Na filmwebie od X lat.
Konto założone przed 2004 rokiem.

mota

Karolina Kostyra

Rankingi

dodający:
1 pkt. #741 luty [-2]
1030 pkt. #1771 wszech czasów [-1]

Podobieństwo

? %
Poziom Waszego podobieństwa nie jest znany. Zaloguj się.

najwyżej oceniane

  • { t:1516191608 ,eId:100676 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Letnie wieczory na wsi każą się zachwycić. Głębokie miłosierdzie porusza serce. Kino stworzone przez poetę-humanistę. Proste i liryczne. Chcę żyć w tym świecie.' ,d:{ y:2018 ,m:1 ,d:16 } ,lc:5 , lu: [ 857330 , 2317725 , 210962 , 3368451 , 1550701 ] , a: 0 }
  • { t:1511099707 ,eId:100710 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Każdy kadr uderza dojmującą nostalgią. Tego świata, tych ludzi już nie ma, ale byli tu kiedyś żywi, kochali. Gdzieś w środkowej Rosji trawa wciąż jest zielona.' ,d:{ y:2017 ,m:11 ,d:18 } ,lc:2 , lu: [ 1903429 , 2240880 ] , a: 0 }
  • { t:1503864170 ,eId:402781 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Dzieci z Bullerbyn wyrosły i nie wiedzą, co dalej. Z przyzwyczajenia wracają na leśne ścieżki. To ostatnie lato, nigdy więcej zimy. Niech żyje niedorosłość.' ,d:{ y:2017 ,m:8 ,d:27 } ,lc:6 , lu: [ 835254 , 1903429 , 954825 , 1518466 , 2027173 , 1444789 ] , a: 0 }
  • { t:1492433918 ,eId:283396 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Ferran uczy intymności unikając zarówno skrępowania, jak i niezdrowej podjarki. Dotyk i oddech wtapia w przyrodę. Czule, blisko konkretu. Będę wracać myślami.' ,d:{ y:2017 ,m:4 ,d:16 } ,lc:3 , lu: [ 1903429 , 3463823 , 1021957 ] , a: 0 }
  • { t:1503870264 ,eId:31779 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Bzyczący, buzujący, sensualny. Maliny topi się w śmietance i zajada palcami. A na koniec zgnilizna i przymieranie głodem. To się nazywa prawdziwa miłość!' ,d:{ y:2016 ,m:12 ,d:31 } ,lc:3 , lu: [ 1444789 , 1148183 , 1417225 ] , a: 0 }
  • { t:1503870253 ,eId:36484 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Kings Row - miasteczko samobójczyń i wierzb płaczących. Srebrzysty blask i zaklęte dzieciństwo na wzór Wielkich Nadziei (46) i Petera Ibbetsona. Dziw nad dziwy.' ,d:{ y:2016 ,m:11 ,d:22 } ,lc:2 , lu: [ 2317725 , 428442 ] , a: 0 }
  • { t:1478115417 ,eId:178283 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Randka na cmentarzu. Miłosny uścisk na stosie kości. Przypływ wyrzuca na brzeg żelazną różę. "Czyż kino nie jest snem?" (Paul Valéry).' ,d:{ y:2016 ,m:10 ,d:31 } ,lc:2 , lu: [ 1715233 , 857330 ] , a: 0 }
  • { t:1487325968 ,eId:757223 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Zakochiwanie i odkochiwanie, niebo nad ranem, rozmowy mniej lub bardziej istotne. Ulubionym filmem Marczaka jest pewnie "Nad rzeką, której nie ma".' ,d:{ y:2016 ,m:9 ,d:22 } ,lc:11 ,cc:1 , lu: [ 2354106 , 429916 , 1388358 , 1967170 , 2641002 , 3297371 , 601610 , 2590484 , 1198162 , 209498 , 570598 ] , a: 1 }
  • { t:1503870248 ,eId:32684 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Nieprzyzwoicie wzruszający. Bezbłędny Robert Donat sprawił, że ta brytyjska konserwa epatuje prawdziwą miłością do drugiego człowieka. Chips, nie odchodź. ;(' ,d:{ y:2016 ,m:6 ,d:15 } , a: 0 }
  • { t:1463434608 ,eId:9525 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'Doskonałe gęby całej siódemki, opowieść-mit, romantyczne pejzaże - gdzieś tutaj tkwi kwintesencja filmowej przyjemności. Wspaniałe są nawet plansze z napisami.' ,d:{ y:2016 ,m:5 ,d:15 } ,lc:9 , lu: [ 2590484 , 1386603 , 428442 , 1686657 , 1247324 , 2317725 , 2702379 , 2641002 , 1429793 ] , a: 0 }
  • { t:1479561264 ,eId:111165 ,uId:66108 ,r:10 ,c:'"One can go back and live all those days over again. I feel it!" Małe miasteczko ze swymi małymi grzeszkami i wielką nostalgią. Coś więcej niż wyciskacz łez.' ,d:{ y:2016 ,m:4 ,d:23 } ,lc:1 , lu: [ 2057225 ] , a: 0 }
  • { t:1454413822 ,eId:4008 ,uId:66108 ,r:10 ,f: 1 ,c:'W temacie beznadziejnego zapatrzenia w przeszłość. W muzykę, której już nikt nie słucha i uczucie, które uwiera. Niby nic, a trafia w czuły punkt.' ,d:{ y:2016 ,m:2 ,d:1 } ,lc:4 , lu: [ 1903429 , 2590484 , 2702379 , 3463823 ] , a: 0 }

