Która według was część quake;a jest najlepsza?
Oto mój przykład i oceny:
1. Quake (10-/10)
2. Quake 2 (9/10)
3. Quake 3 Arena (9/10)
4. Quake Live (8/10)
5. Quake 4 (8-/10)
6. Enemy territory Quake wars (7+/10)
Quake 1. Największe dzieło ID Software. Później ich najlepszą grą byłby Doom ex aequo z Rage ( nie mogę zdecydować, która bardziej ). Natomiast Q2 stawiam nad Q3. Sieciówki to nie to co gra z singlem.