Minionki rozrabiają: zwiastun nr 2 (polski)

$genreAgeMap - 12 - #getMinimalAgeFromGenres($entity.genres) - $a

Gru nadal opiekuje się dziewczynkami. Rodzicielskie bolączki muszą jednak zostać odsunięte na bok, kiedy Liga Antyzłoczyńców złoży Gru propozycję nie do odrzucenia.

2013
2013-07-12
2013-06-07
2010
2010-08-20
2010-06-20
2010
2010-12-14
2015
2015-06-26
2015-06-18

komentarze

dodaj komentarz
  • bardzo fajne

  • a takie o

  • hehe

  • @kosmq Eminem - Without me :3

  • kupa śmiechu szczególnie z nazwiska tego gościa z ligi anty przestępczej

  • Eminem - Without Me

  • Co to za piosenka eminema? bo nie mogę sobie przypomnieć tytułu>>>...

  • Byłam wczoraj z 4 latnim synkiem i mezem na tym filmie :) Usmialam sie do lez :) Swietna bajka :) Pelna humoru, zabawnych dilogów i przede wszystkim te minionki hahaha...sa genialne :)

  • Może być ciekawie eheheh

  • eminem ... :P hahaha :D

  • ale bedzie smiech na sali

  • muszę to zobaczyć (na kompie)

  • 12 lipca w kinach

  • Fajna bajka.. :P Byłem na oryginalnej wersji "Jak ukraść Księżyc" w Ameryce, ale teraz mam szansę obejrzeć 2 część w ojczystym języku i w 3D :D

  • Widziałam:) Pierwsza część super ale przy drugiej to sie popłakałam ze śmiechu:)) Zdecydowanie polecam. Moje dzieci były zachwycone:))))

  • rdma wcale nie zmienili...

  • spoko bajka ;)

  • DLACZEGO zmanienili aktora dubbingujacego GRU?! Dramat !

  • uderzył w kartony i przeżył.. :0

  • ;)

Zgłoś nadużycie

Opisz, dlaczego uważasz, że ten wpis nie jest zgodny z regulaminem serwisu:
WTF:false,ads:true