American Pie: Zjazd absolwentów: zwiastun nr 5 (red band) American Pie: Zjazd absolwentów (2012): zwiastun nr 5 (red band)

2012-03-28 00:09:23 +0200
Dziesięć lat po skończeniu liceum czterech kumpli spotyka się na zjeździe absolwentów. Okazuje się, że ani czas, ani doświadczenia życiowe nie zmieniły ich nawyków.

komentarze

pozostało 255 znaków
  • bling_2
    bling_2
    2012-05-03 20:07:54 +0200

    Mam nadzieję, że będzie również tak dobry jak pierwsza część :)

  • goffyo
    goffyo
    2012-04-13 16:12:50 +0200

    jaka 10 czesc? 8 czesc to jest albo dwoch nieogladalem prosze mi tu wymienic wszystkie czesci ze niby 10 bo ja juz niewiem sam:D

  • OkoKox
    OkoKox
    2012-04-13 07:44:59 +0200

    dokladnie wraca ekipa a tak wogóle to juz 10 część :) ja dzis na to ide :)

  • Royalowy
    Royalowy
    2012-04-12 22:36:59 +0200

    Całkiem całkiem... myślałem że będzie gorze a tu o dziwo... dość sympatycznie ^^

  • beata1996
    beata1996
    2012-04-12 12:04:02 +0200

    już nie moge się doczekać kiedy zobacze ten film.Oglądałam wszystkie części są suuper!!!

  • ineczkunia
    ineczkunia
    2012-04-11 22:47:47 +0200

    no zapowiada się nieźle :) tylko żeby nie okazało się, że w zwiastunie najlepsze akcje są...

  • ph4
    ph4
    2012-04-11 00:05:57 +0200

    kw jakie to na sile wszytko, bedzie klapa ale nie tragiczna..

  • CoNFi
    CoNFi
    2012-04-09 11:21:06 +0200

    zajebisty film :PP

  • TravisMaclay
    TravisMaclay
    2012-04-08 13:34:14 +0200

    super w końcu wraca moja ulubiona ekipa mojej młodości :D

  • Adrian95
    Adrian95
    2012-04-07 17:00:12 +0200

    zajebisteee

  • andrzejek23
    andrzejek23
    2012-04-06 19:51:45 +0200

    dzisiaj premiera w USA :]

  • elodiethorn
    elodiethorn
    2012-04-06 18:16:20 +0200

    Odliczam godziny :D

  • sw09
    sw09
    2012-04-06 15:41:08 +0200

    Jak zwykle Meega!! Stara ekipa rządzi bo ostatnie części trochę się popsuły.. :P Stivemaister z ekipą wraca !! :D

  • scarone
    scarone
    2012-04-06 10:21:54 +0200

    Nie mam pytań . Znowu ten syf.

  • veniom
    veniom
    2012-04-04 18:54:27 +0200

    zajebiste!

  • thegame237
    thegame237
    2012-04-03 23:41:05 +0200

    MIAZGA BEDZIE !!!

  • masivejunior
    masivejunior
    2012-04-03 20:34:31 +0200

    ta premiera jest 6 w Ameryce u nas w Polsce bedzie 13 kwietnia a nie 6 czyli po świetach

  • fajny334
    fajny334
    2012-03-31 23:33:52 +0200

    EEE też nie! Cholera polska zawsze ma zje**nie!

  • fajny334
    fajny334
    2012-03-31 23:32:20 +0200

    Ale czemu taka chu*owa premiera :( w wielki Piątek nie wypada iść do kina na to tak samo przez całe święta. Przesuńcie na 12 lol!

  • FilmoMan999
    FilmoMan999
    2012-03-31 20:43:50 +0200

    Bedzie mega, jak zwykle :P

  • jozek21
    jozek21
    2012-03-30 23:52:14 +0200

    Zapowiada się najlepsza komedia 2012 roku.

  • ziomal3122
    ziomal3122
    2012-03-30 18:16:56 +0200

    MUSZĘ TO ZOBACZYĆ!!!;D

  • katakumby0
    katakumby0
    2012-03-30 16:36:10 +0200

    C Z E K A M !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Zgłoś nadużycie

Opisz, dlaczego uważasz, że ten wpis nie jest zgodny z regulaminem serwisu: