646 ,eId:190306 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Film jak wizja - raz szaleńca, raz proroka. Mistycyzm z pogranicza chrześcijaństwa i pogaństwa miesza się z okrucieństwem historii tworząc oniryczny fresk.' ,d:{ y:2017 ,m:8 ,d:21 } ,lc:1 , lu: [ 72198 ] , a: 0 }
  • { t:1497132186 ,eId:31352 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Niech będą szumne słowa - to najbardziej wizjonerski film w dziejach kina.' ,d:{ y:2017 ,m:6 ,d:11 } , a: 0 }
  • { t:1479409868 ,eId:106296 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Paranoiczny portret szaleństwa, alegoryczny traktat o Holocauście czy stylistyczna rewolta czeskiej nowej fali - w każdym aspekcie to dzieło wybitne.' ,d:{ y:2016 ,m:11 ,d:17 } ,lc:3 , lu: [ 72198 , 1128693 , 2863854 ] , a: 0 }
  • { t:1477508618 ,eId:9352 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Wybitność. Tutaj jest wszystko - płynność narracji Schulza, maestria reżyserii i wyobraźni Hasa oraz najdoskonalsza scenografia w historii polskiego kina.' ,d:{ y:2016 ,m:10 ,d:26 } , a: 0 }
  • { t:1475438781 ,eId:31652 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Te wszystkie zadry wypowiedziane w szeptach, rozdrapane rany i rozpaczliwe próby nadawania sensów. Niezwykłe. A aktorki jak to u Bergmana - najwspanialsze.' ,d:{ y:2016 ,m:10 ,d:2 } ,lc:1 , lu: [ 2863854 ] , a: 0 }
  • { t:1471874816 ,eId:8558 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Niesamowicie ważny. Ma się wrażenie, że człowiek z każdą kolejną minutą seansu dojrzewa. Do decyzji, relacji. Do życia w ogóle. Stanton - co za wrażliwość!' ,d:{ y:2016 ,m:8 ,d:21 } , a: 0 }
  • Nadzy
    1993
    { t:1469394984 ,eId:7992 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Sponiewierał.' ,d:{ y:2016 ,m:7 ,d:24 } ,lc:1 , lu: [ 2863854 ] , a: 0 }
  • { t:1461262828 ,eId:990 ,uId:989501 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Świat stoi na głowie. Uchwycenia słodko-gorzkiego, bałkańskiego ducha, smutku i radości, nostalgii i zgiełku. Wybitny finał. Kusturica!' ,d:{ y:2016 ,m:4 ,d:21 } , a: 1 }
  • { t:1486642995 ,eId:31782 ,uId:989501 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Egzystencjalny gatunkowiec. Ideał.' ,d:{ y:2016 ,m:1 ,d:28 } , a: 0 }
  • { t:1448024989 ,eId:31654 ,uId:989501 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Prawdę której poszukują bohaterki, Bergman przewrotnie odmalowuje na ich twarzach - skupienie kamery na oczach, ustach, rysach jest tutaj przepiękne.' ,d:{ y:2015 ,m:11 ,d:20 } ,lc:2 , lu: [ 72198 , 2863854 ] , a: 0 }
  • { t:1448024880 ,eId:30808 ,uId:989501 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Dekonstrukcja człowieka i duszy wobec odwiecznych i najważniejszych pytań. Duchowe odrodzenie, duchowa apokalipsa rozpisana na trzy postacie. Powalające!' ,d:{ y:2015 ,m:11 ,d:20 } ,lc:5 , lu: [ 2676332 , 1128693 , 72198 , 1374628 , 2724090 ] , a: 0 }
  • { t:1447683930 ,eId:32141 ,uId:989501 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Tarkowski wychodzi poza czas i pojmowanie. Tam gdzie przeszłość, przyszłość, tęsknoty i wspomnienia zlewają się w to co nienazwane. Kino głębokiego odczuwania.' ,d:{ y:2015 ,m:11 ,d:16 } ,lc:1 , lu: [ 72198 ] , a: 0 }
hmiak Online
Na filmwebie od:
4 lutego 2008