ostatnio oglądane

  • { t:1519323310 ,eId:9916 ,uId:66108 ,r:5 ,c:'Kompozycja kadrów zachwyci instagramerów i miłośników malarstwa. Styl jak z Hala Harleya, ale bardziej ciężkostrawny. Męczy sztuczność i ironiczny dystans.' ,d:{ y:2018 ,m:2 ,d:21 } ,cc:1 , a: 0 }
  • Bal maturalny
    • 1980
    • Prom Night
    { t:1519323251 ,eId:4033 ,uId:66108 ,r:5 ,c:'Nieukończone wątki, pogubione postaci. Godzinne wprowadzenie, a później sceny taneczne a la disco Travolta dłuższe niż finałowe szlachtowanie. Ogólnie bajzel.' ,d:{ y:2018 ,m:2 ,d:20 } ,cc:2 , a: 0 }
  • Czwarta władza
    • 2017
    • The Post
    { t:1519069861 ,eId:794705 ,uId:66108 ,r:7 ,c:'Oglądałam z przyjemnością, bo lubię thrillery prasowe i lubię Spielberga (nawet w gorszej formie). Ale to jedynie poprawny film i po seansie niewiele zostaje.' ,d:{ y:2018 ,m:2 ,d:19 } ,lc:3 , lu: [ 2317725 , 72198 , 2737405 ] , a: 0 }
  • Rocky 4
    • 1985
    • Rocky IV
    { t:1519069833 ,eId:9193 ,uId:66108 ,r:8 ,c:'Reagan tupał nóżką do "No Easy Way Out". Ja te pełne mocy montaże sportowe będę puszczać znajomym na YouTube\'owych imprezach. Porwał mnie. Niech żyje Ameryka.' ,d:{ y:2018 ,m:2 ,d:18 } ,lc:2 ,cc:6 , lu: [ 2013336 , 1073177 ] , a: 0 }
  • Krzyż walecznych
    • 1958
    • Krzyż walecznych
    { t:1519069803 ,eId:6906 ,uId:66108 ,r:7 ,c:'Wojna tak po ludzku. Kutz już w debiucie traktuje bohaterów z ciepłem i swojskością. Rzeczywiście wytchnienie, jeśli zestawić go z romantycznym Wajdą.' ,d:{ y:2018 ,m:2 ,d:18 } ,lc:1 , lu: [ 1042630 ] , a: 0 }
  • { t:1518877642 ,eId:795193 ,uId:66108 ,r:5 ,c:'Nie bardzo wiem, o czym to film. Zabrakło komentarza albo po prostu pocieszenia. Zapamiętam umierających bezwładnych ludzi w przepoconej pościeli.' ,d:{ y:2018 ,m:2 ,d:17 } , a: 0 }
  • Dzika rzeka
    • 1960
    • Wild River
    { t:1518877609 ,eId:5312 ,uId:66108 ,r:8 ,c:'Nie czuje się w pełni ciężaru wydarzeń, a jednak to wielkie kino. Pełnokrwiste i żywe. Od pierwszej sceny wpycha widza w środek przegniłej, parującej jesieni.' ,d:{ y:2018 ,m:2 ,d:16 } , a: 0 }
  • { t:1518877586 ,eId:594535 ,uId:66108 ,r:7 ,c:'Scorsese jest znakomitym gawędziarzem i kocha kino. W tym liście miłosnym spowiada się z uczucia, a przy okazji chwyta esencję twórczości Kazana. Dobre!' ,d:{ y:2018 ,m:2 ,d:15 } ,lc:2 , lu: [ 428442 , 1247324 ] , a: 0 }
zobacz więcej
mota Online
Na filmwebie od X lat.
Konto założone przed 2004 rokiem.
"Wierzę, że kino to sztuka budowana przez wybitnie samotnych ludzi. Publiczność w gruncie rzeczy też składa się z samotników. Niby idę do kina, siadam w sali... pełnej ludzi i przez chwilę czuję się częścią jakiegoś małego społeczeństwa. Ale wraz z początkiem filmu ten czar pryska.") więcej