Na filmwebie od:
4 lutego 2008
2321
101
125
8

hmiak

Tymoteusz Piątek

Rankingi

dodający:
- lipiec -
71 pkt. #5853 wszech czasów [-1]

Podobieństwo

? %
Poziom Waszego podobieństwa nie jest znany. Zaloguj się.

ostatnio oglądane

  • { t:1500331562 ,eId:659676 ,uId:989501 ,r:8 ,c:'Tytuł "Amazing Spider-man" powinien należeć do filmu Wattsa. Bo dopiero teraz dostaliśmy prawdziwie niesamowitego pajęczaka.' ,d:{ y:2017 ,m:7 ,d:18 } ,lc:2 , lu: [ 2728817 , 2445796 ] , a: 0 }
  • Power Rangers
    • 2017
    • Power Rangers
    { t:1500327700 ,eId:714387 ,uId:989501 ,r:5 ,c:'Zważywszy na to, że to film niepotrzebny absolutnie nikomu - mogło być znacznie gorzej. A tak jest średniak który można ująć w nawias "guilty pleasure".' ,d:{ y:2017 ,m:7 ,d:17 } ,lc:1 , lu: [ 2863854 ] , a: 0 }
  • Pieśni z drugiego piętra
    • 2000
    • Sånger från andra våningen
    { t:1499955963 ,eId:31407 ,uId:989501 ,r:8 ,c:'Najbardziej pesymistyczny z trylogii. Tragikomedia, ale jakoś nie bardzo chce się śmiać. Piękne (głównie wizualne) metafory.' ,d:{ y:2017 ,m:7 ,d:13 } ,lc:1 , lu: [ 1905673 ] , a: 0 }
  • Zaginione miasto Z
    • 2016
    • The Lost City of Z
    { t:1499877637 ,eId:478112 ,uId:989501 ,r:8 ,c:'Niedoceniona perełka. Zupełnie niezrozumiała jest ta cisza wokół filmu Graya. Najdojrzalsza rola Hunnama i wspaniała, staromodnie rozłożona w czasie narracja.' ,d:{ y:2017 ,m:7 ,d:12 } ,lc:1 , lu: [ 2728817 ] , a: 0 }
  • Wywiad z wampirem
    • 1994
    • Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles
    { t:1499691109 ,eId:1002 ,uId:989501 ,r:7 ,d:{ y:2017 ,m:7 ,d:10 } ,lc:2 , lu: [ 2728817 , 72198 ] , a: 0 }
  • To już jest koniec
    • 2013
    • The World's End
    { t:1499538907 ,eId:479133 ,uId:989501 ,r:6 ,d:{ y:2017 ,m:7 ,d:8 } , a: 0 }
  • { t:1499456426 ,eId:736411 ,uId:989501 ,r:8 ,c:'Najlepszy film Wrighta, bo dał sobie spokój z popkulturowym śmieszkowaniem, a podkręcił gatunkowość czyli to w czym sprawdza się najlepiej. Montaż - złoto!' ,d:{ y:2017 ,m:7 ,d:7 } ,lc:1 , lu: [ 2211295 ] , a: 0 }
  • { t:1499368252 ,eId:227672 ,uId:989501 ,r:7 ,c:'Ach, i ponownie ta sama sytuacja co z "Wysypem..." - Wright ma talent nie tyle do komedii co kina czysto gatunkowego. Pierwszorzędnego zresztą.' ,d:{ y:2017 ,m:7 ,d:6 } ,lc:1 , lu: [ 72198 ] , a: 0 }
zobacz więcej

chcę obejrzeć

najwyżej oceniane

  • { t:1497132186 ,eId:31352 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Niech będą szumne słowa - to najbardziej wizjonerski film w dziejach kina.' ,d:{ y:2017 ,m:6 ,d:11 } , a: 0 }
  • { t:1479409868 ,eId:106296 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Paranoiczny portret szaleństwa, alegoryczny traktat o Holocauście czy stylistyczna rewolta czeskiej nowej fali - w każdym aspekcie to dzieło wybitne.' ,d:{ y:2016 ,m:11 ,d:17 } ,lc:3 , lu: [ 72198 , 1128693 , 2863854 ] , a: 0 }
  • { t:1477508618 ,eId:9352 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Wybitność. Tutaj jest wszystko - płynność narracji Schulza, maestria reżyserii i wyobraźni Hasa oraz najdoskonalsza scenografia w historii polskiego kina.' ,d:{ y:2016 ,m:10 ,d:26 } , a: 0 }
  • { t:1475438781 ,eId:31652 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Te wszystkie zadry wypowiedziane w szeptach, rozdrapane rany i rozpaczliwe próby nadawania sensów. Niezwykłe. A aktorki jak to u Bergmana - najwspanialsze.' ,d:{ y:2016 ,m:10 ,d:2 } ,lc:1 , lu: [ 2863854 ] , a: 0 }
  • { t:1471874816 ,eId:8558 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Niesamowicie ważny. Ma się wrażenie, że człowiek z każdą kolejną minutą seansu dojrzewa. Do decyzji, relacji. Do życia w ogóle. Stanton - co za wrażliwość!' ,d:{ y:2016 ,m:8 ,d:21 } , a: 0 }
  • Nadzy
    1993
    { t:1469394984 ,eId:7992 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Sponiewierał.' ,d:{ y:2016 ,m:7 ,d:24 } ,lc:1 , lu: [ 2863854 ] , a: 0 }
  • { t:1461262828 ,eId:990 ,uId:989501 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Świat stoi na głowie. Uchwycenia słodko-gorzkiego, bałkańskiego ducha, smutku i radości, nostalgii i zgiełku. Wybitny finał. Kusturica!' ,d:{ y:2016 ,m:4 ,d:21 } , a: 1 }
  • { t:1486642995 ,eId:31782 ,uId:989501 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Egzystencjalny gatunkowiec. Ideał.' ,d:{ y:2016 ,m:1 ,d:28 } , a: 0 }
  • { t:1448024989 ,eId:31654 ,uId:989501 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Prawdę której poszukują bohaterki, Bergman przewrotnie odmalowuje na ich twarzach - skupienie kamery na oczach, ustach, rysach jest tutaj przepiękne.' ,d:{ y:2015 ,m:11 ,d:20 } ,lc:2 , lu: [ 72198 , 2863854 ] , a: 0 }
  • { t:1448024880 ,eId:30808 ,uId:989501 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Dekonstrukcja człowieka i duszy wobec odwiecznych i najważniejszych pytań. Duchowe odrodzenie, duchowa apokalipsa rozpisana na trzy postacie. Powalające!' ,d:{ y:2015 ,m:11 ,d:20 } ,lc:5 , lu: [ 2676332 , 1128693 , 72198 , 1374628 , 2724090 ] , a: 0 }
  • { t:1447683930 ,eId:32141 ,uId:989501 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Tarkowski wychodzi poza czas i pojmowanie. Tam gdzie przeszłość, przyszłość, tęsknoty i wspomnienia zlewają się w to co nienazwane. Kino głębokiego odczuwania.' ,d:{ y:2015 ,m:11 ,d:16 } ,lc:1 , lu: [ 72198 ] , a: 0 }
  • { t:1484428282 ,eId:32142 ,uId:989501 ,r:10 ,c:'Gdyby Dostojewski był reżyserem nakręciłby właśnie taki film.' ,d:{ y:2015 ,m:10 ,d:15 } ,lc:1 , lu: [ 1616684 ] , a: 0 }
hmiak Online
Na filmwebie od:
4 lutego 2008
o