Na filmwebie od:
4 lutego 2008
2296
99
125
8

hmiak

Tymoteusz Piątek

Rankingi

dodający:
- maj -
71 pkt. #5842 wszech czasów [-1]

Podobieństwo

? %
Poziom Waszego podobieństwa nie jest znany. Zaloguj się.

ostatnio oglądane

  • Miasto Boga
    • 2002
    • Cidade de Deus
    { t:1495823364 ,eId:38377 ,uId:989501 ,r:8 ,c:'Absolutnie wybitnie opowiedziane i zmontowane kino.' ,d:{ y:2017 ,m:5 ,d:26 } ,lc:1 , lu: [ 1374628 ] , a: 0 }
  • { t:1495658003 ,eId:739057 ,uId:989501 ,r:4 ,c:'Od czasu "To the Wonder" oglądanie Malicka to dla mnie akt czystego masochizmu. Patti Smith <3' ,d:{ y:2017 ,m:5 ,d:24 } ,lc:2 , lu: [ 72198 , 1485884 ] , a: 0 }
  • Jackie
    • 2016
    { t:1495571305 ,eId:753715 ,uId:989501 ,r:8 ,c:'Jak sportretować kobietę w sytuacji tak skrajnej? Poprzez dysonans (muzyka)? Szarżą aktorską? Nie mam pojęcia co zrobił Lerraine, ale zrobił to doskonale.' ,d:{ y:2017 ,m:5 ,d:23 } , a: 0 }
  • Źródło
    • 1960
    • Jungfrukällan
    { t:1495481267 ,eId:37890 ,uId:989501 ,r:7 ,c:'Nie ma chyba drugiego takiego reżysera jak Bergman, który w tych wszystkich monologach bohaterów zawierałby tyle siebie -rozterek i nadziei. Zakończenie powala.' ,d:{ y:2017 ,m:5 ,d:22 } , a: 0 }
  • Lo i stało się. Zaduma nad światem w sieci
    • 2016
    • Lo and Behold, Reveries of the Connected World
    { t:1495285980 ,eId:761419 ,uId:989501 ,r:5 ,c:'Dokumenty Herzoga szanuję bardzo, ale tutaj mocno poleciał z wybiórczością. Mało naturalnie wyszło.' ,d:{ y:2017 ,m:5 ,d:20 } ,lc:2 , lu: [ 2697771 , 72198 ] , a: 0 }
  • Personal Shopper
    • 2016
    • Personal Shopper
    { t:1495107860 ,eId:753590 ,uId:989501 ,r:5 ,c:'Niejednorodność fabularna sprawiła, że to taki filmowy Frankenstein - pozszywane ze sobą groteska, Polański i paranormalny, nieco tani melodramat.' ,d:{ y:2017 ,m:5 ,d:18 } ,lc:3 , lu: [ 2833928 , 2697771 , 1485884 ] , a: 0 }
  • Grona gniewu
    • 1940
    • The Grapes of Wrath
    { t:1494769963 ,eId:31681 ,uId:989501 ,r:8 ,c:'Doskonała ekranizacja (pomimo, że nie zawiera tego wspaniałego zakończenia książki).' ,d:{ y:2017 ,m:5 ,d:14 } , a: 0 }
  • { t:1494706869 ,eId:762711 ,uId:989501 ,r:6 ,c:'Klimat i kadrowanie są nieziemskie, do tego plastyczna narracja z offu. Jednak jak tylko odejmiemy tą formę zostaje niewiele więcej niż przeciętna historyjka.' ,d:{ y:2017 ,m:5 ,d:13 } , a: 0 }
zobacz więcej

