Na filmwebie od X lat.
Konto założone przed 2004 rokiem.
5402
237
327

mota

Karolina Kostyra

Rankingi

dodający:
3 pkt. #358 wrzesień [-1]
1027 pkt. #1759 wszech czasów [-]

Podobieństwo

? %
Poziom Waszego podobieństwa nie jest znany. Zaloguj się.

najwyżej oceniane

  • { t:1503864170 ,eId:402781 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Dzieci z Bullerbyn wyrosły i nie wiedzą, co dalej. Z przyzwyczajenia wracają na leśne ścieżki. To ostatnie lato, nigdy więcej zimy. Niech żyje niedorosłość.' ,d:{ y:2017 ,m:8 ,d:27 } ,lc:6 , lu: [ 1444789 , 2027173 , 835254 , 1518466 , 954825 , 1903429 ] , a: 0 }
  • { t:1492433918 ,eId:283396 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Ferran uczy intymności unikając zarówno skrępowania, jak i niezdrowej podjarki. Dotyk i oddech wtapia w przyrodę. Czule, blisko konkretu. Będę wracać myślami.' ,d:{ y:2017 ,m:4 ,d:16 } ,lc:3 , lu: [ 1021957 , 1903429 , 3463823 ] , a: 0 }
  • { t:1503870264 ,eId:31779 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Bzyczący, buzujący, sensualny. Maliny topi się w śmietance i zajada palcami. A na koniec zgnilizna i przymieranie głodem. To się nazywa prawdziwa miłość!' ,d:{ y:2016 ,m:12 ,d:31 } ,lc:1 , lu: [ 1444789 ] , a: 0 }
  • { t:1503870253 ,eId:36484 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Kings Row - miasteczko samobójczyń i wierzb płaczących. Srebrzysty blask i zaklęte dzieciństwo na wzór Wielkich Nadziei (46) i Petera Ibbetsona. Dziw nad dziwy.' ,d:{ y:2016 ,m:11 ,d:22 } ,lc:2 , lu: [ 2317725 , 428442 ] , a: 0 }
  • { t:1478115417 ,eId:178283 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Randka na cmentarzu. Miłosny uścisk na stosie kości. Przypływ wyrzuca na brzeg żelazną różę. "Czyż kino nie jest snem?" (Paul Valéry).' ,d:{ y:2016 ,m:10 ,d:31 } ,lc:2 , lu: [ 857330 , 1715233 ] , a: 0 }
  • { t:1487325968 ,eId:757223 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Zakochiwanie i odkochiwanie, niebo nad ranem, rozmowy mniej lub bardziej istotne. Ulubionym filmem Marczaka jest pewnie "Nad rzeką, której nie ma".' ,d:{ y:2016 ,m:9 ,d:22 } ,lc:10 ,cc:1 , lu: [ 2354106 , 429916 , 1388358 , 1967170 , 2641002 , 3297371 , 601610 , 2590484 , 1198162 , 209498 ] , a: 1 }
  • { t:1503870248 ,eId:32684 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Nieprzyzwoicie wzruszający. Bezbłędny Robert Donat sprawił, że ta brytyjska konserwa epatuje prawdziwą miłością do drugiego człowieka. Chips, nie odchodź. ;(' ,d:{ y:2016 ,m:6 ,d:15 } , a: 0 }
  • { t:1463434608 ,eId:9525 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Doskonałe gęby całej siódemki, opowieść-mit, romantyczne pejzaże - gdzieś tutaj tkwi kwintesencja filmowej przyjemności. Wspaniałe są nawet plansze z napisami.' ,d:{ y:2016 ,m:5 ,d:15 } ,lc:8 , lu: [ 2590484 , 809093 , 1386603 , 1686657 , 428442 , 1247324 , 2317725 , 2702379 ] , a: 0 }
  • { t:1479561264 ,eId:111165 ,uId:66108 ,r:10 ,c:'"One can go back and live all those days over again. I feel it!" Małe miasteczko ze swymi małymi grzeszkami i wielką nostalgią. Coś więcej niż wyciskacz łez.' ,d:{ y:2016 ,m:4 ,d:23 } ,lc:1 , lu: [ 2057225 ] , a: 0 }
  • { t:1454413822 ,eId:4008 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'W temacie beznadziejnego zapatrzenia w przeszłość. W muzykę, której już nikt nie słucha i uczucie, które uwiera. Niby nic, a trafia w czuły punkt.' ,d:{ y:2016 ,m:2 ,d:1 } ,lc:4 , lu: [ 1903429 , 2590484 , 2702379 , 3463823 ] , a: 0 }
  • { t:1505777030 ,eId:653727 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Czarujący, bezpretensjonalny, pełen nadziei i serdeczności. To chyba mój ulubiony film mijającego roku.' ,d:{ y:2015 ,m:12 ,d:30 } ,lc:4 ,cc:2 , lu: [ 2590484 , 570598 , 246323 , 3377656 ] , a: 0 }
  • { t:1450294346 ,eId:101613 ,uId:66108 ,r:10 ,c:'"Wiosna...", a z nią odwilż po siermiężnym socrealizmie. Film z każdą minutą rozkwita, schematyzm postaci taje w arcy-pięknej formie. Końcówka jak marzenie.' ,d:{ y:2015 ,m:11 ,d:7 } ,lc:2 , lu: [ 2057225 , 2702379 ] , a: 0 }

ostatnio oglądane

  • Białe małżeństwo
    • 1989
    • Noce blanche
    { t:1505993038 ,eId:105849 ,uId:66108 ,r:9 ,c:'Motylki w brzuchu. Brisseau pamięta, czym jest zakochanie. Swoją drogą, przydałby się wideoesej nt. głośnego czytania na lekcji we fr. filmach o dorastaniu.' ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:20 } ,cc:3 , a: 0 }
  • I tak cię kocham
    • 2017
    • The Big Sick
    { t:1505993054 ,eId:781068 ,uId:66108 ,r:8 ,c:'"Girlfriend in a coma, I know, I know, it\'s serious". Ma sporo wdzięku i dosyć zaskakujący scenariusz. Oczko w górę, bo romkomy i tak już mają ciężko.' ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:19 } , a: 0 }
  • Sceny łóżkowe
    • 1997
    • Scenes de lit
    { t:1505992976 ,eId:91562 ,uId:66108 ,r:6 ,c:'W łóżku z Ozonem. Krótko, acz całkiem satysfakcjonująco.' ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:18 } ,cc:1 , a: 0 }
  • { t:1505753318 ,eId:750437 ,uId:66108 ,r:2 ,c:'Straszy dialogami, twarzami aktorów (Burke i DiPersia) i stroną formalną - cały warsztat wzięty ze średniobudżetowych horrorów z wczesnych lat dwutysięcznych.' ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:17 } ,lc:2 , lu: [ 258659 , 2697771 ] , a: 0 }
  • Daleki kraj
    • 1954
    • The Far Country
    { t:1505753195 ,eId:31874 ,uId:66108 ,r:5 ,c:'Przeszkadza nieokreśloność gł. bohatera i okrutnie schematyczna (nawet jak na western) konstrukcja kobiecych postaci. Pejzaże płn. Kordylierów nie bez uroku.' ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:17 } ,lc:1 ,cc:2 , lu: [ 2317725 ] , a: 0 }
  • { t:1505753168 ,eId:144138 ,uId:66108 ,r:7 ,c:'BDSM w odcieniu pudrowego różu. Ładniutkie, kręcące i paradoksalnie bardzo female friendly. Lana Del Rey śpiewa za Miki: "My pussy tastes like Pepsi Cola". ♬❤' ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:16 } ,lc:2 , lu: [ 3874235 , 1417225 ] , a: 0 }
  • Tarapaty
    • 2017
    • Tarapaty
    { t:1505470648 ,eId:772806 ,uId:66108 ,r:5 ,c:'Uśmiecha się nieznacznie do Janeczki i Pawełka i całą gębą do Nowej Przygody. Źle na tym wychodzi, bo jest sztuczny i przewidywalny. Z familijnych lepsze "To".' ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:15 } , a: 0 }
  • Wielki kartel
    • 1955
    • The Big Combo
    { t:1505470619 ,eId:106818 ,uId:66108 ,r:8 ,c:'"I\'m giving a party tonight. I thought maybe you\'d like to come? -Who\'s gonna be there? -Just you and me. -Take me to the party." Must see dla miłośników czerni' ,d:{ y:2017 ,m:9 ,d:14 } ,lc:4 , lu: [ 2411552 , 428442 , 1373101 , 835254 ] , a: 0 }
zobacz więcej
mota Online
Na filmwebie od X lat.
Konto założone przed 2004 rokiem.
"Wierzę, że kino to sztuka budowana przez wybitnie samotnych ludzi. Publiczność w gruncie rzeczy też składa się z samotników. Niby idę do kina, siadam w sali... pełnej ludzi i przez chwilę czuję się częścią jakiegoś małego społeczeństwa. Ale wraz z początkiem filmu ten czar pryska.") więcej