chcę obejrzeć

najwyżej oceniane

  • { t:1479409868 ,eId:106296 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Paranoiczny portret szaleństwa, alegoryczny traktat o Holocauście czy stylistyczna rewolta czeskiej nowej fali - w każdym aspekcie to dzieło wybitne.' ,d:{ y:2016 ,m:11 ,d:17 } ,lc:3 , lu: [ 72198 , 1128693 , 2863854 ] , a: 0 }
  • { t:1477508618 ,eId:9352 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Wybitność. Tutaj jest wszystko - płynność narracji Schulza, maestria reżyserii i wyobraźni Hasa oraz najdoskonalsza scenografia w historii polskiego kina.' ,d:{ y:2016 ,m:10 ,d:26 } , a: 0 }
  • { t:1475438781 ,eId:31652 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Te wszystkie zadry wypowiedziane w szeptach, rozdrapane rany i rozpaczliwe próby nadawania sensów. Niezwykłe. A aktorki jak to u Bergmana - najwspanialsze.' ,d:{ y:2016 ,m:10 ,d:2 } ,lc:1 , lu: [ 2863854 ] , a: 0 }
  • { t:1471874816 ,eId:8558 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Niesamowicie ważny. Ma się wrażenie, że człowiek z każdą kolejną minutą seansu dojrzewa. Do decyzji, relacji. Do życia w ogóle. Stanton - co za wrażliwość!' ,d:{ y:2016 ,m:8 ,d:21 } , a: 0 }
  • Nadzy
    1993
    { t:1469394984 ,eId:7992 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Sponiewierał.' ,d:{ y:2016 ,m:7 ,d:24 } ,lc:1 , lu: [ 2863854 ] , a: 0 }
  • { t:1461262828 ,eId:990 ,uId:989501 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Świat stoi na głowie. Uchwycenia słodko-gorzkiego, bałkańskiego ducha, smutku i radości, nostalgii i zgiełku. Wybitny finał. Kusturica!' ,d:{ y:2016 ,m:4 ,d:21 } , a: 1 }
  • { t:1486642995 ,eId:31782 ,uId:989501 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Egzystencjalny gatunkowiec. Ideał.' ,d:{ y:2016 ,m:1 ,d:28 } , a: 0 }
  • { t:1448024989 ,eId:31654 ,uId:989501 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Prawdę której poszukują bohaterki, Bergman przewrotnie odmalowuje na ich twarzach - skupienie kamery na oczach, ustach, rysach jest tutaj przepiękne.' ,d:{ y:2015 ,m:11 ,d:20 } ,lc:2 , lu: [ 72198 , 2863854 ] , a: 0 }
  • { t:1448024880 ,eId:30808 ,uId:989501 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Dekonstrukcja człowieka i duszy wobec odwiecznych i najważniejszych pytań. Duchowe odrodzenie, duchowa apokalipsa rozpisana na trzy postacie. Powalające!' ,d:{ y:2015 ,m:11 ,d:20 } ,lc:5 , lu: [ 2676332 , 1128693 , 72198 , 1374628 , 2724090 ] , a: 0 }
  • { t:1447683930 ,eId:32141 ,uId:989501 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Tarkowski wychodzi poza czas i pojmowanie. Tam gdzie przeszłość, przyszłość, tęsknoty i wspomnienia zlewają się w to co nienazwane. Kino głębokiego odczuwania.' ,d:{ y:2015 ,m:11 ,d:16 } ,lc:1 , lu: [ 72198 ] , a: 0 }
  • { t:1484428282 ,eId:32142 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Gdyby Dostojewski był reżyserem nakręciłby właśnie taki film.' ,d:{ y:2015 ,m:10 ,d:15 } ,lc:1 , lu: [ 1616684 ] , a: 0 }
  • { t:1442918580 ,eId:100640 ,uId:989501 ,r:10 ,f: 1 ,c:'W wolności żyć i umierać. Z zawadiackim uśmiechem na twarzy. Improwizacja doskonała, estetyczne cudo. Perfekcja!' ,d:{ y:2015 ,m:9 ,d:22 } ,lc:2 , lu: [ 2863854 , 2641002 ] , a: 0 }
hmiak Online
Na filmwebie od:
4 lutego 2008
o